Translate

niedziela, 5 września 2021

Zakupy z Avonu

Kto czyta mój blog, ten wie, że raz na jakiś czas chwalę się moimi zakupami z Avonu. Zazwyczaj zamawiam je z katalogu od swojej zaprzyjaźnionej konsultantki, jednak tym razem nabyłam  moje nowe zdobycze w zupełnie inny sposób... Zobaczcie sami w jaki!


Tym razem zakupiłam parę kosmetyków na Allegro. Prawie wszystkie są prezentem imieninowym dla mojej siostry. Normalnie zamówiłabym je z katalogu, jednak nie wszystkie kosmetyki, z których ucieszyłaby się moja siostra, są w nim dostępne. Dzięki temu, że jakiś czas temu uruchomiłam sobie usługę Allegro Smart (czyli mam 5 darmowych dostaw jeśli wydam powyżej 40 zł na zakupy przy jednej dostawie), zamówiłam kilka kosmetyków, którymi zamierzam się dzisiaj pochwalić. Tak więc zapraszam do czytania.

1. Avon CLEARSKIN 3 w 1 żel -peeling-maska z glinką 75 ml


 Avon CLEARSKIN 3 w 1 żel -peeling-maska z glinką 75 ml
To ta maska była główną rzeczą, którą chciała dostać moja siostra na imieniny, świetnie działa na jej skórę. Ciężko jest ją jeszcze spotkać w aktualnych katalogach, ale na szczęście jest jeszcze dostępna na Allegro, za 8,99 zł.

2. AVON ENCANTO INTENSE mus do ciała  200 ml

 
AVON ENCANTO INTENSE mus do ciała  200 ml
Bardzo lubię kosmetyki z serii Encanto, więc jak zobaczyłam ten mus w tak atrakcyjnej cenie, to musiałam go kupić. Kosztowało 11,89 zł (w katalogach jest o wiele droższe). Jestem pewna, że idealnie sprawdzi się jako kosmetyk nawilżający i odżywiający skórę.

3. Avon Works ZAAWANSOWANE SERUM NA ROZSTĘPY 150 ml


Avon Works ZAAWANSOWANE SERUM NA ROZSTĘPY 150 ml
Nie miałam nigdy kosmetyków modelujących figurę z Avonu, dlatego z ciekawości zakupiłam ten żel. Nie pamiętam dokładnie, ile kosztował w katalogu, ale pamiętam, że zawsze jego cena odstraszała mnie trochę. Na Allegro zakupiłam go za 12, 99 zł, więc nie jest źle. 

4. AVON Planet SPA odżywczy peeling do rąk i stóp 75 ml. 


AVON Planet SPA odżywczy peeling do rąk i stóp 75 ml. 
Wśród wielu mazideł, moja siostra nie miała jeszcze takiego kosmetyku, jak ten peeling, więc stwierdziłam, że będzie on idealnym prezentem. Mnie samą wiele razy kusił ten peeling w katalogu, nie był za drogi, a a Allegro zapłaciłam za niego 7,21 zł.

5. Avon ATTRACTION krem do rąk  30 ml
 

Avon ATTRACTION krem do rąk  30 ml
Moja siostra ostatnio bardzo polubiłam perfumy Attraction, więc pomyślałam, że krem ten dorzucę do prezentu. Co prawda ma ona wiele kremów do rąk, ale pomyślałam, że ich nigdy nie za wiele i na pewno się przyda. Kosztował on 6,89 zł. 

6. Avon KONTURÓWKA DO OCZU  Blackest Black


Avon KONTURÓWKA DO OCZU  Blackest Black
Wśród tych wszystkich kosmetyków, jest to jedyna rzecz dla mnie. Uwielbiam te kredki, nie rozmazują się ani nie kruszą, a na Allegro są one trochę tańsze niż w katalogu. Kosztowała 6,99 zł więc skorzystałam z okazji i kupiłam sobie tę kredkę

I to będzie na tyle moich (a raczej, w większości przypadków siostry) nowości kosmetycznych. Fajnie, jest zamówić sobie coś po niższej cenie niż zawsze, jednak nadal mam słabość do oglądania i zamawiania kosmetyków z katalogu, więc myślę że kolejny przegląd moich nowości Avonowych będzie już tych katalogowych. 


Miałyście coś z tych kosmetyków?
Który z nich zaciekawił Was najbardziej?

 

84 komentarze:

  1. Ceny wyszły naprawdę okazyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tych kosmetyków, ale w tym miesiącu również złożyłam zamówienie z Avonu, na inny peeling Plant Spa, wisiorek i bransoletkę oraz balsam do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam zamawiać kosmetyki z avonu, więc jestem bardzo ciekawa Twoich zakupów 😊

      Usuń
  3. Avon cosmetics are good! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio kupiłam od nich płyn do kąpieli i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super recenzje. Ale niestety ja nie trawie tej marki . Wybacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 no rozumiem, nie każdy lubi Avon😊

      Usuń
  6. Bardzo miłe zakupy, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Avon siempre es buena marca te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  8. Good stuff! I would love to try the avon white clay mask!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This mask is great 😊 I very recommend this product 😊

      Usuń
  9. Martyna, thank you for telling us about Avon!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie pamiętam, kiedy zamawiałam coś przez Allegro. Całkiem fajne zamówiłaś kosmetyki, mam nadzieję, że siostra będzie zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często zamawiam coś z Allegro😊 jest zadowolona i to bardzo 😊

      Usuń
  11. lubię czasami zamówić coś z Avon, mam koleżankę konsultantkę, ale z racji tego, że jestem konsultantką Oriflame to z tej firmy mam więcej kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Oriflame rzadko kiedy coś mam, wolę Avon i w ogóle zawsze więcej konsultantek z Avonu mnie otaczało😊

      Usuń
  12. I like the product line Planet SPA. I love hand creams and masks Avon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planet Spa is great!😊 All products from Avon are very fine 😊

      Usuń
  13. Jak ja dawno nic tam nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ten peeling do rąk i stóp :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2021/09/jesienno-letnia-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Krem do rąk i mus do ciała najbardziej mnie zaciekawiły. Owocnego używania wszystkich nabytych kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za avonem, więc Twoje zakupy pozostają u mnie bez wielkich chciejstw :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny jest Avon, ale rozumiem, nie każdy go lubi :D

      Usuń
  17. zastanawiam się jak to cudo na rozstępy działa:D daj koniecznie znać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać, jak tylko siostra zacznie go używac ;)

      Usuń
  18. Never bought in Avon, nice things!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam, że można w ten sposób zamawiać z Avonu. Dzięki!

    Pozdrawiam Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś nie kuszą mnie kosmetyki z tej firmy na tyle, żeby je kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ostatnio odwiedziłam Rossmann z Avonu nie zamawiałam lata ❤️
    Pozdrawiam i buziaki przesyłam ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio rzadko bywam w Rossmannie. Pozdrawiam 😊

      Usuń
  22. Widziałam że kosmetyki z Avonu, są dostępne na Allegro, jednak jakoś mnie do tej marki nie ciągnie.
    Mus i krem bym wypróbowała, bo Avon kosmetyki do pielęgnacji ciała ma dobre, ale jeśli chodzi o ich kolorówke, nie mam dobrych doświadczeń.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ciągnie i to bardzo 😊 zgadzam się z tym, że kosmetyki do pielęgnacji są dobre, a kolorowymi to zależy które 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  23. Znam zapach Encanto jest piękny :) Nie wiedziałam że jest też w formie musu do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest i to w formie balsam i żelu pod prysznic 😊

      Usuń
  24. Lubię peelingi z tej serii, miałam kiedyś do twarzy i bardzo chętnie bym kupiła też do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cool revie and interesting cosmetics) Thank you very much!

    OdpowiedzUsuń
  26. Już od dawna nie zamawiam z avonu. Jakoś po skończeniu szkoły przestałam mieć kontakt z konsultantkami a potem odkryłam inne marki, które jednak wypadały lepiej :P Ale nie neguję, bo było wiele kosmetyków, które dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle mam słabość do Avonu, mimo że znam wiele innych równie fajnych marek 😊

      Usuń
  27. Dawno nie miałam nic z Avonu :) Może też porozglądam się na Allegro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, można tam kupić wiele ciekawych rzeczy w atrakcyjnych cenach 😊

      Usuń
  28. Ta maskę z glinką bym chętnie wypróbowała :) Ma super cenę wiec może się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Very good avon haul

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Great haul. Very interesting selection of products.

    OdpowiedzUsuń
  31. O ten mus do ciała mnie zianteresował!

    OdpowiedzUsuń
  32. Interesting products! The peeling mask sounds great!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć!
    Uwielbiam wejście. W zeszłym tygodniu zamówiłam AVON Moisture Therapy Vitamin Treatment Lotion i zestaw kremów do rąk Avocado. Bardzo chciałabym wypróbować ten odżywczy peeling do rąk i stóp.
    Dzięki za recenzję!
    Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnego zakupu dokonałaś ;) Ten peeling jest świetny, polecam go ;) Dziękuję ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts