Translate

czwartek, 16 grudnia 2021

DELIA DAIRY FUN wygładzająco-odżywcze masło do ciała

Dzisiaj będzie o pielęgnacji ciała z udziałem bardzo aromatycznego produktu! Nie tylko ma on ciekawy zapach, ale i jego opakowanie bardzo przyciąga wzrok i to właśnie ono zachęciło mnie do wypróbowania tego produktu. Nie przedłużając, poznajmy go bliżej!


DELIA DAIRY FUN wygładzająco-odżywcze masło do ciała
DELIA DAIRY FUN wygładzająco-odżywcze masło do ciała kupiłam w promocji Hebe za niecałe 20 zł. Jego regularna cena to 24,99 zł, ale jeśli się pośpieszycie, kupicie go w jeszcze większej promocji niż ja, czyli za 14,99 zł! Tak tanio go jeszcze nie widziałam.

Ogólnie DELIA DAIRY FUN wygładzająco-odżywcze masło do ciała charakteryzuje się tym, że:
  • ma działanie nawilżające, wygładzające  i odżywcze
  • jest przeznaczony dla każdego typu skóry
  • można go stosować o każdej porze roku
  • jest również testowany dermatologicznie
  • jego trwałość to 6 miesięcy od otwarcia
  • jego głównym składnikiem aktywnym jest wyciąg z jagód, który zmiękcza skórę, nawilża i działa przeciwzapalnie. 

Skład: Aqua, Isopropyl Myristate, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Cyclomethicone, Cetearyl Alcohol, Petrolatum, Cetyl Alcohol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ceteareth-20, Glyceryl Stearate, Aroma, Synthetic Beeswax, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Methylparaben, Propylparaben, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHA, CI 16255, CI 42090, CI 14720.

OPAKOWANIE


DELIA DAIRY FUN wygładzająco-odżywcze masło do ciała
DELIA DAIRY FUN wygładzająco-odżywcze masło do ciała znajduje się w różowym ceramicznym słoiczku o pojemności 300 ml. Otwiera się z boku za pomocą specjalnych klipsów. Po zużyciu całego masła można dać temu opakowaniu drugie życia, bo jest takie ładne i pojemne, że aż szkoda go wyrzucać. 

KONSYSTENCJA I ZAPACH 


DELIA DAIRY FUN wygładzająco-odżywcze masło do ciała
Jak widać na zdjęciu, DELIA DAIRY FUN wygładzająco-odżywcze masło ma bardzo gęstą konsystencję, która mimo to jest lekka i z łatwością się rozprowadza na skórze, nie jest za tłusta, ciało po niej nie lepi się ani nie klei. Zapach jest prześliczny! Kiedy smaruję się nim w tych mroźnych dniach, czuję się tak, jakbym przeniosła się do ciepłych letnich dni. Czuć w nim prawdziwe, dopiero co zerwane z krzaka jagody!

MOJA OPINIA


DELIA DAIRY FUN wygładzająco-odżywcze masło do ciała
DELIA DAIRY FUN wygładzająco-odżywcze masło do ciała ma bardzo ładne i wygodne w użyciu opakowanie, przyjemną lekką konsystencję i śliczny poprawiający nastrój zapach. Te trzy rzeczy opisałam dokładniej wyżej. Jedną z najważniejszych czynników, które towarzyszą mi podczas pielęgnacji, to działanie kosmetyku. Masło to bardzo dobrze nawilża skórę, która jest po nim gładka, miękka i przyjemna w dotyku. Dzięki niemu, w tych mroźnych dniach w ogóle nie odczuwam na skórze mojego ciała negatywnych skutków spowodowanych zimnem. Ogólnie jest to jeden z lepszych balsamów, jakie miałam w ostatnim czasie, najbardziej podoba mi się w nim to, że pięknie pachnie i bardzo dobrze działa na moją skórę.


A Wy znacie DELIA DAIRY FUN wygładzająco-odżywcze masło?
Jaki jest Wasz ulubiony produkt do pielęgnacji ciała?
 

75 komentarzy:

  1. Miałam go i też kupiło mnie opakowanie. Aktualnie przeznaczyłam je na płatki kosmetyczne :D Po czasie jednak stwierdziłam, że to masło takie na raz, nie wyobrażam sobie gromadzić takich wielkich słoi :D Zwłaszcza, że zapach mnie nie porwał kojarzył mi się z nadzieniem jagodzianek - trochę za słodko dla mnie.
    Ps. Dopiero zobaczyłam swojego bloga w kalendarzu adwentowym - dziękuję!!! Mega miło ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie wiem na co przeznaczę to opakowanie 😀 też raczej nie będę takich słoi gromadzić, ale wyrzucić mi będzie szkoda jak znowu kupię kiedyś to masło 😀 mnie zapach bardzo porwał, uwielbiam czuć takie słodkości 😍 hehe a widnieje tam Twój blog już długi czas 😀 Nie ma za co dziękować, cieszę się że Ci miło 😊

      Usuń
  2. This sounds like a good product! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. It looks so nice, I'd like to try it!

    OdpowiedzUsuń
  4. Parece um creme muito bom, acho que na minha cidade não tem!

    Uma boa noite, Martyna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ileż razy to cudo mijałam w Hebe :)
    Opakowanie przyciąga wzrok :)
    Nie wiem, czemu jeszcze się na to cudo nie skusiłam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też od długiego czasu kusiło to cudo, aż w końcu musiałam je kupić 😊 musisz też w końcu się kiedy na niego skusić, nie da się go nie polubić 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  6. Uwielbiam kosmetyki ❤️. Używam świadomej pielęgnacji i dobieram sprawdzone kosmetyki ❤️. Uwielbiam o siebie dbać ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely gift idea for yourself❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Wonderful review! Love this kind of thing for the winter.

    OdpowiedzUsuń
  9. This is a great gift idea! Cute packaging!

    OdpowiedzUsuń
  10. Es un genial regalo, te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  11. Wonderful butter and very cool packaging!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście opakowanie zwraca uwagę :) Zapach też jest w moim guście, więc kusi mnie żeby je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, producenci lubią kusić nas fajnymi opakowaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super i w dodatku nietuzinkowe opakowane

    OdpowiedzUsuń
  15. It looks good. I love the packing :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla samego opakowania biorę w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Już sam słoiczek kusi do zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda kusząco i jeszcze ten zapach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sama nie wiem, czy opakowanie, czy zapach lepszy 😊

      Usuń
  19. Rzeczywiście już samo opakowanie robi wrażenie :) Jeśli i zapach jest świetny, to czego chcieć więcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze w dodatku działanie jest bardzo dobre 😊

      Usuń
  20. Zgadzam się z przedmówczyniami, już za samo opakowanie bym kupiła ten produkt :D ja ostatnio zaczęłam szczotkować ciało na sucho i smarować jakimś balsamem z Bielendy, ale nawet nie do końca znam nazwę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kupiłam go za samo opakowanie i nie żałuję 😊 też muszę zacząć szczotkować ciało, bo słyszałam, że szczotkowanie bardzo dobrze działa 😊

      Usuń
  21. Nie znam marki, ale lubię masła do ciała 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie i to masło mogłabyś polubić 😊

      Usuń
  22. W zimie bardzo lubię masła do ciała, w lecie bardziej balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie ma to znaczenia o czy używam masło czy balsam zimą czy latem, ważne żeby ładnie pachniało i działało 😊

      Usuń
  23. I love body butters,
    I'm sure to love this.
    Nice review.

    Enjoy the holidays.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam!
    Z tym, co lubię masło do ciała, zdejmuję je, dzięki za szczere informacje. Opakowanie jest piękne!
    Powitanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo mi się podoba opakowanie ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  25. Lubię takie treściwe i otulające masełka, choć akurat pewnie nie zdecydowałabym się na jagodową wersję zapachową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są takie masełka, mi jak najbardziej ta wersja odpowiada;)

      Usuń
  26. Świetne opakowanie. Ja lubię takie aromatyczne smarowidła przez cały rok, tym bardziej jesienią i zimą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O każdej porze roku takie masełka są idealne ;)

      Usuń
  27. Piękne jest to opakowanie, masło idealnie się sprawdzi jako prezent pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, aż żałuję, że je nikomu nie kupiłam ;)

      Usuń
  28. piękne opakowanie! chętnie bym przeniosła się do lasu pełnego jagód!

    OdpowiedzUsuń
  29. Produkt warty uwagi. Chętnie wypróbuję go

    OdpowiedzUsuń
  30. Realmente parece ser um creme muito bom.
    Conheço a marca, não o creme.

    Tenha uma boa nova semana.
    Um abraço amiga.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie używam kremów, żadnych, a do stóp to już szczególnie 😅

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts