Translate

niedziela, 5 grudnia 2021

REVOX JUST serum witamina C 20%

Dzisiaj będzie post dla tych, którzy chcą jak najdłużej zachować młody wygląd skóry, rozjaśnić ją oraz wyrównać koloryt. Tak więc przedstawię Wam pewny kosmetyk, którego głównym składnikiem aktywnym jest witamina C. Nie tylko zmniejsza ona zaczerwienienia, ale i działa przeciwstarzeniowo. Jeśli jesteście ciekawi więcej na temat tego produktu, to zapraszam do czytania!


REVOX JUST serum witamina C 20%
REVOX JUST serum witamina C 20% kupiłam w Hebe za 12,99 zł, jest to jego promocyjna cena, normalnie kosztuje 24,99 zł. Zalecany jest dla skóry szarej zmagającej się z nierównym kolorytem, na której widoczne są oznaki starzenia. Mimo swoich przeciwstarzeniowych właściwości, można stosować go w każdym wieku, o każdej porze dnia, najlepiej rano i/lub wieczorem.

Jego głównym składnikiem aktywnym jest witamina C, która:
  • zapewnia skórze ochronę antyoksydacyjną przed wolnymi rodnikami i niekorzystnym działaniem środowiska
  • wspomaga syntezę kolagenu
  • rozjaśnia koloryt skóry
  • zmniejsza przebarwienia

Oprócz witanimy C REVOX JUST serum witamina C 20% zawiera ekstrakt z aloesu i z zielonej herbaty. Składniki te zwiększają działanie antyoksydacyjne, dodatkowo koją i odżywiają skórę.

Sposób użycia: Należy nanieść 4-5 krople REVOX JUST serum witamina C 20% na oczyszczoną skórę, wklepać lub wmasować, następnie trzeba chwilę odczekać, aż się serum wchłonie.

Przy stosowaniu REVOX JUST serum witamina C 20% należy zapewnić środki ostrożności, ponieważ stosowanie tego sera z innymi kosmetykami może negatywnie ze sobą oddziaływać oraz powodować pieczenie lub zaczerwienienie:
  • przy jednoczesnym stosowaniu serum REVOX JUST z kwasem niacynoamidowym, należy REVOX JUST serum witamina C 20% stosować o przeciwnej porze dnia
  • przy jednoczesnym stosowaniu produktów z glikolem lub kwasem salicylowym, lub retinolem, należy odczekać jakiś czas, zanim nałoży się REVOX JUST serum witamina C 20%
  • aby przekonać się, czy sam REVOX JUST serum witamina C 20% nie jest dla nas szkodliwe, należy wykonać test czułości (na zgięciu łokcia należy nanieść niewielką ilość produktu, jeśli po 24 godzinach nie wystąpi żadne podrażnienie, można bezpiecznie stosować produkt)
  • nie można tego produktu stosować na skórę podrażnioną, poparzoną słońcem lub w stanie zapalnym.


SKŁAD


REVOX JUST serum witamina C 20%


OPAKOWANIE


REVOX JUST serum witamina C 20%
REVOX JUST serum witamina C 20% znajduje się w szklanej buteleczce o pojemności 30 ml. Jest ona koloru ciemnego, ale za to przezroczystego, dzięki czemu, można zobaczyć, ile jeszcze zostało nam produktu w środku.

REVOX JUST serum witamina C 20%
REVOX JUST serum witamina C 20% posiada zakrętkę, na której przymocowana jest pipeta, za pomocą której możliwe nałożenie serum na skórę twarzy. 


KONSYSTENCJA I ZAPACH


REVOX JUST serum witamina C 20%
REVOX JUST serum witamina C 20% ma przezroczystą rzadką konsystencję, której zapach jest niewyczuwalny. 


MOJA OPINIA


REVOX JUST serum witamina C 20%
Stosuję REVOX JUST serum witamina C 20% już około miesiąca i mogę powiedzieć, że jest bardzo wydajne, bo zużyłam dopiero 1/3 buteleczki. Aplikuję 4-5 kropelek serum tylko rano, aby rozjaśnić cerę i wyrównać koloryt w ciągu dnia. Przechowuję produkt w lodówce, dzięki czemu na dłużej może on zachować swoje właściwości. Aplikuje się je w miarę łatwo, tak jak inne sera, za pomocą pipety, którą nakładam produkt na oczyszczoną skórę twarzy, następnie wklepuję i czekam, aż się wchłonie. Jak już się wchłonie to nakładam krem. Pomimo niewykonania przeze mnie próby uczuleniowej, REVOX JUST serum witamina C 20% nie podrażniło mojej skóry, ani żadnych innych negatywnych skutków nie zauważyłam. Po nałożeniu produktu na twarz, zanim posmaruję się kremem, czuję lekkie ściągnięcie i suchość, ale po posmarowaniu się kremem jest już dobrze. Po miesięcznym stosowaniu tego serum zauważyłam, że w ciągu dnia moja twarz ma ładny promienny odcień, koloryt jest bardziej wyrównany, jednak punktowe zaczerwienienia i pęknięte naczynka krwionośne nie zniknęły, niedoskonałości czasami się pojawiają, więc stan mojej cery jeszcze nie jest w pełni idealny. Nowych zmarszczek na mojej skórze nie zauważyłam, więc mogę powiedzieć, że jego działanie przeciwstarzeniowe jest skuteczne. Ogólnie uważam, że REVOX JUST serum witamina C 20% jest kosmetykiem, dzięki któremu cera wygląda zdrowo, promiennie, a jej odcień jest wyrównany oraz dłużej zachowuje młody wygląd.


A Wy znacie REVOX JUST serum witamina C 20%?
Stosujecie tego typu sera do twarzy? 

71 komentarzy:

  1. Nie trafiłam jeszcze na ten produkt, ale jego skład wygląda ciekawie :)

    Pozdrawiam Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  2. This looks good. Thanks Have a great day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z tej linii chcę wypróbować kwas salicylowy, chociaż i ten brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamierzam z tej linii wypróbować jeszcze kawowe serum ;)

      Usuń
  4. Jeszcze nie czytałem na ten temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to totalnie nowy kosmetuk. Dzięki za recenzje

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tego serum. Może kiedyś wypróbuję 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zobaczę - może też sobie taki sprawię. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że jest wydajne ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy produkt :) Witaminki zawsze na plus!
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 20% witaminy C to sporo. Ja bym ją najchętniej użyła dla cery szarej albo z teleangiektazjami

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej to serum nie spełniłby moich oczekiwań, szukam czegoś, co zmniejszy widoczność naczynek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko coś takiego znaleźć, bo też mam problem z naczynkami :/

      Usuń
  12. Ciekawy produkt. Przy okazji chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam, raczej nie dla mnie, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dla każdego takie serum jest odpoweidnie ;)

      Usuń
  14. I love VitC serums,
    so good to the face.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie stosowałam jeszcze wit. C w takim stężeniu, ale produkt kojarzę właśnie z drogerii Hebe. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne:D na paszczę bym nakładała i nie żałowała:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią bym użyła. Lubie takie produkty
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są tego typu produkty 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  18. So great review

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Vit C is good for our body....

    awesome product

    # Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nigdy nie stosowałam tego typu kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem bardzo ciekawa działania tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie działa to serum 😊 polecam 😊

      Usuń
  22. Interesting product, thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, bardzo lubię kosmetyki z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niedawno zaczęłam używać serum z witaminą C innej marki i póki co jestem pod wrażeniem samego działania 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre kosmetyki potrafią zdziałać cuda 😀

      Usuń
  25. I'm using an Avon vitamin C serum and I'm loving it!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Przymierzam się do zakupu serum z witaminą C, może właśnie to wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapowiada się ciekawie :) Muszę koniecznie wypróbować. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Każdej jesieni oraz zimy uwielbiam stosować sera z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tej zimy też zamierzam je stosować o tej porze roku 😊

      Usuń
  29. Lubię stosować wit. C, a najlepiej w postaci serum. Tej marki jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię stosować sera z witaminą C. Z tej marki bardzo polecam to 😊

      Usuń
  30. Nie znałam tego produktu, ale mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Słyszałam dużo dobrych opinii o kosmetykach z witaminą C, więc będę musiała w końcu coś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele jest fajnych produktów z witaminą C, między innymi to serum 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts