Translate

czwartek, 9 grudnia 2021

NACOMI NEXT LEVEL kwas hialuronowy 10%

Ostatnio pisałam o serum, którego używam codziennie podczas porannej pielęgnacji twarzy, a dzisiaj opowiem o serum, którego używam na noc. Ma ono działanie nawilżające, dzięki czemu pomaga zachować młody wygląd skóry na dłużej. Posiada mój ulubiony składnik aktywny, dzięki któremu możliwe jest jego świetne działanie. Zobaczmy zatem co to za produkt!


NACOMI NEXT LEVEL kwas hialuronowy 10%
NACOMI NEXT LEVEL kwas hialuronowy 10% dostałam na urodziny jakiś czas temu (sama go sobie zażyczyłam w prezencie). Można go kupić w Hebe, gdzie kosztuje 37,99 zł, oczywiście często pojawiają się na niego promocje i w ten sposób można go kupić nawet za około 20 zł. Natychmiastowo nawilża on skórę, więc zalecany jest dla skóry suchej i odwodnionej oraz takiej, na której widać zmarszczki

OPIS PRODUCENTA


NACOMI NEXT LEVEL kwas hialuronowy 10%
NACOMI NEXT LEVEL kwas hialuronowy 10% nie tylko nawilża skórę, ale i:
  • pomaga obudować uszkodzoną warstwę hydrolipidową, 
  • błyskawicznie napina 
  • wygładza skórę 
  • działa przeciwzmarszczkowo

NACOMI NEXT LEVEL kwas hialuronowy 10% oprócz 4 form kwasu hialuronowego posiada:
  • kompozycję OptimHyal™, która zwiększa syntezę elastyny, przywraca optymalny poziom kwasu hialuronowego w skórze
  • glicerynę, która wnika w głąb skóry, ułatwiając transport substancji odżywczych w jej wewnętrzne warstwy oraz gromadzi i wiąże wodę w naskórku, przez co potęguje efekt nawilżenia i zapewnia jego optymalny poziom na długi czas.
 
Efek: skóra pełniejsza, gęstsza, promienna, jędrna, elastyczna i nawilżona


SKŁAD


NACOMI NEXT LEVEL kwas hialuronowy 10%

OPAKOWANIE


NACOMI NEXT LEVEL kwas hialuronowy 10%
NACOMI NEXT LEVEL kwas hialuronowy 10% znajduje się w białej plastikowej buteleczce z pompką o pojemności 30 ml. Aplikacja jest bardzo łatwa, należy nacisnąć pompkę, aby serum wydostało się na zewnątrz, następnie trzeba wklepać je w skórę twarzy. 

KONSYSTENCJA I ZAPACH


NACOMI NEXT LEVEL kwas hialuronowy 10%
NACOMI NEXT LEVEL kwas hialuronowy 10% posiada nie za rzadką, nie za gęstą konsystencję (jak widać na zdjęciu, nie spływa ona z palca), która jest przezroczysta. Zapach jest bardzo delikatny, typowy dla serum z kwasem hialuronowym (kto tak, jak ja używa sera z z tym składnikiem ten będzie wiedział jaki to zapach).

MOJA OPINIA


NACOMI NEXT LEVEL kwas hialuronowy 10%
NACOMI NEXT LEVEL kwas hialuronowy 10% ma wygodne w użyciu opakowanie, konsystencja jest również wygodna podczas jego nakładania, bo nie spływa z twarzy i z łatwością można ją wklepać w skórę. Szybko się wchłania, więc też szybko można przejść do kolejnego etapu pielęgnacji, czyli nałożenia kremu lub olejku. Tak jak napisałam na wstępie, stosuję to serum na noc, 4-5 krople wklepuję na oczyszczoną skórę pod oczami, na czole i między brwiami, bo te miejsca na mojej twarzy najbardziej narażone są na powstawanie zmarszczek. Nie używam tego serum na całą twarz, bo nie zmagam się problemem odwodnionej i suchej skóry, więc nie wiem, jak to serum działa na taką cerę. Bardziej dotyczy mnie problem pierwszych oznak starzenia, bo moje 30 urodziny już za rok... Po miesięcznym stosowaniu tego serum zauważyłam, że moje zmarszczki pod oczami są prawie niewidoczne, czoło jest gładziutkie, jedynie ze zmarszczką między brwiami jeszcze walczę, jest ona widoczna tylko przy głębszym przyjrzeniu się. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z efektów stosowania NACOMI NEXT LEVEL kwasu hialuronowego 10%, bo są one widoczne, moja skóra w miejscach narażonych na zmarszczki jest gładsza, pełniejsza i bardzo dobrze nawilżona.


A Wy miałyście NACOMI NEXT LEVEL kwas hialuronowy 10%?
Jakie kosmetyki pomagają Wam w walce z pierwszymi oznakami starzenia?

82 komentarze:

  1. Może też taki wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tym kwasie słyszałem, ale w innym zastosowaniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam nigdy kwasów, może kiedyś na cos się skuszę. Z Nacomi miałam kiedyś mgielkę, ale niestety mi się nie sprawdziła bo sie po niej lepiłam więc dałam mojej mamie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre kwasy są fajne, warto je użyć 😊 ja zazwyczaj trafiam na fajne kosmetyki z Nacomi, musiałaś mieć dużego pecha z tą mgiełką:/

      Usuń
  4. Używałam z tej serii bakuchiol i pepetydy, to serum też mam zamiar wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, ja muszę inne sera poznać z tej serii, bo znam tylko to😊

      Usuń
  5. Cześć!
    Ciekawy produkt, którego nie próbowałam, nie znałam marki.
    Więc mam to spisane. Bardzo dziękujemy za rekomendację!
    Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest ta marka, bardzo polecam produkty z niej 😊 dziękuję i również życzę wszystkiego najlepszego 😊

      Usuń
  6. Sounds like a good product!

    OdpowiedzUsuń
  7. Albo jeszcze się nie spotkałam z takim kosmetykiem który by miał naprawdę porządne działanie przeciwstarzeniowe, albo u mnie oznak starzenie, jeszcze nie widać :D
    Albo zwykłe kremy świetnie dają radę ;)
    Nie miałam tego serum :)
    Chyba raczej nie będzie dobre dla mojej, lekko tłustej cery.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jeszcze nie widać u Ciebie oznak starzenia 😀 moja cera jest mieszana i bywa też tłusta, więc to mogłoby być dobre i dla Ciebie 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  8. dobre nawilżenie to jest to czego potrzebuję więc może wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, to serum nawilża świetnie 😊

      Usuń
  9. Gracias por la recomendación. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you, dear Martyna! Have happy December!

    OdpowiedzUsuń
  11. Very interesting product, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dopiero poznaję tę markę. Zmaówilam sobie serum z retinolem, zobaczymy jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy serum z retinolem, więc jestem bardzo ciekawa jego działania 😊

      Usuń
  13. Ten kwas mogłabym sobie przetestować. Już o nim słyszałam wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sounds like a great product! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię stosować kwas hialuronowy, więc ten kosmetyk wpisuje się w moje preferencje :D nie miałam jeszcze nic tej marki, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię stosować kwas hialuronowy, bo świetnie działa na moją skórę 😊 bardzo polecam kosmetyki z tej marki są świetne 😊

      Usuń
  16. moja mama regularnie stosuje ten kwas:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Such a great post! Awesome brand too!

    OdpowiedzUsuń
  18. Posiadam to serum i zakochałam się w jego właściwościach. Za niedługo będą święta, więc postanowiłam, że podaruje je mojej mamie, która również lubi dobrą pielęgnację. Do tego dokupię kocyk bawełniany ze sklepu https://mulinek.pl/kocyki-bawelniane.html i powinna być zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zakochałam się w jego właściwościach. To serum to bardzo fajny pomysł na prezent 😊

      Usuń
  19. Oh very interesting product!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice and love your nails :-D

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja akurat wolałabym chyba czysty kwas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czysty też jest fajny, ale póki co to serum świetnie się u mnie sprawdza 😊

      Usuń
  22. Jeszcze nigdy nie stosowałam u siebie takie kwasu :)

    Dziękuję za dodanie mojego bloga do Blogowego Kalendarza Adwentowego :*

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy potrzebuje😊 nie ma za co dziękować, Twój blog zasłużył żeby się na nim znaleźć 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  23. Nie miałam tego kwasu hialuronowego, jednakże chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zachęciłaś mnie do przetestowania tego produktu! Myślę, że u mnie również sprawdziłoby się do stosowania punktowo, jak u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Koniecznie muszę go wypróbować 😀

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta marka ma kilka przyjemnych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kosmetyki z tej marki, jeszcze na żadnym się nie zawiodłam 😊

      Usuń
  27. Ja już skończyłam niestety 33 lata... ale na razie o takich specyfikach zapominam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Hola! tiene muy buena pinta, no lo conocía. Besos

    OdpowiedzUsuń
  29. Będę musiała wypróbować. Moja skóra ostatnio potrzebuje silniejszego nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  30. moisturizing has an excellent effect.... I believe...

    good review

    OdpowiedzUsuń
  31. Znam nacomi mają kilka ciekawych produktów, których używam z przyjemnością. Niejednokrotnie prawie już włożyłam do koszyka rekomendowany przez Ciebie kosmetyk, ale nieustannie inne mnie bardziej kusiły np: hydrolat. Przy najbliżej okazji w końcu go kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne ma ta marka kosmetyki😊 warto wypróbować ten produkt, bardzo dobrze działa 😊

      Usuń
  32. Akurat ja zapisałam się na laserowe odmładzenie skóry białystok. Szczerze mówiąc efekt bardzo mi się podoba, moja skóra wygląda o wiele lepiej

    OdpowiedzUsuń
  33. Jednak dobre produkty do pielęgnacji są bardzo ważne. Ja niedawno kupiłam kolagen i szczerze mówiąc nie dość, że smakuje dobrze to jest jeszcze bardzo skuteczny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts