Translate

czwartek, 23 grudnia 2021

Avon, Płyn do kąpieli Wanilia i figa

Dzisiaj będzie świąteczny post z udziałem pewnego płynu do kąpieli. Kosmetyk ten jest bardzo popularny wśród prezentów, które dostaje się pod choinkę. Pewnie większość z Was dostanie któryś z kolei kosmetyk tego typu. Ja swój dostałam na Mikołajki, bo jego piękna szata graficzna bardzo nawiązuje do świątecznego klimatu. Przyjrzyjmy mu się bliżej!


Avon, Płyn do kąpieli Wanilia i figa
Płyn do kąpieli Wanilia i figa można zamówić z Avonu za 5,99 zł. Jest on przeznaczony do każdego typu skóry i można go stosować niezależnie od wieku, a nawet od pory roku, chociaż jego szata graficzna bardzo zachęca do tego, aby stosować go zimą. Delikatnie oczyszcza ciało, można go stosować jako płyn do kąpieli lub żel pod prysznic.

"Dodaj do swojej kąpieli odrobinę płynu Avon i zaobserwuj, jak twoje zmysły z każdą chwilą ogarnia coraz większy relaks. Zanurz się w bogatej pianie, poczuj na ciele przyjemne ciepło odprężającej wody i pozwól, aby dotarł do ciebie słodki zapach wanilii i świeżych fig. Dotknij swojej skóry i zakochaj się w jej wyjątkowej gładkości. Miłego odpoczynku."

OPAKOWANIE


Avon, Płyn do kąpieli Wanilia i figa
Płyn do kąpieli Wanilia i figa  mieści się w plastikowej okrągłej buteleczce o pojemności 250 ml. Jest ona niebieska, ma bardzo ładną szatę graficzną nawiązującą do zimy, a nawet do Świąt Bożego Narodzenia. Płyn ten posiada złotą zakrętkę, po jej odkręceniu ukazuje się otwór, przez który wylewa się płyn. Ogólnie opakowanie to bardzo przypomina bombkę na choinkę. 


KONSYTENCJA I ZAPACH


Avon, Płyn do kąpieli Wanilia i figa
Płyn do kąpieli Wanilia i figa ma rzadką konsystencję, która ma bardzo ciekawy fioletowy kolor. Zapach jest piękny, bardzo słodki, taki jaki lubię. Czuć w nim figę i wanilię, czyli jego nuty zapachowe, które bardzo umilają czas w trakcie aplikacji. 


MOJA OPINIA


Avon, Płyn do kąpieli Wanilia i figa
Płyn do kąpieli Wanilia i figa stosuję tylko jako żel pod prysznic i w tej roli sprawdza się on świetnie. Opakowanie jest bardzo wygodne w użyciu. Kiedy nakładam go ręką na mokre ciało, to bardzo szybko się pieni i dokładnie oczyszcza ciało. Zapach bardzo relaksuje i poprawia nastrój. Kto tak, jak ja uwielbia słodkie zapachy, ten z pewnością też go pokocha. Zawsze po jego użyciu w całej łazience czuć ten piękny zapach (szkoda, że nie na mojej skórze, ale nie narzekam). Płyn ten nie wysusza mojej skóry, ani nie podrażnia, nawet nie odczuwam żadnych negatywnych skutków, kiedy nie posmaruję się balsamem po kąpieli z udziałem tego płynu. Ogólnie jestem bardzo z niego zadowolona, bo jako środek myjący sprawdza się świetnie i w dodatku pięknie pachnie.

Miałyście Płyn do kąpieli Wanilia i figa?


Korzystając z okazja, 
chciałam wszystkim złożyć zdrowych i szczęśliwych 
Świąt Bożego Narodzenia!



49 komentarzy:

  1. Dla mnie sporo rzeczy z avony pachnie podobnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wszystkie te rzeczy pachną pięknie 😊

      Usuń
  2. It looks so nice, I'd like to try it!

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam tego! a zapach jest niesamowity!
    Kochanie, niech Twoje Święta będą ciepłe i słodkie jak filiżanka parującej kawy. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie też życzę Wesołych Świąt 😊

      Usuń
  4. Olá, Martyna!
    Passando para desejar um Feliz e abençoado Natal para você e sua família.

    Beijinhos.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dear Martyna! Radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęścia i pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Wzajemnie Wesołych Świąt 😊

      Usuń
  6. A wiesz miałam w planach go kupić ale się wahałam :) A tak lubię płyny Avon :)

    Wesołych świąt Martynko, dużo zdrowia i radości ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle fajnych żeli jest w Avonie, że ciężki wybór 😀
      Dziękuję i również Ci życzę Wesołych Świąt 😊

      Usuń
  7. Świetne to opakowanie :D
    Wesołych Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Merry Christmas Martyna, Kisses from Portugal!

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Very nice, Christmas decoration

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się wykąpałem rano w wigilię. Preferuję jednak różę, to mój ulubiony zapach. Wesołych Świąt. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie pachną róże, jednak są zapachy, które wolę bardziej ;) Dziękuję ;)

      Usuń
  11. Czasami coś zamawiam w Avonie. Płynu do kąpieli polecam no i baza pod cienie na powieki jest rewelacyjna innej, lepszej nie znam. Pozdrawiam i radosnego świętowania życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre kosmetyki z Avonu są bardzo fajne i niezastąpione ;) Dziękuję i również pozdrawiam;)

      Usuń
  12. Spodobała mi się jego buteleczka.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem fanka Avon ale nietuzinkowy produkt

    OdpowiedzUsuń
  14. dokrec sobie pompke bedzie wygodniej;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyjemny ma kolor :) Figi, jak najbardziej lubię zajadać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest świetny, ja wolę figi w kosmetykach ;)

      Usuń
  16. Bardzo długo nie używałam kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi Martyna!
    Moving on to wish you a good end of the year.
    Lots of peace and health always.
    HAPPY HOLIDAYS AND HAPPY NEW YEAR 2022.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  18. It looks like a great product.

    OdpowiedzUsuń
  19. bym sobie go nalała do kąpieli i się w nim pławiła:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing review! Thank you very much, Martyna! Marry Christmas!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts