Translate

piątek, 10 września 2021

Avene Body łagodny żel pod prysznic & otulający balsam nawilżający do ciała

Bardzo lubię dostawać prezenty niespodzianki w postaci kosmetyków, których w ogóle się nie spodziewam. Dzięki temu mogę poznać wiele przeróżnych marek i produktów! Tak więc dzisiaj opowiem Wam o moich wrażeniach z przetestowania mojego prezentu urodzinowego, pochodzącego z marki, z którą mam styczność pierwszy raz. Zatem zapraszam do czytania!


Avene Body  łagodny żel pod prysznic & otulający balsam nawilżający do ciała
Tym prezentem jest zestaw Avene Body, w którego skład wchodzi łagodny żel pod prysznic oraz otulający balsam nawilżający do ciała. Dostałam go na urodziny od przyjaciółki i używam go już około miesiąca. Nie znam ceny, ani nie wiem, gdzie był kupiony, ale myślę, że nie ma problemu z jego dostępnością. Jak wspomniałam wcześniej, składa się on z balsamu do ciała i żelu pod prysznic.  Oba kosmetyki zalecane są do skóry wrażliwej, a także wzbogacone są o łagodzący oleo-kompleks opracowany na bazie 3 olejków roślinnych i Wody termalnej. Ogólnie oba produkty są bardzo ciekawe i godne uwagi. Zobaczcie sami!

Avene Body  łagodny żel pod prysznic


Avene Body  łagodny żel pod prysznic


SKŁAD


Avene Body  łagodny żel pod prysznic


INNE ISTOTNE INFORMACJE


Avene Body  łagodny żel pod prysznic
Avene Body  łagodny żel pod prysznic charakteryzuje się tym, że:
  • Znajduje się w plastikowej tubce o pojemności 200 ml. Ma ona delikatny brzoskwiniowy kolor i jest ona przezroczysta. Posiada odginaną zakrętkę. Ogólnie, opakowanie jest wygodne w użyciu
  • Konsystencja jest żelowa i przezroczysta, nie jest ani za gęsta ani za rzadka. 
  • Ma bardzo delikatny przyjemny zapach, którego nie wiem do czego porównać, ale bardzo mi się podoba.

MOJA OPINIA


Avene Body  łagodny żel pod prysznic
Sposób aplikacji Avene Body  łagodnego żelu pod prysznic jest bardzo przyjemny, jak już wspomniałam wyżej, ma on bardzo ładny zapach. Z łatwością rozprowadza się na skórze. Podczas mycia wytwarza się delikatna pianka, którą łatwo się spłukuje. Skóra po umyciu jest odpowiednio wyczyszczona, gładka i miękka. Przez jakiś czas pozostaje na niej piękny delikatny zapach tego żelu. Ze względu na delikatny zapach jest on idealny do stosowania latem, kiedy to mocne zapachy są męczące. Uważam również, że ten żel będzie odpowiedni dla osób wrażliwych na zapachy.


Avene Body otulający balsam nawilżający do ciała


Avene Body otulający balsam do ciała


SKŁAD


Avene Body otulający balsam do ciała


INNE ISTOTNE INFORMACJE


Avene Body otulający balsam do ciała
Avene Body  otulający balsam do ciała charakteryzuje się tym, że:
  • Znajduje się w plastikowym słoiczku o pojemności 250 ml, który ma biały kolor i posiada pastelowo różową zakrętkę. Posiada również srebrną folijkę zabezpieczająca przed pierwszym użyciem. Opakowanie to jest bardzo wygodne w użyciu
  • Konsystencja jest gęsta koloru białego, jest ona lekka, nietłusta, ani nieklejąca.
  • Ma bardzo delikatny przyjemny zapach, prawie taki sam jak wyżej opisany żel, którego też nie wiem do czego porównać ale bardzo mi się podoba.

MOJA OPINIA


Avene Body otulający balsam do ciała
Avene Body otulający balsam do ciała, tak jak jego nazwa wskazuje, podczas aplikacji swoją przyjemną lekką konsystencją otula całe ciało, dzięki czemu jest gładkie, nawilżone i ogólnie zadbane. Jego opakowanie jest moim ulubionym typem opakowania, co sprawia, ze jeszcze bardziej go lubię. Zapach ma delikatny i przyjemny, dzięki czemu nie męczy w upalne dni. Dodatkowo przez jakiś czas po posmarowaniu czuć go na skórze. Bardzo polubiłam ten balsam, nawet nie wiem, czy nie bardziej od wyżej opisanego żelu, który też jest świetny.

PODSUMOWANIE


Avene Body  łagodny żel pod prysznic & otulający balsam nawilżający do ciała
Avene Body łagodny żel pod prysznic, jak i otulający balsam nawilżający do ciała są bardzo przyjemnymi produktami, które sprawiają, że moja skóra jest zadbana. Stosowanie ich bardzo poprawia samopoczucie. Cieszę się, że dostałam je w prezencie, którego się nie spodziewałam, bo wśród wielu różnych produktów, pewnie ciężko byłoby mi samej zwrócić na nie uwagę, więc dobrze, że drogą "prezentową" trafiły w mojej ręce.


A Wy znacie Avene Body łagodny żel pod prysznic i otulający balsam nawilżający do ciała?
Lubicie takie zestawy do pielęgnacji ciała?

91 komentarzy:

  1. Yes, I already had ... a beautiful weekend.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych kosmetyków, ale myślę że by mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cool products! I once had a set of miniatures of this brand, I also liked these cosmetics

    OdpowiedzUsuń
  4. "...może być stosowany w kąpieli" - chociaż nie mam prysznica a tylko wannę to i chyba sam też bym skorzystał.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jako płyn do kąpieli sprawdziłby się bardzo dobrze ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. These products are tea good! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. So lovely! Looks like an amazing gift!

    OdpowiedzUsuń
  7. Balsam chętnie bym przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią wypróbuję, uwielbiam takie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gracias por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  10. I would love to try that shower gel!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś chyba jakąś mgoełkę termalną tej marki. Fajnies ię sprawdzała. Tego zelu nie znam. Sama chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej mgiełki jeszcze nie miałam, ale jestem pewna, że polubiłabym ją, tak jak te kosmetyki 😊

      Usuń
  12. Jeszcze nic nie miałam tej marki 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze okazji poznać tych kosmetyków. Zapach żelu czuję, że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękny i delikatny, tak jak zapach balsamu 😊

      Usuń
  14. Nie miałam nic tej marki ale wygląda ciekawie.
    Pozdrawiam Kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  15. it's nice you liked the scent and enjoyed using them both, what a lovely gift! :)

    Hope you are having a nice weekend :) Busy Sunday here, after 3 parties yesterday we have another one to go to today!

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, this gift is great :) That's great! I like partie:)

      Usuń
  16. Nie miałam okazji próbować tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  17. lubie avene choc tych nie mialam

    OdpowiedzUsuń
  18. Zupełnie nie znam kosmetyków tej marki, nie miałam okazji ich spróbować na własnej skórze, ale balsam wygląda bardzo przyjemnie i z przyjemnością po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znałam wcześniej tych kosmetyków, ale z chęcią je wypróbuję 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam wcześniej żadnego z tych 2 produktów, ale oba bardzo mnie zaciekawiły. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bardzo lubię kosmetyki Avene, używam ich kremów, balsamów do ciała, a prawdziwym hitem jest woda termalna. To kosmetyki apteczne, więc świetnie sprawdzają się także na problematycznej skórze, a nawilżającym balsamem do ciała ratowałam kiedyś nawet juniora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy tej wody, ale już drugą pozytywną opinię o niej słyszę, więc muszę ją koniecznie wypróbować ;) Ogólnie bardzo polubiłam te kosmetyki ;)

      Usuń
  22. Martyna,
    Aqui conhecendo o teu belo espaço informativo na Web, qual passo a seguir.
    Beijos diretos do Rio de Janeiro - Brasil!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. This sounds like a wonderful set! I'm glad you are love it!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś miałam Krem do twarzy tej marki i bardzo mi odpowiadał :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Już bardzo długo nic od nich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  26. z tej firmy nie miałam jeszcze nic. Muszę to zmienić:

    OdpowiedzUsuń
  27. Avène is a great brand very good quality!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Warto coś z niej wypróbować, jest świetna 😊

      Usuń
  29. Przygarnęłabym i jeden, i drugi produkt! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam serdecznie ♡
    Nie znam tych produktów, od tej marki miałam tylko krem z filtrem :) Chętnie wypróbowałabym i jeden i drugi produkt. Super recenzja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam 😊 ja z tej marki miałam tylko te dwa produkty,ten krem na pewno też jest fajny 😊 dziękuję i również pozdrawiam 😊

      Usuń
  31. Takie zestawy są bardzo fajne. A z tej firmy miałam tylko kosmetyki do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno kosmetyki do twarzy z tej marki są tak fajne jak te z tego zestawy:)

      Usuń
  32. Fajny zestaw :) lubię kremy do twarzy tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo pozytywnych opinii słyszałam o kremach twarzy z tej marki, musze je koniecznie wypróbować :)

      Usuń
  33. well inform review ... great product.

    # I am following you, hope, you follow me as well

    OdpowiedzUsuń
  34. Żel pod prysznic mnie zainteresował, balsamów jeszcze mam zapas :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts