Translate

czwartek, 30 grudnia 2021

Nowy rok z Lirene

Dzisiaj mam dla Was Noworoczny post, w którym przedstawię produkty nadające się do domowego spa, mającego na celu sprawić, aby cera pięknie wyglądała w tym szczególnym dniu podczas imprezy Sylwestrowej, lub spokojnego spędzania tego wieczoru w domu. Produkty te mogą również zregenerować skórę twarzy po szaleństwie Sylwestrowej nowy. Poznajmy je bliżej!


LIRENE peeling do twarzy tropikalny shake, LIRENE peeling drobnoziarnisty do twarzy, LIRENE liftingująca maska do twarzy czerwone wino, LIRENE nawilżająca maska do twarzy szampan
Mowa o nowościach z firmy Lirene, a dokładniej o jednorazowych peelingach i maseczkach, które bardzo zaciekawiły mnie swoimi składnikami aktywnymi, nawiązujących do imprez i napoi alkoholowych. Moją one kilka cech wspólnych:
  • są to wegańskie testowane dermatologicznie produkty,
  • znajdują się w jednorazowych saszetkach o pojemności 7 ml,
  • są dostępne w Hebe za jedynie 2,99 zł (często jest na nie promocja i kosztują koło 1 zł).
Zobaczmy teraz, czym się różnią:


LIRENE peeling do twarzy tropikalny shake



LIRENE peeling do twarzy tropikalny shake
Składniki aktywne i ich działanie:
  • naturalny enzym z papai, który ma na celu przyśpieszyć złuszczanie zewnętrznej warstwy naskórka i przy tym głęboko go oczyścić
  • pestki liczi, które delikatnie peelingują skórę, dzięki czemu jest miękka i gładka
  • mango, nie tylko nawilża, odżywia i regeneruje skórę, ale i pięknie pachnie 

SKŁAD


LIRENE peeling do twarzy tropikalny shake
LIRENE peeling do twarzy tropikalny shake jest peelingiem enzymatycznym, ale mimo to ma w swojej konsystencji małe drobinki (zapewne są to pestki liczi). Konsystencja jest kremowa i z łatwością się rozprowadza na skórze. Ma bardzo jasny pomarańczowy kolor, a zapach jest śliczny, czuć w nim głównie mango. W trakcie aplikacji nic mnie nie szczypało ani nie piekło. Peeling prawidłowo złuszczył martwy naskórek. Skóra twarzy była po nim gładka, oczyszczona, koloryt był wyrównany, więc była już w pełni gotowa to kolejnego etapu pielęgnacji, czyli nakładania maseczki.


LIRENE peeling drobnoziarnisty do twarzy



LIRENE peeling drobnoziarnisty do twarzy
Składniki aktywne i ich działanie:
  • naturalne wiórki kokosa złuszczają martwy naskórek, poprawiają ukrwienie, odżywiają, regenerują oraz mają działanie detoksykujące
  • owoce noni, dzięki zawartych w nim witamin A, B3, C ujędrniają skórę i redukują niedoskonałości, oprócz tego rewitalizują cerę, nadają jej blasku i likwidują oznaki zmęczenia

SKŁAD


LIRENE peeling drobnoziarnisty do twarzy
LIRENE peeling drobnoziarnisty do twarzy ma przezroczystą konsystencję żelu, w którym znajdują się małe białe drobinki. Przyjemnie masują one skórę i dobrze złuszczają martwy naskórek. Jedynie, jak na kokosowy kosmetyk, spodziewałam się pięknego intensywnego zapachu słodkiego kokosa, niestety peeling ten ma delikatny prawie niewyczuwalny zapach. Nie podrażnił mojej skóry, ani jej nie uczulił. Po zmyciu peelingu nie było jakiegoś wielkiego efektu wow, jedynie cera po nim jest gładka, odpowiednio oczyszczona i tym samym gotowa do nałożenia maseczki.


LIRENE liftingująca maska do twarzy czerwone wino



LIRENE liftingująca maska do twarzy czerwone wino
Składniki aktywne i ich działanie:
  • zawarty w czerwonym winie resweratrol i inne polifenole spowalniają starzenie się skóry, mają właściwości antyoksydacyjne, chronią przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych
  • róża damasceńska nawilża, odmładza skórę, koi ją, regeneruje i wygładza, a także przynosi ulgę podrażnionej cerze

SKŁAD


LIRENE liftingująca maska do twarzy czerwone wino
LIRENE liftingująca maska do twarzy czerwone wino ma kremową konsystencję koloru białego, która z łatwością rozprowadza się po twarzy. Nie czuć w niej wina, tylko ładny delikatny różany zapach. W trakcie aplikacji nic mnie nie piekło ani nie szczypało. Nie podrażniła mojej skóry. Kiedy minął czas trzymania maseczki na twarzy, zużyłam aż trzy waciki, żeby usunąć jej nadmiar. Było jej tak dużo, że samo wklepanie jej w twarz nie wystarczyło. Wolno się wchłania, ale jak już się wchłonie, to cera jest po niej ładnie rozświetlona, gładka, zmarszczki są niewidoczne, ma ładny wyrównany koloryt. Jest idealna przed wielkim wyjściem, z pewnością zrobiłabym ją sobie przed imprezą Sylwestrową, gdybym się na nią wybierała. 


LIRENE nawilżająca maska do twarzy szampan



LIRENE nawilżająca maska do twarzy szampan
Składniki aktywne i ich działanie:
  • ekstrakt z szampana nawilża i detoksykuje cerę oraz rozświetla i nadaje zdrowy promienny wygląd
  • cząsteczki złota pobudzają produkcję kolagenu, ujędrniają i  wygładzają skórę i wypełniają zmarszczki od środka.

SKŁAD


LIRENE nawilżająca maska do twarzy szampan
LIRENE nawilżająca maska do twarzy szampan ma kremową konsystencję koloru żółtego, która bez problemu rozprowadza się na skórze. Zapach jest prawie niewyczuwalny. W trakcie trzymania maski na twarzy nic mnie nie piekło ani nie szczypało. Nie podrażniła mojej skóry. Kiedy minął czas trzymania jej na twarzy, zużyłam trzy waciki, aby usunąć nadmiar. Kiedy wklepałam pozostałości maseczki, zauważyłam, że na mojej twarzy pozostały złote drobinki, których miejscami było więcej a miejscami mniej. Skóra wokół oczu, którą ominęłam, odznaczała się trochę od reszty twarzy. Cera była po tej maseczce miękka i gładka. Ogólnie maseczka daje nawet ładny satynowy efekt, ale punktowe niedoskonałości nadal były widoczne jak przed nałożeniem, więc nie obeszło się bez podkładu. Z efektów nie byłam zbytnio zadowolona i raczej już nie użyję tej maseczki nawet podczas spokojnego siedzenia w domu w noc Sylwestrową.


PODSUMOWANIE



LIRENE peeling do twarzy tropikalny shake, LIRENE peeling drobnoziarnisty do twarzy, LIRENE liftingująca maska do twarzy czerwone wino, LIRENE nawilżająca maska do twarzy szampan
Gdybym miała się wybrać na imprezę Sylwestrową, to z pewnością użyłabym najpierw LIRENE peeling do twarzy tropikalny shake, bo po nim moja cera była dobrze oczyszczona i miała bardzo ładnie wyrównany koloryt, w dodatku zapach mango przyjemnie nastroiłby mnie na szaleństwo Sylwestrowej nocy. Następnie nałożyłabym LIRENE liftingującą maskę do twarzy czerwone wino, po niej moja cery była gładka, miękka i bez żadnej widocznej zmarszczki. Następnie na tak pięknie wypielęgnowaną twarz nałożyłabym makijaż, który z pewnością trzymałby się na twarzy do rana! 


Miałyście któryś z tych produktów?
Jak przygotowujecie swoją cerę przed nocą Sylwestrową?


To już mój ostatni wpis w tym roku, tak więc korzystając z okazji chciałam Wam życzyć wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2022!!! 

Do zobaczenia za rok:)

38 komentarzy:

  1. I wish you a happy new year 2022.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię testować maski, więc w sumie byłam ciekawa tych masek. Ale widzę, że nie warto - może to i lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych masek polecam tylko peeling mango i maseczkę z winem 😀

      Usuń
  3. Excellent products, took note of them!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki spoko, ale najważniejsza zabawa.
    Baw się dobrze w Sylwestra i trzymaj się ciepło i zdrowo.
    Do Siego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych produktów ale zaciekawiła mnie maska do twarzy czerwone wino:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna jest ta maska, polecam 😊 dziękuję 😊

      Usuń
  6. Przed Sylwestrem takie spa się przyda, a już na pewno po.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genial recomendación. Te mando un abrazo y te deseo un feliz año para ti y tu familia.

    OdpowiedzUsuń
  8. I surely would love to try them! Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie lubię kosmetyki Lirene, ale tych nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta z szampanem i złotem mnie kusi❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię testować maski, więc w sumie byłam ciekawa tych masek

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Lirene - nie tylko maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Happy New Year! And may he bring us back the hope of a pandemic-free world!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji poznać tych maseczek. Szczęśliwego Nowego Roku 2022:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie widziałam, że ta linia ma też takie produkty w swojej ofercie.

    Pozdrawiam Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  16. These look like lovely face masks! It's nice they are all so different! thanks for sharing :)

    Happy new year! Hope you have a great start to 2022!

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts