Translate

niedziela, 24 października 2021

BIELENDA BOTANIC FORMULA Imbir + Dzięgiel Peeling do ciała

Dzisiaj opowiem o moim bardzo fajnym zakupie, którego dokonałam na pewnej stronie internetowej. Wcześniej służyła mi ona głównie do przeglądania ofert pracy lub wystawiania na sprzedaż niepotrzebnych rzeczy, aż w końcu coś mnie skłoniło do tego, żeby poszukać tam kosmetyków. Bardzo miło się zaskoczyłam, kiedy trafiłam na produkt, o którym Wam dzisiaj opowiem. Zatem zapraszam do czytania!


BIELENDA BOTANIC FORMULA Imbir + Dzięgiel Peeling do ciała
Tym produktem jest BOTANIC FORMULA Imbir + Dzięgiel Peeling do ciała z Bielendy. Kupiłam go na olx.pl, kiedy zobaczyłam, że jest wystawiony za 10 zł, stwierdziłam, że muszę go mieć (w różnych sklepach można kupić za około 20 zł). W dodatku jak zobaczyłam, że dostawa wynosi tylko złotówkę, pomyślałam, sobie, że już w ogóle robię świetny interes! 

BIELENDA BOTANIC FORMULA Imbir + Dzięgiel Peeling do ciała
Bardzo lubię kosmetyki, w szczególności peelingi z Bielendy, jednak z linią Botanic Formula mam styczność pierwszy raz. Jej składniki są głównie pochodzenia naturalnego, nie zawierają silikonów, parabenów, ani sztucznych barwników. Kosmetyki z tej linii są wysokiej jakości, mają bogatą konsystencję, piękny zapach, skuteczne działanie i są przeznaczone dla każdego rodzaju skóry.


OPIS PRODUCENTA



BIELENDA BOTANIC FORMULA Imbir + Dzięgiel Peeling do ciała
BOTANIC FORMULA Imbir + Dzięgiel Peeling do ciała, za sprawą takiej rośliny jak dzięgiel, ma za zadanie, nie tylko złuszczyć martwy i zgrubiały naskórek, ale i wygładzić i ukoić skórę. Przy pomocy imbiru ma nie tylko, poprawia jędrność i koloryt skóry, ale i przyśpiesza spalanie tłuszczu. Spójrzmy teraz na jego szczegółowy skład:


SKŁAD



BIELENDA BOTANIC FORMULA Imbir + Dzięgiel Peeling do ciała
Producent wspomina również o tym, że składniki BOTANIC FORMULA Imbir + Dzięgiel Peeling do ciała są w 99% naturalne.


OPAKOWANIE



BIELENDA BOTANIC FORMULA Imbir + Dzięgiel Peeling do ciała
BOTANIC FORMULA Imbir + Dzięgiel Peeling do ciała mieści się w ciemnym plastikowym słoiczku o pojemności 350 ml, posiada zakrętkę, po odkręceniu której znajduje się srebrna folijka zabezpieczająca produkt przed pierwszym użyciem. 


ZAPACH



BIELENDA BOTANIC FORMULA Imbir + Dzięgiel Peeling do ciała
BOTANIC FORMULA Imbir + Dzięgiel Peeling do ciała przypomina mi trochę zapachem męskie kosmetyki do pielęgnacji ciała. Zapach nie jest za ostry ani za słaby, nie jest zbyt piękny ani brzydki, podczas peelingowania ciała można się do niego przyzwyczaić. Czuć w nim naturalne składniki aktywne.


KONSYSTENCJA



BIELENDA BOTANIC FORMULA Imbir + Dzięgiel Peeling do ciała
BOTANIC FORMULA Imbir + Dzięgiel Peeling do ciała ma konsystencję, która swoim wyglądem przypomina bardzo cukrowe peelingi do ciała, jest ona koloru brązowego, ma formułę żelową, w której znajdują się średniej wielkości przezroczyste drobinki, dzięki który możliwe jest złuszczanie naskórka. 


MOJA OPINIA



BIELENDA BOTANIC FORMULA Imbir + Dzięgiel Peeling do ciała
BOTANIC FORMULA Imbir + Dzięgiel Peeling do ciała nabyłam w bardzo atrakcyjnej cenie. Jego opakowanie jest jednym z moich ulubionych. Zapach nie koniecznie jest w moim typie, ale idzie się do niego przyzwyczaić. Konsystencja jest bardzo fajna, stosując go na suche ciało, potrafi być niezłym zdzierakiem, a masując nim wilgotną skórę, lekko złuszcza martwy naskórek. W obu przypadkach stosowanie tego peelingu jest przyjemne. Na sucho masuję nim miejsca, gdzie skóra jest grubsza, czyli nogi, stopy, ręce, a na mokro zawsze delikatnie myję nim dekolt. Stosuję go jeden lub dwa razy w tygodniu. Zawsze po jego użyciu moja skóra jest gładka, miękka, bez żadnego zrogowaciałego naskórka ani szorstkich miejsc. Jest też idealnie wyczyszczona, i odżywiona, nie muszę jej dodatkowo smarować balsamem, bo peeling ten nie wysusza ani nie podrażnia. Niestety efektu wyszczuplania nie zauważyłam, ale nie jestem zawiedziona, bo tego efektu akurat się nie spodziewałam. Za to czuję, że od kiedy go używam, moja skóra jest jędrna, bez żadnego cellulitu i nierówności. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego produktu, tak jak inne peelingi z Bielendy nie zawiódł mnie i zamierzam też poznać wersję z cytrynowcem i miętą, która pochodzi również z serii Botanic Formula.


A Wy znacie BOTANIC FORMULA Imbir + Dzięgiel Peeling do ciała?
Jakie inne fajne peelingi z Bielendy możecie mi polecić?
 

78 komentarzy:

  1. Też kupuję czasem w Internecie, choć wolę w sklepie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę w sklepie, ale w Internecie czasami można kupić coś w bardzo atrakcyjnej cenie 😊

      Usuń
  2. I think I've tried this one. Great for the fall.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie sobie przypomniałam, że miałam kupić peeling do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. This sounds good, I need to do a scrub again! Have a great week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe składniki . Super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  6. I like the brand's cosmetics. But I still used their peels

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie wyjątkowo ta seria Bielendy ogólnie nie kusi. Oczywiście ze względu na zapach, czuję, że nie spasowałby mi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo kusiła aż musiałam ją wypróbować 😊 do tego zapachu można się przyzwyczaić 😊

      Usuń
  8. konsystencja jest fajna i zachęcająca:D

    OdpowiedzUsuń
  9. I'm glad that you have liked!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kosmetyki Bielenda, ten peeling mnie zaciekawił ciekawym składnikiem dzięgiel, nigdy nie używałam produktów z takim dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdy nie używałam produktów z dzięglem, w tym peelingu składnik ten sprawdza się świetnie 😊

      Usuń
  11. Chętnie przetestowałabym ten peeling :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Tego konkretnego produktu akurat nie miałam, ale że uwielbiam peelingi, to na pewno go wypróbuję prędzej czy później :) Tym bardziej, że kocham Bielendę, nigdy się na nie nie zawiodłam :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam 😊 warto go wypróbować, jest świetny, jak większość peelingów z tej marki 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  13. Jeszcze nie miałam kosmetyku z dodatkiem imbiru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są kosmetyki z imbirem 😊 polecam 😊

      Usuń
  14. Bardzo lubię peelingi do ciała, ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię zapach imbiru :) Interesujący jest ten peeling nie słyszałam o nim wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie z pewnością przypadnie Ci do gustu ten peeling 😊

      Usuń
  16. Hola! no lo probre, seguro que huele de maravilla. tomo nota. Besos

    OdpowiedzUsuń
  17. Looks very useful! Sounds really good. Thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  18. Skłąd faktycznie fajny :) Peelingi używam regularanie, bo moja skóra ich wymaga. Chętnie wypróbuję i ten :)

    OdpowiedzUsuń
  19. This sounds like a great scrub. I like that it is silicone and parabens free.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Great review. Looks like a product worth trying.

    OdpowiedzUsuń
  21. Boa tarde. Obrigado pela matéria de um produto maravilhoso.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję łupu :D
    Ja bardzo lubię tą markę, ale tego peelingu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, fajnie że udało mi się go tak korzystnie upolować 😀 bardzo go polecam 😊

      Usuń
  23. Nie wiem do końca czy zapach dla mnie, ale lubię peelingi, które dobrze złuszczają i dbają o skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach nie jest brzydki, można się do niego przyzwyczaić 😊 ten peeling świetnie złuszcza skórę 😊

      Usuń
  24. It's nice you enjoyed this scrub and great you were able to get a good deal when you bought it and get it so cheaply too!

    Hope that you are having a great week :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very happy with scrub, becauce it is very cheap and good product 😊

      Usuń
  25. Jakoś mnie nie urzekł, dla mnie bezkonkurencyjny jest kawowy DIY choć ostatnio testuję białą czekoladę omomomommm :)
    Obserwuję i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kawowe peelingi ale z DIY jeszcze nie miałam, jestem pewna, że bym go polubiła tak jak i białą czekoladę, która brzmi bardzo zachęcająco 😊

      Usuń
  26. Ostatnio mam pecha do peelingów, może kupię właśnie ten, wydaje się wart wyprópowania:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts