Translate

czwartek, 2 grudnia 2021

Denko listopad 2021

Nadszedł już grudzień, a z nim wielkie odliczanie do Świąt Bożego Narodzenia. Niektórzy zaopatrzyli się już w kalendarze adwentowe, ja znowu się zgapiłam z jego kupnem, ale to nic, bo w tym roku postanowiłam wziąć udział w wydarzeniu prowadzonym na blogu ayuna-chan.blogspot.com, co z resztą możecie zauważyć po prawej stronie (może akurat przy okazji zobaczycie na tej liście swój blog). Zanim na dobre zaczniemy odliczanie do Świąt, trzeba zamknąć wszystkie listopadowe sprawy, takie jak pozbycie się zużytych opakowań kosmetyków. Tak, więc zapraszam na moje listopadowe denko!




PIELĘGNACJA CIAŁA


Avene Body łagodny żel pod prysznic & otulający balsam nawilżający do ciała
Zestaw Avene Body łagodny żel pod prysznic i otulający balsam nawilżający do ciała świetnie się u mnie sprawdził, oba kosmetyki były warte wypróbowania, szczególnie ten balsam. Z chęcią bym jeszcze kiedyś do nich wróciła. Recenzja TUTAJ.


PIELĘGNACJA TWARZY


Face Boom Gumowa maska algowa peel-off, ZIAJA JAGODY ACAI tonik do twarzy z kwasem hialuronowym
Face Boom Gumowa maska algowa peel-off. Bardzo skuteczna maseczka, efekty były po niej widoczne, szkoda tylko, że okazała się jednorazowa. Nie wiem, czy jeszcze do niej wrócę. Recenzja TUTAJ

ZIAJA JAGODY ACAI tonik do twarzy z kwasem hialuronowym. Bardzo fajny tonik, dobrze przygotowywał skórę twarzy do dalszych etapów pielęgnacji. Możliwe, że jeszcze kiedyś do niego wrócę. Recenzja TUTAJ 

Clou Serum antyoksydacyjne, EVELINE COSMETICS OH! MY LIPS błyszczyk powiększający usta
Clou Serum antyoksydacyjne. Moja jedna z fajniejszych wygranych w konkursie, uwielbiałam się nim smarować, bo efekty były zadowalające. Ze względu na wysoką cenę tego serum, nie wiem, czy jeszcze do niego kiedyś wrócę. Recenzja TUTAJ.

EVELINE COSMETICS OH! MY LIPS błyszczyk powiększający usta. Całkiem fajny błyszczyk, optycznie trochę powiększał usta i dobrze je nawilżał. Jest tylko trochę mało wydajny. Zazwyczaj opakowania błyszczyków z taką pojemnością wystarczają mi na dłuższy czas. Recenzja TUTAJ


PIELĘGNACJA DŁONI I STÓP


Intensywnie nawilżająca kuracja lawendowa do stóp Avon Footworks na noc, Bielenda nawilżający krem do rąk
Intensywnie nawilżająca kuracja lawendowa do stóp Avon Footworks na noc. Bardzo fajny krem, miałam po nim miękkie i gładkie stopy. Recenzja TUTAJ

Bielenda nawilżający krem do rąk. Dobrze nawilżał suche ręce, w sam raz do noszenia w torebce. Recenzja TUTAJ

PIELĘGNACJA WŁOSÓW


Tołpa Garden wzmacniający szampon do włosów, HAIR IN BALANCE BY ONLY BIO olejek zabezpieczający końcówki włosów
Tołpa Garden wzmacniający szampon do włosów. Jeden z moich ulubieńców wśród szamponów do włosów. Moje włosy wyglądały po nim ładnie i zdrowo, a także nie miałam żadnego problemu z rozczesywaniem ich. Z pewnością jeszcze kiedyś do niego wrócę. Recenzja TUTAJ 

HAIR IN BALANCE BY ONLY BIO olejek zabezpieczający końcówki włosów. Bardzo fajny olejek, dzięki niemu końcówki moich włosów wyglądają zdrowo, już zapomniałam jak to jest mieć połamane i rozdwojone końcówki. Na pewno jeszcze kiedyś do niego wrócę. Recenzja TUTAJ

MGIEŁKI ZAPACHOWE


Mgiełka zapachowa z Action, Mgiełka zapachowa z Biedronki
Mgiełka zapachowa z Action. Uwielbiałam się nią psikać latem, bo miała piękny delikatny zapach, którego nie wiem do czego porównać, po prostu trzeba go powąchać. W dodatku utrzymuje się długi czas na skórze. Być może jeszcze kiedyś do niego wrócę.

Mgiełka zapachowa z Biedronki. Miała ładny kokosowy, ale niezbyt trwały zapach. Już raczej do niego nie wrócę, nie tylko dlatego, że nie mam takiej potrzeby, ale i dlatego, że chyba to chyba edycja limitowana, więc i tak już nie ma do czego wracać.  

MASECZKI JEDNORAZOWE


Polana, oczyszczenie i zmniejszenie widoczności porów, Ziaja orzeźwiający peeling do twarzy, Be Beauty Opuncja kremowa maseczka
Polana, oczyszczenie i zmniejszenie widoczności porów. Fajna maseczka, niedoskonałości na mojej twarzy stały się mniej widoczne, skóra była dobrze oczyszczona i zregenerowana, Być może jeszcze kiedyś kupię tę maseczkę.

Ziaja orzeźwiający peeling do twarzy. Bardzo fajny peeling, dobrze złuszcza martwy naskórek i orzeźwia przy tym. Skóra po nim była w pełni gotowa do dalszych etapów pielęgnacji. Być może jeszcze kiedyś go kupię. 

Be Beauty Opuncja kremowa maseczka. Maseczki z Be Beauty (w sumie każdy wariant) są moim obowiązkowym zakupem kiedy jestem w Biedronce, bo są tanie i bardzo skuteczne. Po tej z opuncją moja cera była gładka i zregenerowana. Z pewnością jeszcze kiedyś ją kupię. 


PRÓBKI


Bielenda Eco Nature masło do ciała nawilżające, EL GANSO CIAO BELLA! woda toaletowa damska, DERMEDIC NORMACNE krem niwelujący niedoskonałości do twarzy, Avon próbki szminek
Bielenda Eco Nature masło do ciała nawilżające. Dobrze nawilżało ciało, nawet fajne masło, ale nie na tyle, żebym miała kupić jego większą wersję. 

EL GANSO CIAO BELLA! woda toaletowa damska. Zapach utrzymywał się na skórze kilka godzin, nawet ładny, ale nie na tyle,  żebym miała kupić jego większe opakowanie.

DERMEDIC NORMACNE krem niwelujący niedoskonałości do twarzy. Wystarczył mi na dwa posmarowania i mogę powiedzieć, że moja skóra zdążyła się przez ten czas z nim polubić. Z chęcią wypróbowałabym jego większe opakowanie. 

Avon próbki szminek. Uwielbiam je, mam ich sporo, nawet już nie rozróżniam z jakiej serii, wszystkie mają odcienie naturalnego różu. Są one małe, ale wystarczają mi na długie miesiące, bo ogólnie nie maluję ust szminkami często. Z pewnością jeszcze kiedyś je kupię abym mogła testować nowe odcienie, oczywiście tylko różu. 


I to będzie na tyle...

Miałyście któryś z tych kosmetyków?
Który z nich zainteresował Was najbardziej?

58 komentarzy:

  1. Good items you have used up.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło wspominam maskę algową FB, ale tonik ziaja już mnie mocno rozczarował :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna była ta maska 😊 jak dla mnie ten tonik był w sam raz 😊

      Usuń
  3. I need to get more hand cream for the winter!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hand creams are very useful cosmetics on this season 😊

      Usuń
  4. So many wonderful cosmetics! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gracias por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  6. Super denko ❤️ Poluje na ten olejek z OnlyBio 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 😊 warto go upolować, jest świetny 😊

      Usuń
  7. A lot has ended! I love hand creams Bielenda

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę spore jest Twoje denko :)

    Wróciłam do blogowania, w związku z czym zapraszam Cię na swoją odświeżoną stronkę.
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 w takim razie koniecznie muszę Cię odwiedzić 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  9. Fajne denko :) Ja w grudniu postawiłam na pielęgnację włosów, więc co chwila wyszukuję i kupuję nowe produkty, niedługo nie będę mieć miejsca w szafce ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 😊 to fajnie, dużo jest fajnych produktów do włosów i też jak mi coś wpadnie w oko to kupuję. Moja szafka narazie jeszcze się zamyka 😀

      Usuń
  10. It's great, Martyna! Greetings from Russia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Vejo que está muito esclarecida sobre os cuidados a ter com o seu corpo.
    Abraço amigo.
    Juvenal Nunes

    OdpowiedzUsuń
  12. So many great products, great.

    OdpowiedzUsuń
  13. awesome November collections ....
    👍❤👍

    OdpowiedzUsuń
  14. Od lat stosuję ten tonik z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow so many product that looks so amazing dear...

    i'm interested in lipgloss...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This lippgloss was great. I very recommend it ;)

      Usuń
  16. sporo ciekawych pozycji, dobrze, że się udały zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne denko :D Najbardziej zaciekawił mnie ten krem do rąk z Bielendy :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 😊 fajny był ten krem, polecam 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  18. Dużo fajnych kosmetyków, najbardziej zaciekawiło mnie serum antyoksydacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne było to serum 😊 bardzo polecam 😊

      Usuń
  19. Bardzo lubię jednorazowe maseczki. Zwykle i tak wystarczają mi na 3-3 razy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi takie maseczki zazwyczaj wystarczają na 1-2 razy, też je bardzo lubię 😊

      Usuń
  20. Spore denko, ale żadnego z kosmetyków nie miałam okazji używać 😀

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, naprawdę imponujące denko :)
    Ja też biorę udział w Blogowym Kalendarzu Adwentowym u Klaudii już 3 raz z rzędu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja biorę udział pierwszy raz, bardzo fajne wydarzenie 😊

      Usuń
  22. Wow great products!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  23. It's good you were able to use up so many products even if you won't be repurchasing all of them :)

    Hope you are having a good weekend! It's a busy one here with lots of fun events, last night was a Christmas event at a theme park!

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, most of these products are very good and I will return to them:)
      Thank you :) That event have to very fine! I'd like to be in that Christmas event ;)

      Usuń
  24. Cześć!
    Są produkty, których już używałam, jednym z nich są MASKI JEDNORAZOWE. Bardzo mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są te maski, na pewno kupię je ponownie 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts