Translate

niedziela, 24 kwietnia 2022

Esfolio, Hyaluronic Acid-Collagen Eye Zone Mask

Dzisiaj przedstawię Wam produkt, który od jakiegoś czasu pomaga mi w walce ze zmarszczkami na mojej już prawie 30-letniej skórze pod oczami. Tym razem zdecydowałam się na maskę pod oczy w postaci płatków. Zresztą zobaczcie sami!


Esfolio, Hyaluronic Acid-Collagen Eye Zone Mask
Esfolio, Hyaluronic Acid-Collagen Eye Zone Mask, czyli maskę pod oczy z kwasem hialuronowym kupiłam w Biedronce za 9,99 zł. Kwas hialuronowy bardzo dobrze i szybko działa na moją skórę pod oczami i nie tylko, dlatego bez zastanowienia, postanowiłam wypróbować tę maskę. Posiada ona aż 6 rodzajów kwasu hialuronowego, a także hydrolizowany kolagen. Ponadto maska ta w środku zawiera 30 sztuk plastrów pod oczy, więc stwierdziłam, że to za tak niską cenę bardzo się opłaca ją wypróbować. 

OPIS PRODUCENTA


Esfolio, Hyaluronic Acid-Collagen Eye Zone Mask
Esfolio, Hyaluronic Acid-Collagen Eye Zone Mask z tyłu opakowana zawiera bardzo dokładnie opisany sposób użycia, skład oraz jej składniki aktywne i ich działanie. Tak więc Esfolio, Hyaluronic Acid-Collagen Eye Zone Mask ma za zadanie:
  • wygładzić i uelastycznić skórę pod oczami,
  • uszczelnić naczynka krwionośne i wzmocnić je,
  • opóźnić procesy starzenia się,
  • nawilżyć, uelastycznić  i rozświetlić skórę,
  • zapewnić skórze ochronę przed działaniem czynników zewnętrznych.

SKŁAD


Esfolio, Hyaluronic Acid-Collagen Eye Zone Mask

MOJA OPINIA


Esfolio, Hyaluronic Acid-Collagen Eye Zone Mask
Esfolio, Hyaluronic Acid-Collagen Eye Zone Mask stosuję od około miesiąca 2-3 razy w tygodniu. Maskę tę trzymam w lodówce, aby efekt działania był jeszcze większy. W trakcie aplikacji nic mnie nie szczypie ani nie piecze w skórę pod oczami. Produkt ten nie podrażnił mojej skóry, za to zawsze podczas każdej aplikacji przyjemnie chłodzi moją skórę i koi ją. Płatki te dobrze przylegają do skóry, są dobrze nasączone, nie spadają, ani nie ślizgają się po skórze. Po 20 minutach zdejmuję je i delikatnie wklepuję esencję w skórę, którą ta maska pozostawia po sobie. Kiedy się wchłonie, czyli za około 5 minut nakładam krem pod oczy. Moja skóra pod oczami po tej masce jest zawsze wygładzona i dobrze nawilżona, zauważyłam też, że moje cienie pod oczami są trochę rozjaśnione (a z natury mam duże i ciemne). Nie widać też pierwszych zmarszczek, ani worków, kiedy za późno zdarzy mi się iść spać. Tak więc uważam, że maska ta świetnie się u mnie sprawdza i jak na tak niską cenę jest to naprawdę świetny produkt i warto go wypróbować!



A Wy miałyście Esfolio, Hyaluronic Acid-Collagen Eye Zone Mask?
Jak walczycie ze swoimi pierwszymi zmarszczkami pod oczami?

86 komentarzy:

  1. I haven't tried this, I'm so old that a few wrinkles more are less aren't important! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam je, ale jakoś mnie nie przekonały. W sumie (może powinnam powiedzieć JESZCZE) nie stosuje za często takich płatków ;) Bazowym produktem do pielęgnacji tej strefy jest u mnie krem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie przekonały i to bardzo 😊 wiadomo,że krem najważniejszy😊

      Usuń
  3. Szkoda, że w mojej Biedronce ich nie było. Może je jeszcze kiedyś spotkam to kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Looks like a face mask you would want in your beauty regiment. You do take care of that young skin of yours ❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Adoring this! Although, I usually give these kind of things as gifts. I never seem to have time for them..like I should. I just stick with my face oil for the most part with lots of face yoga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I understand but I very recommend this face mask 😊

      Usuń
  6. Oh, looks great to have! Pretty post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachęciłaś mnie, muszę się za nimi u siebie rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Amiga Martyna
    Preciso encontrar esse produto ou semelhante, pelas suas dicas deve ser bom e eficaz anti-idade.

    Tenha uma feliz nova semana.

    Beijinhos

    OdpowiedzUsuń
  9. Gracias por la imagen, Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię płatki pod oczy, ale najcześciej kupuje w dużych opakowaniach,to wtedy mam na 30 użyć.
    Super wygląda ta maska, male opakowanie więc można ją zabrać ze sobą na wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to opakowanie starcza na 15 użyć, ale za taką cenę opłaca się kupić nawet dwa opakowania 😀 na wyjazd takie opakowanie jest idealne 😊

      Usuń
  11. Jeśli je znajdę, to chętnie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię płatki pod oczy, kupuję je najczęściej w większym opakowaniu i sprawdzone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, chociaż czasami lubię eksperymentować i kupować różne płatki 😊

      Usuń
  13. Me has recordado que debo hacerme una mascarilla hidratante xD

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne, muszę zacząć używać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałam takiej maski, ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wrinkle is problem for many now days...
    sound great product

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę się wybrać na małe zakupki:D chętnie bym przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Seems like a good product. I have wrinkles on my forehead but not around the eyes.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This product is great 😊 I think that it will be good also for the wrinkles on the forehead 😊

      Usuń
    2. yes, I should try using it that way!

      Usuń
  19. Me gusta mucho este tipo de mascarilla, las uso de otra marca y me funcionan muy bien. Besos

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie używałam tej maski

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na szczęście nie mam zbyt wielu zmarszczek, pod oczami, chociaż 30 lat u mnie coraz bliżej :D
    Nie mam cierpliwości do takich płatków („ślizgają mi się po twarzy”, nie lubię leżeć, może przez to...), pielęgnacje skóry pod oczami, ograniczam do kremowania, no i nie zapominam, o okularach przeciwsłonecznych, zwłaszcza gdy świeci słonko :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam zbyt wielu, ale lepiej przeciwdziałać😊 Właśnie te płatki nie ślizgają się i nie trzeba ciągle leżeć mając je na oczach 😊 okulary przeciwsłoneczne są bardzo ważne w przeciwdziałaniu zmarszczek 😊

      Usuń
  22. Miałam je. Byłam zadowolona z nich. Niestety ostatnie sztuki mi wyschły

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam, ale uwielbiam płatki pod oczy 😀

    OdpowiedzUsuń
  24. To może i ja wypróbuję i mężowi dam na worki pod oczami 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że te świetnie się sprawdzą przy workach pod oczami 😊

      Usuń
  25. o takie coś jest mi bardzo potrzebne ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne, lubię takie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie zmarszczek jeszcze brak :) Ale maseczka ciekawa :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Oh I need this product!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Olá, Martyna!
    Passando para desejar uma feliz e abençoada semana.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy produkt, muszę koniecznie wypróbować. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Widziałam je ale nie kupiłam. Chyba zmienię zdanie

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja niestety od tych płatków dostałam uczulenia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Moja skóra również lubi się z kwasem hialuronowym :) ale jakoś nie przepadam za takimi płatkami, bo zawsze mi to zjeżdża na policzek zamiast trzymać się pod okiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi te płatki bardzo dobrze trzymają się skóry 😊

      Usuń
  34. Nie stosowałam tej maseczki ;D Nwm czy maseczka może zniwelować zmarszczki. Ale brzmi fajnie
    Pozdrawiam!
    Mój blog: Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że może zniwelować 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  35. Lubię takie płatki, bo one rzeczywiście przynoszą ulgę zmęczonym oczom.

    OdpowiedzUsuń
  36. ingredients are important and useful....
    the product must be good quality....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts