Translate

środa, 17 listopada 2021

SORAYA Kombucha delikatny peeling z kwasami AHA

Dzisiaj opowiem Wam o peelingu, który nie tylko ma za zadanie złuszczyć martwy naskórek, ale i dostarczyć skórze energii oraz ją nawilżyć. Peelingowanie skóry dwa razy w tygodniu weszło mi już w nawyk i dzięki temu moja cera jest w lepszej kondycji. Co jakiś czas poznaję coraz to inne peelingi, tak więc zapraszam na recenzję mojego najnowszego odkrycia!


SORAYA Kombucha delikatny peeling z kwasami AHA
SORAYA Kombucha delikatny peeling z kwasami AHA kupiłam w Rossmannie w promocji za trochę ponad 10 zł, normalnie kosztuje 19,99 zł. Jest to kosmetyk naturalny, zalecany dla każdego typu cery. Zobaczmy, co na jego temat ma nam do powiedzenia producent:

OPIS PRODUCENTA

Na opakowaniu SORAYA Kombucha delikatnym peelingu z kwasami AHA został zawarty sposób użycia produktu, a także jego składniki aktywne wraz z ich objaśnieniem oraz działaniem. Nie miałam wcześniej żadnego kosmetyku z kombuchą, więc fajnie było dowiedzieć się o tym produkcie czegoś więcej. 

SKŁAD


SORAYA Kombucha delikatny peeling z kwasami AHA
Na opakowaniu został także zawarty skład SORAYA Kombucha delikatnego peelingu z kwasami AHA.

OPAKOWANIE


SORAYA Kombucha delikatny peeling z kwasami AHA
SORAYA Kombucha delikatny peeling z kwasami AHA znajduje się w plastikowej tubce o pojemności 75 ml. Posiada odginaną zakrętkę na zatrzask, na której można go postawić. 

KONSYSYTENCJA I ZAPACH


SORAYA Kombucha delikatny peeling z kwasami AHA
SORAYA Kombucha delikatny peeling z kwasami AHA ma bardzo ładny orzeźwiający zapach, w którym czuć świeże warzywa i owoce cytrusowe. Zapach ten jest naturalny i delikatny. Konsystencja peelingu ma postać kremu, w którym znajdują się małe drobinki łupinek orzecha odpowiedzialnych za złuszczanie i wygładzanie. Drobinki te są małe, ale doskonale spełniają swoje zadanie. 

MOJA OPINIA    


SORAYA Kombucha delikatny peeling z kwasami AHA
SORAYA Kombucha delikatny peeling z kwasami AHA używam zawsze tak, jak zaleca producent, czyli nakładam na twarz na 10 minut, po tym czasie wykonuję delikatny masaż. Drobinki nie są za ostre ani za delikatne, więc w bezpieczny sposób można przy ich pomocy wygładzić naskórek. Ładny zapach tego peelingu bardzo umila aplikację. Efekty po jego użyciu są bardzo zadowalające. Kiedy zmywam i osuszam skórę, nie mam uczucia ściągnięcia. Czuję, że moja skóra jest dokładnie oczyszczona, gładka, a martwy naskórek odpowiednio złuszczony. Po aplikacji tego peelingu inne kosmetyki pielęgnacyjne, których używam, mają lepsze działanie, dzięki czemu moja cera ma wyrównany koloryt, nie pojawiają się nowe zmarszczki, a niedoskonałości rzadziej wyskakują. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego peelingu i myślę, że zawarta w nim kombucha, jeszcze nie raz przewinie się na moim blogu, bo świetnie działa na moją skórę.


A Wy miałyście SORAYA Kombucha delikatny peeling z kwasami AHA?
Jakich peelingów używacie obecnie?

83 komentarze:

  1. Wygląda bardzo ciekawie:) Muszę go wypróbować:) Dobra recenzja

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ta seria, ale jeszcze bardziej kusi mnie esencja i maseczki niż peeling. Ale i on wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym poznać esencję i maseczki, bo ten peeling bardzo przypadł mi do gustu 😊

      Usuń
  3. Jak do tej pory kombucha znam z innej postaci. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. So it looks pretty interesting.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zaciekawił mnie ten peeling, lubię kwasy AHA, ale kosmetyków z kombuchą jeszcze nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować ten kosmetyk, tym bardziej, że lubisz kwasy AHA, więc myślę że go polubisz 😊

      Usuń
  6. Nie znam tego peelingu, ale chętnie wypróbuję.
    Ja używam peelingi z tołpy, bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam 😊 muszę w końcu wypróbować jakiś peeling z Tołpy, bo wiele dobrego o nich słyszałam 😊

      Usuń
  7. Nie znałam tego produktu, ale mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo polecam 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  8. Nabrałam ochoty, aby go przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gracias por la recomendación. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  10. In autumn and winter, I like peels with acids. I haven't used this one yet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. In this season this type od cosmetics are very important;) I very recommend this product;)

      Usuń
  11. Bardzo lubię ich kosmetyki, ale tej serii nie znam. Jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz wypróbować coś z tej serii, bo jest świetna 😊

      Usuń
  12. bardzo fajna jest ta seria ❤
    Buziaki i pozdrowienia ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ten peeling, z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć!
    Uwielbiam kupować peelingi! Prawda jest taka, że ​​nie znałem tej marki, która moim zdaniem jest świetna do twojej recenzji. Zapiszę to i dziękuję za rekomendację!
    Powitanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo polecam ten peeling, myślę że go polubisz 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  15. This sounds really nice!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hola! se ve genial ese peeling, tomo nota. Besos

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie wygląda ten peeling, może kiedyś będę mieć okazję go poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  18. It looks really interesting, and like it has a nice texture! Thanks for sharing!

    Hope that your week is going well and you have a nice weekend planned ahead :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  19. O czymś takim jak kombucha, nigdy wcześniej nie słyszałam :D
    Peelingu też nie miałam, może się kiedyś skuszę- miałam podobny, z drobinkami orzecha, był świetny, ale nie pamiętam jakiej marki :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wiem o tym składniku od niedawna, bardzo fajne jest jego działanie. Bardzo fajnie się złuszcza martwy naskórek drobinkami orzecha 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  20. Super, że peeling działa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dałabym go z chęcią na moją buzię:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kombucha lately has become pretty popular

    OdpowiedzUsuń
  23. It looks really effective but its been a while since I've used something with AHA.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ostatnio stosuję głownie peelingi enzymatyczne, ale ten też bym chętnie wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy peeling 😀 Ja obecnie używam na zmianę tołpa 3 enzymy i onlybio 😀

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nadal obawiam się peelingów z kwasami. Podobno jak używa się kwasów, to trzeba pamiętać o filtrach!
    Widzę, że bierzesz udział w Advent Blog Calendar. Ja też się zapisałam: https://agnieszkajagusiak.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście mam krem na dzień z filtrem 😊 to fajnie, w takim razie będę zaglądać na Twój kalendarz 😊

      Usuń
  27. Nie słyszałam wcześniej o tym peelingu. Z kwasami jeszcze nigdy nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre kosmetyki z kwasami bardzo fajnie działają na skórę 😊

      Usuń
  28. Cool review! Thank you very much!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię kosmetyki z kwasami AHA - są delikatne, ale skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Na razie stawiam na peelingi enzymatyczne, ale będę o nim pamiętać, gdy postanowię wypróbować kwasowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto o nim pamiętać, jest bardzo skuteczny 😊

      Usuń
  31. Jestem chętna do wypróbowania tego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie jest na liscie zakupów, jak znajdę go gdzieś w jakiejś drogerii internetowej w UK.
    Aktualnie używam peelingu enzymatycznego z Tołpa tropikalny i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go polecam, wiele osób chwali peelingi z Tołpy, muszę w końcu jakiś wypróbować 😊

      Usuń
  33. Kombucha sounds good ingredient....
    excellent review

    OdpowiedzUsuń
  34. This looks like such a wonderful product!

    OdpowiedzUsuń
  35. Najbardziej lubię peelingi kawowe, ale ten też wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawowe peelingi i ogólnie kosmetyki też bardzo lubię 😍

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts