Translate

niedziela, 12 grudnia 2021

BARWA przywracający blask szampon piwny do włosów

Dzisiejszy post będzie o piwie, a dokładnie o kosmetyku, w którego skład wchodzą naturalne drożdże piwne. Mają one duży wpływ na nasze zdrowie oraz urodę. W dzisiejszym wpisie przedstawię Wam działanie tych drożdży na nasz wygląd, a w zasadzie na wygląd włosów. Zatem zapraszam do czytania!


BARWA przywracający blask szampon piwny do włosów
BARWA przywracający blask szampon piwny do włosów kupiłam w Hebe. Kosztuje on bardzo niewiele, czyli 6,99 zł, tak mnie zaciekawił, że już nawet nie chciało mi się czekać, aż będzie w promocji, więc kupiłam go w cenie regularnej. Produkt marki Barwa stosuję pierwszy raz, co jeszcze bardziej wzbudziło moje zainteresowanie tym szamponem. Marka ta w swojej ofercie ma wiele ciekawych wariantów szamponów, więc miałam wielki dylemat, który z nich wybrać. Ostatecznie zdecydowałam się na piwny, ale za jakiś czas kupiłam też jajeczny, który na razie czeka w moich zapasach i na pewno przyjdzie jeszcze na niego czas, aż opowiem o nim na moim blogu, teraz skupmy się na piwnym.


OPIS PRODUCENTA


BARWA przywracający blask szampon piwny do włosów
BARWA przywracający blask szampon piwny ma działanie rozświetlające, więc przeznaczony jest do włosów matowych i cienkich. Należy nim myć włosy oraz skórę głowy. 

BARWA przywracający blask szampon piwny posiada naturalny wyciąg z drożdży piwnych, którego receptura czerpie podobieństwa zachodzące w komórkach drożdży do tych zachodzących w ludzkiej skórze. W domowej pielęgnacji od pokoleń stosowano drożdże piwne, które:
  • odbudowują niewidzialną warstwę ochronną włókien włosów
  • łagodzą podrażnienia skóry głowy
  • głęboko wnikają w skórę, dzięki czemu regeneracja i odbudowa włosów następuje od wewnątrz i na zewnątrz.

Efekt: lśniące i zdrowe włosy

Oprócz drożdży piwnych BARWA przywracający blask szampon piwny posiada biotynę oraz pH neutralne dla skóry głowy. W swoim składzie nie posiada silikonów ani parabenów.

Skład: Aqua,Sodium Laureth Sulfate,Cocamidopropyl Betaine,Cocamide DEA,PEG-75 Lanolin,Sodium Chloride,Cocamidopropylamine Oxide,Faex Extract,Panthenol,Linoleic Acid,Linolenic Acid,Tocopheryl Acetate,Retinyl Palmitate,Bioflavonoids,Biotin,Pyridoxine HCL,Polysorbate 20,Propylene Glycol,Alcohol denat.,Citric Acid,Parfum,Methylchloroisothiazolinone,Methylisothiazolinone,Hexyl Cinnamal,CI 15985,CI 42090


OPAKOWANIE


BARWA przywracający blask szampon piwny do włosów
BARWA przywracający blask szampon piwny mieści się w plastikowej przezroczystej buteleczce o pojemności 300 ml. Posiada ona czarną odginaną zakrętkę na zatrzask, po otwarciu, której widać otwór, przez który wyciska się szampon. 


KONSYSTENCJA I ZAPACH    


BARWA przywracający blask szampon piwny do włosów
BARWA przywracający blask szampon piwny jest żółty, dokładnie taki jak na zdjęciu. Konsystencja jest rzadka, ale nie za bardzo, przypomina mi ona trochę miód, bo podobnie się ciągnie po dotknięciu jej palcem (chciałam to uchwycić na zdjęciu, ale niestety się nie udało). Konsystencja ta różni się tylko tym, od miodu, że się nie lepi, tylko w połączeniu z wodą wytwarza się lekka pianka. Zapach jest delikatny i przyjemny, nie wiem, do czego go porównać, mogę tylko powiedzieć, że jest on naturalny, mimo że nie czuć w nim piwa, które się pije. 


MOJA OPINIA


BARWA przywracający blask szampon piwny do włosów
BARWA przywracający blask szampon piwny ma bardzo zadowalającą cenę, dzięki temu, z łatwością będę mogła wypróbować inne warianty zapachowe. Opakowanie jest wygodne w użyciu, fajnie, że jest przezroczyste, bo dzięki temu widzę, ile jeszcze produktu jest w środku. Zapach jest ładny, konsystencja fajna, nie spływa z ręki ani z włosów, kiedy go stosuję. Słabo się pieni i muszę nabrać na rękę na prawdę dużą ilość szamponu, aby mieć pewność, że skóra głowy, jak i włosy będą dokładnie oczyszczone. Moje włosy po umyciu pięknie się błyszczą, wyglądają zdrowo, są gładkie i nie puszą się. Z łatwością się rozczesują, nie potrzebuję do tego żadnych odzywek. Włosy nie plączą się, ładnie pachną. Jedynie już na drugi dzień zaczynają mi się przetłuszczać, więc muszę się wspomagać suchym szamponem, aby wyglądały świeżo, ale ten problem mam z większością szamponów, więc nie jest to dla mnie jakimś wielkim minusem, bo przyzwyczaiłam już się do mycia włosów co drugi dzień. Ogólnie z BARWA przywracającego blask szamponu piwnego jestem bardzo zadowolona i tak, jak napisałam wcześniej, będę testować jego inne warianty, tak więc spodziewajcie się za jakiś czas recenzji o szamponie jajecznym z tej marki.


A Wy miałyście BARWA przywracający blask szampon piwny?
Jaki jest Wasz ulubiony szampon do włosów?
 

90 komentarzy:

  1. Wnioskuję że wydajność nie jest wybitna ale za nie wielką cenę ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zbyt wydajny to on nie jest, ale nie narzekam 😊

      Usuń
  2. My mother was a firm believer in putting beer on your hair. Interesting post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastic! So cool to hear about this one❤

    OdpowiedzUsuń
  4. This is a completely new brand for me. Thank you for your acquaintance!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recently, I got to know this brand and I really liked its products😊

      Usuń
  5. ale fajny szampon, dla moich włosów ideał!

    OdpowiedzUsuń
  6. yes, packaging looks simple, but comvenient... love it.

    good review of product

    OdpowiedzUsuń
  7. Very interesting product, I don't know this brand

    OdpowiedzUsuń
  8. O piwie to domyślałem się, że działa na włosy, bo sam stosowałem szampon z chmielu, a tak to pierwszy raz czytam o tym produkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś miałam jakiś piwny szampon, ale nie pamiętam z czego. Nie mam ulubionego szamponu, nadal go szukam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I haven't seen this one in the shops here. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nono, jestem nim bardzo zainteresowana, piwnego szamponu nigdy nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię szampony Barwy, chociaż nie wszystkie. Wyjątkiem jest jabłkowy, który mi się totalnie nie sprawdził. Włosy wyglądały jakby nie były myte. Ale np. skrzypowy był super!

    OdpowiedzUsuń
  13. I've never heard of the benefits of beer on hair before! this sounds like an interesting product and it's great it doesn't smell like beer :)

    Hope that you had a wonderful weekend! We went to a couple of fun Christmas parties :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beer is very good for hair, because it has vitamine B ;) That's great Christmas parties are very fine ;)

      Usuń
  14. Pierwszy raz spotykam się z tym szamponem i muszę przyznać, że ten produkt mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie zaciekawił, aż musiałam go wypróbować ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  15. Gracias por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie "dziwne" składniki w kosmetykach. Marki nie znam, ale po twoim wpisie mam ochotę przetestować ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie składniki w kosmetykach, niektóre potrafią bardzo zaciekawić ;)

      Usuń
  17. Dobre, tanie szampony - u mnie się sprawdzają :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Tej marki szamponów jeszcze nie miałam. Będę musiała kiedyś je poznać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesting shampoo, I don't know him.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piwny szampon? Takiego produktu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. A beer shampoo how funny!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  22. kiedyś używałam szamponów tej marki ale strasznie mi skórę głowy wysuszały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na skórę mojej głowy działa ten szampon dobrze, ale wiadomo, każdy ma inny typ skóry 😊

      Usuń
  23. Miałam szampon brzozowy od Barwa i bardzo ale to bardzo go lubiłam :)
    Jestem ciekawa tego o którym piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję za dodanie mojego kalendarza do blogowego kalendarza adwentowego <3

      Usuń
    2. Też muszę wypróbować brzozowy ;) Myślę, że ten też byś polubiła ;) Nie ma za co dziękować, Twój blog zasłużył, żeby się znaleźć na moim kalendarzu;)

      Usuń
  24. Brzmi bardzo intrygująco, nie wiedziałam, że drożdże działają takie cuda z włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazwyczaj używam szamponów do włosów farbowanych.
    Byłam ciekawa, jak ten szampon Barwa pachnie- o drożdżach piwnych, wiele dobrego czytałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie bardzo ładnie, a działa jeszcze lepiej ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  26. Lubię jak wlosy mi sie błyszczą, więc chętnie się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ten szampon będzie dla Ciebie w sam raz 😊

      Usuń
  27. Jestem jak najbardziej zainteresowana przetestowaniem tego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy nigdy o takim kosmetyku i działaniu piwa nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niedawno się o tym dowiedziałam, że piwo działa bardzo dobrze na włosy 😊

      Usuń
  29. Jeśli włosy się po nim nie puszą, a do tego są błyszczące, to muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, myślę ż będziesz z niego zadowolona ;)

      Usuń
  30. Ciekawy produkt z chęcią bym w przyszłości przetestowała
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy produkt :D

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam go na tyle dawno temu, że juz nawet nie pamiętam jak działał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno zapamiętam jego świetne działanie ;)

      Usuń
  33. Mam niezwykły sentyment do marki Barwa :) Pamiętam z lat dzieciństwa :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero na starość zaczęłam używać kosmetyki z tej marki :D

      Usuń
  34. Kiedyś miałam szampon z dodatkiem chmielu i całkiem dobrze się sprawdził. Z Barwy tylko odżywkę też całkiem dobrą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chmiel bardzo dobrze działa na włosy, muszę wypróbować produkty do włosów piwne z innych marek 😊

      Usuń
  35. nie miałam, ale dobrze wspominam markę ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam!
    Nie próbowałem tej marki szamponu. Uważam, że to, co mówi twoja recenzja, jest interesujące, spisuję to, przykuwa moją uwagę.
    Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam 😊 dziękuję i bardzo polecam ten produkt 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  37. Interesting product,
    I've read somewhere before that beer
    is good for the hair and so is mayonnaise.

    Enjoy the Holidays ♥

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Niedawno kupiłam dla męża szampon piwny, tyle że innej marki. Musimy wyprobować ten od Barwy, skoro dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie z tej marki piwny piwny szampon sprawdza się u mnie świetnie, być może i Wy go polubicie ;)

      Usuń
  39. Ciekawy szampon, chętnie bym wypróbowała jak sprawdzi się do moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts