Translate

poniedziałek, 27 grudnia 2021

Prezenty od Świętego Mikołaja i nie tylko...

I już minęły Święta, pewnie każdy jest przejedzony i coś tam pewnie każdemu skapnęło od Świętego Mikołaja. Ja jak co roku zostałam obdarowana prezentami głównie w postaci kosmetyków. Większość z nich sama sobie wybrałam, ale zdarzyły się też takie, które były dla mnie wielką niespodzianką. Zobaczcie sami!

Jak widać, w tym roku znalazłam pod choinką wiele przeróżnych kosmetyków z każdej możliwej kategorii. Tyle mi się tego nazbierało, że przez kilka najbliższych miesięcy nie muszę robić zakupów kosmetycznych (a niektóre promocje tak bardzo kuszą). Te kosmetyki trafiły do mnie od różnych osób i dzielą się na kilka grup:


1. WYGRANA W KONKURSIE


VIANEK Ujędrniająco-wygładzający peeling do ciała,Biokap Bellezza Bio Szampon Ultra Delicate, Odżywczy i nawilżający eliksir do ciała MISTERY, Lady Green Pause Radieuse Maseczka Oczyszczająca, Mizon Collagen , Serum odmładzające,Holika Holika Aloe 99% Soothing Gel Żel
Kilka dni przed Świętami dotarła do mnie paczka kosmetyków, które wygrałam w konkursie na blogu venusjulia.pl. Dzięki tej wygranej mam okazję poznać kilka nieznanych mi dotąd kosmetyków oraz marek. Z powyższych produktów, oprócz Vianka, każda marka jest dla mnie nowością, ale jak tylko zacznę używać ich kosmetyków, to z pewnością podzielę się z Wami wrażeniami! Być może wśród nich znajdzie się jakiś mój ulubieniec... W skład tych kosmetyków wchodzą:
  • VIANEK Ujędrniająco-wygładzający peeling do ciała
  • Biokap Bellezza Bio Szampon Ultra Delicate
  • Odżywczy i nawilżający eliksir do ciała MISTERY
  • Lady Green Pause Radieuse Maseczka Oczyszczająca
  • Mizon Collagen, Serum odmładzające
  • Holika Holika Aloe 99% Soothing Gel Żel


2. BON PODARUNKOWY


Tołpa wzmacniający krem redukujący zaczerwienienia, Tołpa ujędrniające serum wygładzające do rąk, Tołpa BB matujący krem korygujący, Tesori d'Oriente Afryka Żel pod prysznic, Ziaja tonik zwężający pory, Liliem zmywacz do paznokci bez acetonu
Jak co roku jako prezent na Święta dostałam z mojej pracy bon podarunkowy, który musiałam zrealizować w jednym ze sklepów spożywczo-przemysłowych. Na szczęście można tam też znaleźć wiele fajnych i ciekawych kosmetyków. Tak więc, oprócz wielu potrzebnych spożywczych rzeczy na Święta, kupiłam te oto kosmetyki:
  • Tołpa wzmacniający krem redukujący zaczerwienienia
  • Tołpa ujędrniające serum wygładzające do rąk
  • Tołpa BB matujący krem korygujący
  • Tesori d'Oriente Afryka Żel pod prysznic
  • Ziaja tonik zwężający pory
  • Liliem zmywacz do paznokci bez acetonu


3. ŚWIĘTY MIKOŁAJ 1


BABUSZKA AGAFIA Peeling do ciała miód gryczany i rokitnik, FLUFF SUPERFOOD Jogurt do ciała Mleczna Czekolada, Hello You!, Rączki Całuję, Krem do rąk `Lotos & Jaśmin, Isana kremowy żel pod prysznic z wyciągiem z pereł
Te kosmetyki znalazłam pod choinką w jednym prezencie. Połowy z nich się spodziewałam, bo sama je sobie zamówiłam, a druga połowa była dla mnie zaskoczeniem. Łącznie wszystkie te kosmetyki trafiły w mój gust. Znowu pojawiły się nowe marki na moim blogu, więc będzie co testować. W tym prezencie znajdowały się takie kosmetyki: 
  • BABUSZKA AGAFIA Peeling do ciała miód gryczany i rokitnik
  • FLUFF SUPERFOOD Jogurt do ciała Mleczna Czekolada
  • Hello You!, Rączki Całuję, Krem do rąk `Lotos & Jaśmin`
  • Isana kremowy żel pod prysznic z wyciągiem z pereł


4. ŚWIĘTY MIKOŁAJ 2


Be Beauty żel pod prysznic kokosowy, Nacomi peeling do ciała odświeżająca mrożona kawa, Nacomi odzywczy peeling do twarzy i ust o zapachu czekolady, Nacomi kwas glikolowy, Nacomi hydrolat różany
Te kosmetyki również znalazłam pod choinką. Jak, widać, króluje w nich marka Nacomi, która jeszcze rok temu była mi obca, ale w tym roku na szczęście miałam okazję poznać jej wiele kosmetyków i bardzo polubić, wiele z nich jeszcze przede mną, a kilka innych właśnie przybyło mi do wypróbowania i z pewnością jeszcze Wam o nich opowiem. Oto one:
  • Be Beauty żel pod prysznic kokosowy 
  • Nacomi peeling do ciała odświeżająca mrożona kawa
  • Nacomi odzywczy peeling do twarzy i ust o zapachu czekolady 
  • Nacomi kwas glikolowy
  • Nacomi hydrolat różany


5. ŚWIĘTY MIKOŁAJ 3


Nature Queen kwa hialuronowy, Uzdrowisko rozjaśniające serum pod oczy z witaminą C, Avon Gel Shine lakier nawierzchniowy, Avon Intensywnie regenerujący krem do rąk z olejem kokosowym
Większość z tych prezentów znalazłam pod choinką, a jeden z nich, czyli ten z marki Uzdrovisco (kolejna nowa marka na moim blogu) dostałam dzień wcześniej. W zestawie tym znalazły się i nowości i stare, fajne sprawdzone kosmetyki z Avonu, których używam od lat. Łącznie ten zestaw zawiera:
  • Nature Queen kwa hialuronowy
  • Uzdrowisko rozjaśniające serum pod oczy z witaminą C
  • Avon Gel Shine lakier nawierzchniowy
  • Avon Intensywnie regenerujący krem do rąk z olejem kokosowym


6. ZAPASY PRZEDŚWIĄTECZNE


Barwa regenerujący szampon jajeczny, Isana kremowy żel pod prysznic, Botanic Mouse delikatny mus do mycia twarzy, Niuqi maska na tkaninie seboregulacja
Ostatni zestaw kosmetyków jest prezentem ode mnie dla mnie, który już wcześniej sobie sama zrobiłam, ale jeszcze nie zaczęłam niczego używać z tych rzeczy. Zestaw ten jest krótki, nie robiłam w ostatnim czasie jakiś wielkich zapasów kosmetycznych, bo dużej ilości kosmetyków spodziewałam się znaleźć pod choinką i tak się właśnie stało. Moje skromne zapasy składały się z:
  • Barwa regenerujący szampon jajeczny 
  • Isana kremowy żel pod prysznic
  • Botanic Mouse delikatny mus do mycia twarzy 
  • Niuqi maska na tkaninie seboregulacja 
 

Podsumowując, mój stan magazynowy kosmetyków wygląda tak (nie licząc wszystkich moich kosmetyków, które są już w użyciu):



Miałyście któryś z tych kosmetyków? Jak się u Was sprawdził?
Co dostałyście od Świętego Mikołaja?

71 komentarzy:

  1. Bogaty ten Mikołaj :) Moja cora używa ten tonik Ziaji i jest z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny jest ten tonik, to już moje któreś opakowanie 😊

      Usuń
  2. Hojny Mikołaj :D Niech Ci dobrze służą te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing products

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bellos regalos. Te mando un abrazo y te deseo un feliz año a ti y a tu familia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Martyna! You've got wonderful gifts! Congratulations!

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponująca kolekcja kosmetyczna. Oby każdy z kosmetyków przyniósł przyjemność z jego stosowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, co za kolekcja kosmetyków jestem pod wrażeniem ilości :) Mikołaj był u Ciebie bardzo bogaty :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem pod wrażeniem, że aż tyle tego dostałam 😀 pozdrawiam 😊

      Usuń
  8. Lots of beautiful cosmetics under the tree - enjoy! Happy New Year, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdę mówiąc nie znam żadnego 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow so many beautiful gifts!
    Happy New Year

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  11. How many interesting things !!! Saint Nicholas was generous for you this year!

    OdpowiedzUsuń
  12. Que de regalos, se muy bien los productos. Besos

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem, jak sprawdzą się kosmetyki Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow chylę czoła przed takimi darami losu:D cudowne zdobycze;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Same cuda! Chyba najbardziej ciekawi mnie peeling Babuszki i jagodowy mus do twarzy. Sama miałam peeling i serum Nacomi, ale akurat się u mnie nie sprawdziły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ciekawią mnie te rzeczy 😊 oby u mnie sprawdziły się te kosmetyki 😊

      Usuń
  16. Jaki zacny zestaw! Co prawda nic z tego nie miałam, ale dużo rzeczy mnie tu zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cała masa ciekawych kosmetyków, ten jogurt do ciała Fluff znam i bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Daj znać jak sprawdza się serum Uzdrovisco jak przetestujesz, bo bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością dam znać, też bardzo mnie ciekawi to serum 😊

      Usuń
  19. You got so many lovely gifts for Christmas! What a wonderful haul! :)

    Hope that you had a magical Christmas :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  20. NIce products! Happy New year!

    OdpowiedzUsuń
  21. Many wonderful products, wish you all the best for 2022

    OdpowiedzUsuń
  22. So many great products.

    Happy New Year ♥

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile kosmetyków! W tym roku Mikołaj obdarzył mnie bardzo praktycznymi podarunkami, natomiast także dostała ten jogurt do ciała z FLUFF, ale w innej wersji zapachowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zachęcająco wyglądają te wszystkie jogurty z Fluff 😊

      Usuń
  24. Całkiem sporo tych kosmetyków :D Też mam tą maseczkę w kształcie pandy :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać kiedy je użyję 😊

      Usuń
  25. Kosmetyków nigdy za wiele. Ja uwielbiam dostawać w prezencie kosmetyki i na święta dostałam zestaw perfum i żel pod prysznic z bies,maseczki z dermika i kupiłam sobie kalendarz adwentowy z kosmetykami do makijażu z make up revolution.

    Z Twoich kosmetyków miałam tylko tonik zielony ziaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też fajne kosmetyki dostałaś, ja żałuję, że nie kupiłam sobie kalendarza adwentowego, ale trudno 😊

      Usuń
  26. Witaj,
    Ile prezentów!
    Chciałabym spróbować wszystkiego od SAINT Nicholas 2, słyszałam dobre recenzje peelingu do twarzy i ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam wiele dobrych recenzji tych produktów 😊

      Usuń
  27. Bardzo lubię takie prezenty :) jogurt do ciała mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O looosie ileż kosmetyków :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj, dużo testowania się szykuje. Miłego!

    OdpowiedzUsuń
  30. O Pai Natal não se esqueceu de si e foi muito pródigo.
    Com tantos presentes quase dá para abrir um pequeno negócio.
    Continuação de Boas Festas.
    Juvenal Nunes

    OdpowiedzUsuń
  31. Miło ze o mnie wspomniała . Masz zacna ilość do testowanie . To tylko czekać na Twoje recenzje 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością się pojawią recenzję, przynajmniej większości tych produktów 😊

      Usuń
  32. Będziesz miała co testować :)
    Super kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Super i lubię takie prezenty, zawsze się przydadzą. Ja dostałam na urodziny czy gwiazdkę kilka takich, że nie wiadomo, co z tym zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts