Translate

sobota, 29 stycznia 2022

NACOMI NEXT LEVEL kwas glikolowy 10%

Niestety moja cera nie jest idealna, dlatego szukam najróżniejszych kosmetyków, dzięki którym może ona wyglądać lepiej. Ostatnimi czasy, sera stały się w mojej pielęgnacji cery obowiązkowym kosmetykiem, dlatego jakiś czas temu w moje ręce wpadł kolejny produkt tego typu. Czy choć trochę udało mu się poprawić stan mojej mieszanej cery, na której lubią się tworzyć niedoskonałości? Zapraszam na recenzję!


NACOMI NEXT LEVEL kwas glikolowy 10%
NACOMI NEXT LEVEL kwas glikolowy 10% dostałam w prezencie od św. Mikołaja. Używam go od Wigilii, więc już czas najwyższy się o nim wypowiedzieć. Jest on łatwo dostępny, Można go nabyć między innymi w Hebe za 21,99 zł (często jest w promocji za trochę pond 10 zł). Można go używać w każdym wieku. Zalecany jest do cery trądzikowej i problematycznej. Należy używać go na noc

OPIS PRODUCENTA


NACOMI NEXT LEVEL kwas glikolowy 10%
Z opisu producenta wynika, że NACOMI NEXT LEVEL kwas glikolowy 10%:
  • wygładza skórę,
  • redukuje niedoskonałości,
  • rozjaśnia przebarwienia i plamy pigmentacyjne,
  • łagodzi stany zapalne i przyśpiesza gojenie zmian,
  • rozświetla i odświeża skórę, nadając jej blask.

NACOMI NEXT LEVEL kwas glikolowy 10% zawiera takie składniki aktywne jak:
  • Kwas glikolowy, czyli jeden z najskuteczniejszych kwasów AHA, zwalcza trądzik i niedoskonałości, złuszcza martwe komórki naskórka, dzięki czemu oczyszcza skórę i odsłania jaśniejszą, bardziej młodzieńczą cerę. Kwas ten redukuje przebarwienia skóry, wyrównuje jej koloryt oraz stymuluje włókna kolagenowe do odbudowy. Zmniejsza także widoczność zmarszczek oraz zapobiega ich powstawaniu.
  • Witamina B3 redukuje ona produkcje sebum i zwęża pory, zwalcza trądzik oraz łagodzi zaczerwienienia i stany zapalne. Rozjaśnia także przebarwienia pigmentacyjne. Zapobiega negatywnemu działaniu czynników zewnętrznych na skórę. Działa antyoksydacyjnie i hamuje wodne rodniki. Oprócz tego pobudza produkcję kolagenu i poprawia jędrność i napięcie skóry.
  • Woda aloesowa, która doskonale nawilża, redukuje i łagodzi podrażnienia, ponadto odżywia skórę i pielęgnuje. Wycisza stany zapalne i redukuje trądzik. Wyrównuje strukturę skóry oraz oczyszcza i rozjaśnia cerę.
  • Woda brzozowa, która redukuje wydzielanie sebum oraz sprawie, że skóra wygląda świeżo i promiennie.

SKŁAD


NACOMI NEXT LEVEL kwas glikolowy 10%

OPAKOWANIE


NACOMI NEXT LEVEL kwas glikolowy 10%
NACOMI NEXT LEVEL kwas glikolowy 10% znajduje się w białej plastikowej buteleczce z pompką o pojemności 30 ml. Posiada odkręcaną zakrętkę.

KONSYSTENCJA I ZAPACH


NACOMI NEXT LEVEL kwas glikolowy 10%
NACOMI NEXT LEVEL kwas glikolowy 10% posiada rzadką konsystencję, która mimo to bez problemu rozprowadza się po twarzy. Jej zapach przypomina mi trochę ocet, ale nie przeszkadza mi on podczas aplikowania serum. Ma kolor jasnopomarańczowy, który po miesiącu zmienia swoją barwę na ciemniejszą. 

MOJA OPINIA


NACOMI NEXT LEVEL kwas glikolowy 10%
Od ponad miesiąca już używam na noc NACOMI NEXT LEVEL kwas glikolowy 10% i mogę powiedzieć, że pamiętam, jak już po pierwszym użyciu, kiedy nałożyłam go podczas wieczornej pielęgnacji, to już na drugi dzień rano moja skóra była bardzo gładka i przyjemna w dotyku. Jako środek wygładzający sprawdza się świetnie, na mojej skórze nie tworzą się też nowe zmarszczki. Mniej się świeci w ciągu dnia, prawie wcale nie powstają nowe zmiany trądzikowe, ale jeśli jakiś pryszcz wyskoczy, to serum to szybko go likwiduje. Niestety potrzeba wiele czasu, aby kwas ten pozbył się plam po trądziku, które na mojej skórze zagościły na dłużej. Po miesiącu widać, że minimalnie rozjaśnił punktowe przebarwienia. Moja cera w 100 % nadal nie jest idealna, ale jest w znacznie lepszym stanie niż była, zanim zaczęłam używać tego kwasu. Najbardziej podoba mi się w nim to, że pięknie wygładza skórę, szybko likwiduje trądzik i zapobiega powstawaniu nowych niedoskonałości.


A Wy znacie NACOMI NEXT LEVEL kwas glikolowy 10%?
Jakie jest według Was najskuteczniejsze serum w walce z niedoskonałościami. 
 

66 komentarzy:

  1. Niestety zawsze są jakieś niedoskonałości lub problemy z cerą :/ U mnie wszytsko psują hormony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go, ale wydaje mi się, że u mnie było ono bezbarwne. Kwas glikolowy nie jest moim ulubionym - dla mnie jest za mocny (podrażnia) i mniej skuteczny niż migdałowy chociażby :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może co innego wlali do naszych buteleczek z tym kwasem 😀 jak dla mojej skóry ten kwas jest ok😊

      Usuń
  3. Myślę że polecę go mojej siostrze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi zawsze sudocrem pomaga w walce z niedoskonałościami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się, że to świetny kosmetyk. Ciekawa jestem czy do mojej skóry by się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy kosmetyk, chociaż raczej nie dla mnie bo moja skóra jest raczej sucha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie może być dla niej odpowiednie serum z kwasem hialuronowym 😊

      Usuń
  7. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje się bardzo obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki z kwasami regularnie stosuję po zimie - robią cuda z cerą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja cera też nie jest idealna :) Mam cerę mieszaną z tendencją do świecenia się w strefie T. W dodatku jestem alergikiem :D

    Nie znam tego serum :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okropne jest to świecenie w strefie T😀 pozdrawiam 😊

      Usuń
  11. Nie znam tego serum, ale myślę, że mogłabym po nie sięgnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesting to try glycolic acid

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your review as always ))

    OdpowiedzUsuń
  14. wow...i'm interested in the function of this product to our skin. I always love treat my skin to became still look young and bright. So i'm so selectif for choosing body care. But your review always clear and detail dear. Have a nice day ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. These type of products are very useful thank you 😊

      Usuń
  15. Akurat teraz używam całkiem fajne serum kolagenowe Nacomi, więc o zupełnie innym działaniu. Mam cerę mieszaną, ale ostatnio nawet w dobrej kondycji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie poznać to serum kolagenowe 😊

      Usuń
  16. Mam złe wspomnienia z kwasem glikolowym. Przy dłuższym stosowaniu mocno wysuszył mi skórę. Akurat miałam zupełnie z innej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej firmy serum mnie nie wysusza i myślę, że tak zostanie 😊

      Usuń
  17. Nigdy nie używałam żadnego serum do twarzy, ale ten kosmetyk bardzo chętnie bym przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego serum, ale zaciekawił mnie ten produkt :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny produkt. Muszę wypróbować. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cool review, Martyna! Thank you very much)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie wiem czy mi takie mazidło jest potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tego nie miałam, ale uwielbiam ich serum z retinolem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. It's good that it helped you.

    OdpowiedzUsuń
  24. nie znam tego kosmetyku, ciekawe jakby u mnie się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z Nacomi mam jeszcze małe doświadczenia. Jeśli chodzi o kwas glikolowy to dobrze sprawdza mi się tonik z Miya.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei z kosmetykami z Mija mam małe doświadczenie 😊

      Usuń
  26. Uwielbiam kwas glikolowy ❤

    OdpowiedzUsuń
  27. Serum godne uwagi. Z chęcią wypróbuję 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Czasami mam ochotę przetestować coś na twarz, ale do tej pory zawsze kończyło się to pogorszeniem jej stanu😔 Dlatego nie używam niczego i nie wiem, czy kiedyś się to zmieni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale czasami warto się przełamać i wypróbować jakiś kosmetyk, zalecany dla wrażliwej skóry, takie rzadko powodują pogorszenie się stanu 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts