Translate

poniedziałek, 27 września 2021

Dermaglin Glinkowe Maseczki

Dzisiaj przedstawię Wam produkty marki, z którą mam styczność po raz pierwszy. Oczywiście są to maseczki do twarzy, bo nic tak nie przykuwa mojej uwagi, jak te właśnie produkty w dodatku z tak ciekawą szatą graficzną, posiadające glinkę, którą uwielbia skóra mojej twarzy. Wybrałam trzy warianty maseczek, które działają w przeróżny sposób, zobaczmy zatem w jaki!


GLINKOWA MASECZKA Z POMARAŃCZĄ, GLINKOWA MASECZKA Z OWSEM, GLINKOWA MASECZKA Z OGÓRKIEM
Wszystkie trzy maseczki pochodzą z marki Dermaglin. Każda z nich posiada zieloną glinkę kambryjską, która łącząc się z innymi składnikami aktywnymi, świetnie działa na cerę. Maseczki te kupiłam w Biedronce, każda kosztowała mnie 3,99 zł.

Wszystkie trzy glinkowe maseczki mają inne działanie, jednak posiadają też dużo cech wspólnych. Oto one:
  • znajdują się w jednorazowej saszetce o pojemności 20 g, mają one bardzo ładną szatę graficzną, na której znajdują się ich naturalne składniki aktywne,
  • sposób aplikacji każdej z nich jest taki sam (został opisany za pomocą rysunków z tyłu saszetki), podczas aplikacji tych maseczek trzeba pamiętać o tym, że nie mogą one zaschnąć w ciągu tych 15-20, kiedy trzymamy je na twarzy, ponieważ mogą wtedy podrażnić lub wysuszyć skórę (dlatego ja zawsze, kiedy czuję lekkie zasychanie glinki na twarzy, psikam ją tonikiem, aby ciągle była mokra),
  • każda z nich ma konsystencję błota w kolorze niezbyt pięknym, szaro-zielonym, łatwo się rozprowadzają, prawidłowo przylegają do twarzy i nie spływają,
  • zapach jest charakterystyczny dla tego typu glinkowych maseczek, delikatny, ani nie pachnie jakoś ładnie, ani nie śmierdzi, a po którejś minucie, mając je na twarzy, już w ogóle ich nie czuć, inne składniki aktywne nie też są wyczuwalne.
 

GLINKOWA MASECZKA Z OGÓRKIEM

 

GLINKOWA MASECZKA Z OGÓRKIEM
Glinkowa maseczka regeneracja i odświeżenie. Oprócz zielonej glinki kambryjskiej posiada też wyciąg z ogórka. Jako jedyna ma działanie złuszczające, dlatego przed jej użyciem peeling twarzy jest zbędny. Jak sama nazwa wskazuje, maseczka ta regeneruje i odświeża skórę. Jest ona odpowiednia dla każdego typu cery.


GLINKOWA MASECZKA Z OWSEM



GLINKOWA MASECZKA Z OWSEM
Glinkowa maseczka redukująca trądzik minimalizująca pory. Oprócz zielonej glinki kambryjskiej posiada też owies. Ma ona działanie kojące i łagodzące, oczyszcza i minimalizuje widoczność porów. Jest ona odpowiednia dla cery tłustej i trądzikowej. 


GLINKOWA MASECZKA Z POMARAŃCZĄ



GLINKOWA MASECZKA Z POMARAŃCZĄ
Glinkowa maseczka odmładzająca na zmarszczki i bruzdy. Oprócz zielonej glinki kambryjskiej posiada też olejek pomarańczowy. Ma ona za zadanie wygładzić i napiąć skórę twarzy oraz poprawić jej elastyczność. Jest ona odpowiednia dla cery dojrzałej i wymagającej odżywienia


MOJA OPINIA



GLINKOWA MASECZKA Z POMARAŃCZĄ, GLINKOWA MASECZKA Z OWSEM, GLINKOWA MASECZKA Z OGÓRKIEM
Moja cera jest mieszana, więc użyłam wszystkich trzech typów maseczek. Sposób aplikacji i działanie w przypadku każdej z nich było takie samo. W trakcie aplikacji trochę szczypała mnie skóra, ale dało się wytrzymać. Z łatwością zmywa się je z twarzy, trochę brudzą umywalkę, ale to normalne w przypadku glinkowych maseczek. Żadna z nich nie podrażniła mojej skóry, ani nie jej też nie wysuszyła. Efekty po użyciu każdej z tych maseczek były podobne, czyli zauważyłam, że koloryt mojej skóry został wyrównany, pory były mniej widoczne, nie zauważyłam żadnego wysypu pryszczy. Ogólnie po użyciu tych maseczek moja cera była gładka, miękka i zauważalnie w lepszej kondycji.


A Wy miałyście Dermaglin Glinkowe Maseczki?
Jakie są Wasze ulubione maseczki z glinką?

72 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też dlatego jak najszybciej musiałam je wypróbować 😀

      Usuń
  2. Tak czuję, że będą takie same :D Ja użyłam tylko ogórkowej, resztę niedługo zużyję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są prawie takie same, ale skuteczne, ta z owsem różni się tylko trochę zapachem i odcieniem😀

      Usuń
  3. Glin doskonale usuwa także toksyny. ;)
    Papugi w Amazoni jedzą glinę by usunąć toksyny z owoców, które zjadają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie wiedziałam. Fajnie, że glinki pełnią też inne potrzebne funkcje 😊

      Usuń
  4. używałam je kilka lat temu i byłam z nich naprawdę zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie dotrwałam ich kilka lat temu 😊

      Usuń
  5. Dermaglin is a new brand for me. Thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie bym je sprawdziła. Uwielbiam maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może też wypróbuję przynajmniej jedną. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie się nie sprawdziły, uczulają jak mało które kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gracias por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam je, naprawdę dobrze działały:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Looks so great! Thanks so much for the reviews!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też zwróciłam uwagę na te maseczki w Biedronce i wybrałam 3 wersje: regeneracja i odświeżenie, odmładzająca na zmarszczki i bruzdy, oczyszczenie i odżywienie. Jestem ciekawa, jak mi się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem tego ciekawa, kobiet daj znać jak się u Ciebie sprawdziły 😊

      Usuń
  13. Unikam maseczek, każda którą nakładam robiłam krzywdę mojej skórze :(

    OdpowiedzUsuń
  14. The masks look good, thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  15. I have not met these masks with us. I really love clay masks. If I see it, I will definitely try. And their design is interesting and cute))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also love this type of masks ;) Their design is very nice ;)

      Usuń
  16. Ta maseczka z ogórkiem najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam cere mieszaną, wiec może się skuszę :) Pierwszy raz je widzę, ale będę teraz się za nimi nieco rozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajną szatę graficzną opakowań mają te maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesujące maseczki :)
    Nie słyszałam o nich wcześniej :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne maseczki, nigdy o nich nie słyszałam :)
    Pozdrawiam :>

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takiego typu maski, więc chętnie bym je przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I am a huge fan of facial masks, Iìd love to try these!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że szybko znajdziesz 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  24. moja buzia też lubi maseczki z marki Dermaglin. Widze że inna szata graficzna produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę inne maski z tej marki wypróbować, bo do tej pory miałam tylko te ;)

      Usuń
  25. Maseczki z glinką to mój must have ❤

    OdpowiedzUsuń
  26. Zachęciłaś mnie do maseczki.. Sobota rano, akurat. Idę zobaczyć co mam i robię sobie spa, na które nie ma czasu w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam kiedyś takie trzy maseczki i według mnie miały takie samo działanie. Fajne były, ale jak już wyschły to jakby swędziała mnie twarz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że działały tak samo, ale nie były najgorsze ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts