Translate

środa, 20 kwietnia 2022

BARWA oczyszczający szampon octowy do włosów

Dzisiaj zajmiemy się pielęgnacją włosów z udziałem produktu marki, którą już nie raz u mnie widzieliście. Jest to oczywiście Barwa, posiadająca wiele tanich i bardzo ciekawych szamponów, które świetnie działają na moje włosy. Czy tak było również w przypadku szamponu, którym mam dzisiaj do zaprezentowania? Zapraszam na recenzję!


BARWA oczyszczający szampon octowy do włosów
BARWA oczyszczający szampon octowy do włosów kupiłam w Hebe za 6,99 zł. Nie kosztuje zbyt dużo, dlatego stwierdziłam, że nie ma sensu czekać na promocję, więc kupiłam go w jego regularnej cenie. Ma on działanie oczyszczające, jest przeznaczony do mycia włosów i skóry głowy. Zalecany jest szczególnie dla włosów naturalnych, matowych i takich, które szybko się przetłuszczają. Jest on przebadany dermatologicznie, więc można go stosować bezpiecznie. 

OPIS PRODUCENTA


BARWA oczyszczający szampon octowy do włosów
BARWA oczyszczający szampon octowy do włosów zawiera:
  • naturalny wyciąg z octu jabłkowego, który skutecznie oczyszcza włosy oraz skórę głowy z kosmetyków do stylizacji włosów, dzięki niemu włosy są oczyszczone przy jednoczesnym zachowaniu ich naturalnej warstwy ochronnej,
  • odżywczy kompleks witamin i kondycjonującej biotyny, które poprawiają kondycję skóry głowy i  włosów bez ich obciążania.

Ponadto BARWA oczyszczający szampon octowy do włosów zapewnia włosom blask i sprężystość, a na skórę głowy działa jak peeling. Oprócz tego, w swoim skłądzie nie posiada żadnych barwników.

Sposób użycia: Należy BARWA oczyszczający szampon octowy do włosów nanieść na włosy i na skórę głowy, delikatnie masować aż wytworzy się piana, a następnie spłukać. 

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, PEG-75 Lanolin, Sodium Chloride, Cocamidopropylamine Oxide, Acetum, Prunus Armeniaca Fruit Extract, Prunus Persica Fruit Extract, Pyrus Malus Fruit Extract, Biotin, Panthenol, Linoleic Acid, Linolenic Acid, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Bioflavonoids, Pyridoxine HCL, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Polysorbate 80, Citric Acid, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.


OPAKOWANIE


BARWA oczyszczający szampon octowy do włosów
BARWA oczyszczający szampon octowy do włosów mieści się w przezroczystej plastikowej buteleczce o pojemności 300 ml. Posiada czarną nakrętkę flip top. 

ZAPACH I KONSYSTENCJA


BARWA oczyszczający szampon octowy do włosów
BARWA oczyszczający szampon octowy do włosów posiada:
  • rzadką przezroczystą konsystencję, ale nie za rzadką, nie spływa z ręki, więc bez problemu można ją nanieść na włosy i skórę głowy. 
  • piękny zapach, czuć w nim naturalny ocet jabłkowy, który bardzo umila czas podczas aplikacji

MOJA OPINIA


BARWA oczyszczający szampon octowy do włosów
BARWA oczyszczający szampon octowy do włosów ma wygodne opakowanie, zadowalającą cenę, przyjemną konsystencję i piękny zapach. W miarę szybko się pieni i bez problemu rozprowadza na włosach. Zawsze po jego umyciu mam pewność, że skóra mojej głowy jest dokładnie oczyszczona. Po kilku pierwszych użyciach tego szamponu moje włosy były po nim lekkie, dobrze się układały i nawet bez problemu mogłam je rozczesać, jednak z każdym kolejnym myciem, moje włosy zaczynały się coraz bardziej puszyć, miałam problem z ich ułożeniem i rozczesaniem, tak więc teraz po każdym umyciu włosów nie obejdzie się bez odżywki lub maski, która opanuje moje włosy. Mam wrażenie, że moje włosy wolniej się po nim przetłuszczają, bo muszę przyznać, że skórę moje głowy dobrze oczyszcza, jednak szampon ten niestety nie należy do moich ulubionych, przed mianem Bubla ratuje go piękny zapach i dobre oczyszczanie skóry mojej głowy.


Kolejny wariant zapachowy szamponu marki Barwa już za mną. Mam jeszcze w planach przetestować lnianą wersję (którą mam w zapasach) oraz ryżową i kaktusową. Do tej pory wypróbowałam wersję jajeczną (możecie o niej przeczytać tutaj) i wersję piwną, czyli moją ulubioną (możecie o niej przeczytać tutaj).


A Wy miałyście BARWA oczyszczający szampon octowy do włosów?
Lubicie ocet jabłkowy w pielęgnacji swoich włosów?

58 komentarzy:

  1. Vinegar is always good for the hair..and beer too!

    OdpowiedzUsuń
  2. Parece um shampoo muito bom, essa é minha procura por um bom produto.

    Obrigada por compartilhar.

    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o szampony- używam tylko tych, do włosów farbowanych :)
    Natomiast, jeśli chodzi o ocet jabłkowy- miałam kiedyś mgiełkę z tym octem, od Joanny i był to całkiem fajny zapach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem 😊 piękne są zapachu kosmetyków z octem jabłkowym 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  4. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ocet jabłkowy znany jest z bardzo wielu dobroczynnych właściwości, więc chętnie wypróbuję ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o nim wiele dobrego. Sama nie testowałam ale chciałabym spróbować :D
    Troszkę spóźnione, ale Wesołych Świąt! Mam nadzieję, że miło spędziłaś te Święta :)
    Mój blog: Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, może akurat przypadnie Ci do gustu ;) Dziękuję i Tobie również życzę Wesołych Świąt;)

      Usuń
  7. Wow! I like to try different kinds of shampoo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hola! un champú interesante, no se si donde vivo lo hay, pero lo buscaré. Besos

    OdpowiedzUsuń
  9. skład taki sobie rzekłabym:) nie korci mnie jakoś

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z Barwa mam szampon z chmielem i tatarakiem i mega polecam. A od wczoraj używam szamponu Barwa brzozowy i też super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam szamponu octowego ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś szampony tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy kosmetyk, ale raczej nie dla moich suchych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I don't know vinegar is great for hair...
    thank you for sharing useful review

    OdpowiedzUsuń
  15. A u mnie działał odwrotnie, bo włosy wyglądały jakbym wcale ich nie myła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kosmetyki z Barwyz ale tego szamponu jeszcze nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nic od nich nie miałam, ale ten szampon mało mnie interesuje akurat 😛

    OdpowiedzUsuń
  18. Brzmi ciekawie, ale nie wiem czy ta wersja octowa mnie przekonuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może inne wersje będą bardziej przekonywujące ;)

      Usuń
  19. Great review! Thanks for this recommendation!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  20. No ja akurat mam farbowane włosy, więc chyba ta wersja nie jest dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że marka przyjemnie zmienia grafiki na swoich produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szamponu octowego nie miałam, ale za to ostatnio kupiłam płukankę octową, jeszcze nie miałam okazji przetestować więc jestem ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa efektów, koniecznie daj znać jak się sprawdziła 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts