Translate

czwartek, 30 września 2021

PERFECTA ujędrniający peeling myjący do ciała

Często piszę o domowym spa, ale o tak orzeźwiającym, jeszcze nie pisałam! Tym głównym składnikiem, który orzeźwia i pobudza zmysły jest grapefruit (niestety nie wiem jakiego pochodzenia). W połączeniu z ziarenkami kawy tworzy naprawdę ciekawy peeling, który musiałam wypróbować i tradycyjnie podzielić się z Wami moimi wrażeniami. Tak więc zapraszam do czytania!


PERFECTA ujędrniający peeling myjący do ciała
Tym peelingiem jest ujędrniający peeling myjący do ciała z Perfecty. Kupiłam go w Hebe w bardzo okazyjnej cenie za około 10 zł, normalnie kosztuje koło 15 zł. Stwierdziłam, że za taką cenę warto go wypróbować, bo starczy mi na długo gdyż znajduje się w tubce o pojemności 250 ml. Posiada on ekstrakt z grapefruita oraz ziarenka kawy, te aktywne składniki bardzo zwróciły moją uwagę, ponieważ uwielbiam kawę oraz cytrusowe zapachy. Kosmetyków z takim połączeniem jeszcze nie stosowałam w swojej pielęgnacji. Zanim opowiem o moich wrażeniach po stosowaniu tego peelingu, zapraszam na opis producenta:


OPIS PRODUCENTA



PERFECTA ujędrniający peeling myjący do ciała


SKŁAD


Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Perlite, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Betaine, Coffea Arabica Seed Powder, Hydrogenated Vegetable Glycerides Citrate, Citrus Limon Fruit Extract, Citrus Grandis Fruit Extract, Citrus Aurantium Dulcis Fruit Extract, Glyceryl Oleate, Coco-Glucoside, Sodium Benzotriazolyl Butylphenol Sulfonate, Propylene Glycol, Sodium Benzoate, Tributyl Citrate, Tocopherol, Buteth-3, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Citric Acid, Hydroxyacetophenone, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Limonene, Parfum, CI 16035.


KONSYSTENCJA I ZAPACH



PERFECTA ujędrniający peeling myjący do ciała
Ujędrniający peeling myjący do ciała z Perfecty ma bardzo ładny zapach, który orzeźwia. Czuć w nim tylko grapefruita, kawy w ogóle. Mimo to jego zapach bardzo umila aplikacje. Ma on żelową konsystencję, a w połączeniu z wodą zaczyna się pienić. Znajdują się w nim małe drobinki, w których można dostrzec ziarenka kawy.


MOJA OPINIA



PERFECTA ujędrniający peeling myjący do ciała
Ujędrniający peeling myjący do ciała z Perfecty ma plastikową wygodną w użyciu tubkę, więc z aplikacją jego nie mam żadnego problemu. Żel ma bardzo ładny cytrusowy, głównie grapefruitowy zapach, w którym nie czuć żadnej sztuczności. Nie należy on do mocnych zdzieraków, nawet jak aplikuje się go na sucho, ponieważ wtedy ciężko się go rozprowadza na skórze. Najlepiej aplikować do na mokro, bo wtedy wytwarza się lekka piana. Bardziej przypomina mi żel pod prysznic niż peeling. Jako zwykły środek myjący sprawdza się świetnie, ale jako peelingujący zdzierak kiepsko, czym jestem trochę zawiedziona, bo żeli pod prysznic akurat mam nadmiar. Ratuje go piękny grapefruitowy zapach (za jedzeniem tych owoców nie przepadam, zdecydowanie bardziej wolę je wąchać), jest on tak przyjemny, że nawet nie przeszkadza mi to, że nie czuć w nim kawy, od której jestem uzależniona. Jakiegoś wielkiego ujędrnienia na moim ciele nie zauważyłam, bo według mnie jest ono wystarczająco jędrne. Moja skóra po aplikacji tego peelingu zawsze wymaga nawilżenia, bo niestety po jakimś czasie, po osuszeniu ciała zaczyna mnie trochę szczypać z suchości. Uważam, że peeling ten nie należy do bubli, ani też do moich ulubieńców, jest on dobry, ale nie kupię już go ponownie.


A Wy miałyście ujędrniający peeling myjący do ciała z Perfecty?
Wolicie takie delikatne peelingi, czy ostre zdzieraki?

75 komentarzy:

  1. Dla mnie z pewnością byłby za słaby :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie używałam peelingów Perfecty. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja takich mazideł zużywam tony:D więc nawet i owego gagatka bym dziabnęła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używam ich tony 😀 jestem bardzo ciekawa, czy przypadłby Ci do gustu 😊

      Usuń
  4. I love home spa!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Seems really nice. Thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  6. Great scrub! And such a scent I would love

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się opakowanie, wpada w oko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie trochę ten skład zniechęca...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie często sięgam po peelingi, ale ten mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dla mnie taki peeling. Ja muszę czuć konkretne działanie. Skład też słaby...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupię go sobie przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Great product and smells so good!

    OdpowiedzUsuń
  14. It's a shame you won't repurchase this as you didn't like it a lot but it's good you enjoyed the scent at least!

    Hope your week is going well and you have a nice weekend ahead of you :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  15. Uy que pena que no te gusto. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  16. wolę po prostu zwykłe peelingi któe są mocnymiz dzierakami :D

    OdpowiedzUsuń
  17. I didn't know this product but definitely doesn't seem good for my delicate skin...
    Nice review!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. It looks so nice, I'd like to try it!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam grejpfrutowe kosmetyki - ich zapach daje uczucie orzeźwienia i dodaje energii :) Nie miałam jeszcze tego peelingu, ale jak już go spotkam, to na pewno będzie mój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo uwielbiam takie orzeźwiające kosmetyki 😊 na pewno pokochasz jego zapach 😊

      Usuń
  20. Nie miałam, ale jeśli nie zdziera, to co za peeling xD

    OdpowiedzUsuń
  21. smell is good... love fruit smell.

    Have a great day

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie soczyste zapachy w peelingach 😀

    OdpowiedzUsuń
  23. Nic jeszcze nie miałam z Perfecty a ten niezwykle mnie ciekawi. Zapach z pewnością wydawałby mi się zacny ale szkoda, że tak jak piszesz nie czuć kawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne ma kosmetyki Perfecta, warto coś od nich wypróbować 😊 no szkoda, że nie czuć kawy, ale ten grapefruit pachnie tak ładnie, że można to wybaczyć 😊

      Usuń
  24. Nie miałam, ale lubię kosmetyki tej marki

    OdpowiedzUsuń
  25. Osobiście nie lubię takich produktów, że niby peeling, a jednak bardziej żel niż peeling. Wolę peelingi w słoiczkach mocne i zdzierające martwy naskórek, a jak żele to bez drobinek, które nic wiele nie robią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też wolę peelingi w słoiczkach, najlepiej cukrowe, które są świetnymi zdzierakami. W tubkach też trafiają się fajne, które nieźle złuszczają martwy naskórek, ale ten peeling niestety do nich nie należy...

      Usuń
  26. Szkoda, że nie czuć zapachu kawy bo kocham kawowe kosmetyki. Nie skuszę się jednak bo jak peeling to konkretny zdzierak u mnie musi być:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi szkoda, że nie czuć w nim kawy, ale zapach tego grapefruita trochę nadrabia:) Jako zwykły żel pod prysznic sprawdza się lepiej ;D

      Usuń
  27. nie wiem czy sie na niego skusze ale dzieki za recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę namawiać ani zniechęcać, bo nie jest zły, ani też wspaniały ;)

      Usuń
  28. Jeszcze tego peelingu nie miałam, ale raczej nie dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts