Translate

piątek, 8 kwietnia 2022

BABUSZKA AGAFIA Peeling do ciała miód gryczany i rokitnik

Dzisiaj będzie u mnie bardzo naturalnie, a to za sprawą produktu, który zawiera naturalne syberyjskie składniki! Skoro mowa o Syberii, która jest jednym z najczystszych rejonów świata, gdzie panuje dzika przyroda i sprzyjająca temu niska temperatura, pewnie już się domyślacie, że będę dzisiaj pisać o produkcie Babuszki Agafii. Zatem nie przedłużając, zapraszam do czytania!


BABUSZKA AGAFIA Odżywczy peeling do ciała miód gryczany i rokitnik
Tym produktem jest Odżywczy peeling do ciała miód gryczany i rokitnik. Ja kupiłam go na Allegro za około 10 zł, ogólnie jest on łatwo dostępny, można go nabyć również w wielu drogeriach i aptekach internetowych w bardzo atrakcyjnych cenach. 

OPIS PRODUCENTA


BABUSZKA AGAFIA Odżywczy peeling do ciała miód gryczany i rokitnik
"Czy wiesz, że?

Ten peeling został stworzony w oparciu o tradycyjne receptury zielarki Babuszki Agafii w trosce o lepszą kondycję skóry ciała. Unikatowa siła ziół zawartych w formule to zasługa surowego klimatu dzikiej i nieskazitelnie czystej Syberii. Odżywczy peeling do ciała zawiera cenny miód gryczany, olej z rokitnika oraz sproszkowane łupiny cedrowe. Peeling regeneruje, odżywia i złuszcza martwy naskórek, dzięki czemu ciało staje się gładkie i odżywione."

Jak widzicie, za sprawą takich składników aktywnych jak gryczany miód, olej z rokitnika i sproszkowane łupiny cedrowe, odżywczy peeling do ciała miód gryczany i rokitnik ma za zadanie:
  • zregenerować i odżywić skórę,
  • złuszczyć martwe komórki naskórka,
  • sprawić, aby skóra była gładka i aksamitna.

BABUSZKA AGAFIA Odżywczy peeling do ciała miód gryczany i rokitnik

SKŁAD


Aqua, Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Pinus Sibirica Shell Powder, Polyethylene, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil, Pinus Sibirica Seed Cake, Mel, Sodium Ascorbyl Phosphate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Propylene Glycol, Sodium Hydroxide, Benzyl Alcohol, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone, Parfum, CI 15985

OPAKOWANIE


BABUSZKA AGAFIA Odżywczy peeling do ciała miód gryczany i rokitnik
Odżywczy peeling do ciała miód gryczany i rokitnik mieści się w przezroczystym słoiczku o pojemności 300 ml. Posiada odkręcaną zakrętkę, pod którą znajduje się dodatkowo zabezpieczający przezroczysty korek. 

ZAPACH


BABUSZKA AGAFIA Odżywczy peeling do ciała miód gryczany i rokitnik
Odżywczy peeling do ciała miód gryczany i rokitnik ma bardzo specyficzny zapach... Kiedy odkręciła zakrętkę i pierwszy raz go powąchałam, wydawał mi się bardzo ładny i naturalny, czuć w nim było miód i rokitnik. Z kolei kiedy pierwszy raz nałożyłam go na ciało, to bardzo się z nim nie polubiłam. Według mnie tak bardzo śmierdział, że ciężko mi było wytrzymać. Z każdą kolejną aplikacją coraz bardziej przyzwyczajałam się do tego zapachu, aż w końcu, kiedy już prawie minął miesiąc od kiedy używałam go dwa razy w tygodniu, mogę powiedzieć, że przestał mi już przeszkadzać.

KONSYSTENCJA


BABUSZKA AGAFIA Odżywczy peeling do ciała miód gryczany i rokitnik
Odżywczy peeling do ciała miód gryczany i rokitnik ma konsystencję galaretki koloru pomarańczowego, w której znajdują małe brązowe drobinki. Podczas aplikacji dobrze przylega ona ciała, nie spływa, a ze spłukaniem jej nie ma żadnych problemów. 

BABUSZKA AGAFIA Odżywczy peeling do ciała miód gryczany i rokitnik
Tak Odżywczy peeling do ciała miód gryczany i rokitnik wygląda na ręce. 

MOJA OPINIA


BABUSZKA AGAFIA Odżywczy peeling do ciała miód gryczany i rokitnik
Odżywczy peeling do ciała miód gryczany i rokitnik ma bardzo wygodne opakowanie, zapach, do którego trzeba się przyzwyczaić i przyjemną konsystencję. Peeling ten nie jest zbyt mocnym zdzierakiem, powiedziałabym nawet, że jest delikatny. Niestety ja jestem fanką mocnych zdzieraków, więc jeśli chodzi o złuszczanie martwego naskórka, to nie sprawdza się u mnie zbyt dobrze. W jakimś stopniu moja skóra jest po nim gładka, odżywiona i zregenerowana, ale zmiany te nie są u mnie aż tak bardzo widoczne. Peeling ten nie podrażnia ani nie wysusza mojej skóry, co nie oznacza, że nie muszę po nim smarować się dodatkowo balsamem, bo nie pozostawia na skórze żadnej nawilżającej otoczki. Jak dla mnie produkt ten jest średniaczkiem, bo trochę zawiódł mnie tym, że nie jest mocniejszym zdzierakiem. Myślę, że na pewno przypadnie on do gustu fanom delikatnych zdzieraków, którym nie przeszkadza specyficzny zapach, do którego trzeba się przyzwyczaić, no chyba że akurat lubicie takie zapachy.


A Wy miałyście Odżywczy peeling do ciała miód gryczany i rokitnik?
Jaki jest Wasz ulubiony peeling do ciała?

56 komentarzy:

  1. Lubię Babuszkę i myślałam nad kupnem tego peelingu. Trochę szkoda, bo też lubię te mocniejsze zdzieraki. Jeszcze pomyślę, czy wypróbuję czy poszukam czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wolisz te mocniejsze zdzierali to lepiej poszukać innego,ale bardzo też możliwe, że i ten przypadnie Ci do gustu 😊

      Usuń
  2. I have never seen this product here! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesting..just not sure it's for me.

    OdpowiedzUsuń
  4. I haven't heard of this. Interesting!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, I didn't know of it. Very cool product!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam nic z tej firmy. Jakoś tak nie kusi mnie nic ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. So great review

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego peelingu jeszcze nie używałam, ale też wolę mocniejsze zdzieraki, więc to chyba raczej nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mógłby być za słaby jeśli wolisz mocniejsze zdzieraki 😊

      Usuń
  10. Nigdy nie zamawiałam kosmetyków na Allegro. Nie wiem czy akurat ta kompozycja zapachowa przypadłaby mi do gustu, ale chociaż plus za szklany słoiczek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi czasami zdarza się coś zamówić na Allegro 😊 Jest ryzyko, że mogłaby nie Ci nie przypaść do gustu. Zapomniałam dopisać w swojej recenzji, że jest to plastikowy słoiczek...

      Usuń
  11. kiedyś używałam tych kosmetyków, ale to dawno było.

    OdpowiedzUsuń
  12. It looks like a great product!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa jakby ten peeling u mnie się sprawdził :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze kupowałam produkty do włosów. Teraz ciężko z dostępem do tych produktów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, mam nadzieję, że uda mi się wypróbować coś z tej marki do włosów 😊

      Usuń
  15. honey scrub for exfoliating. It's time to relaxing our skin, thank's for writing the detail review. Have a nice day ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your visit 😊 Have a nice day 😊

      Usuń
  16. Nie miałam jeszcze nic z tej marki, ale mam w planach potestować.

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę przyznać, że moja pierwsza myśl brzmiała: "kurcze rzeczy z Rosji :/" ale mam z tej firmy peeling do skóry głowy i jestem z niego bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego powodu trochę bałam się wstawiać tą recenzję, ale produkty ta marka ma bardzo fajne. Pozdrawiam 😊

      Usuń
  18. lovely honey scrub....
    excellent product

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tej firmy miałam kiedyś szampon ,ale niestety zapach miał bardzo ziołowy i nie przypadl mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ładnych zapachów produkty z tej marki nie należą, ale i tak je lubię 😊

      Usuń
  20. prezentuje się obiecująco. Jeszcze nie kupowałam tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zainteresowałaś mnie tym peelingiem. Nie potrzebuję mocnych zdzieraków, więc u mnie by się sprawdził. Myślę, że kawowy peeling Niuqi z Biedronki przypadł by Ci do gustu, bo jest dość mocny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że mógłby się u Ciebie sprawdzić 😊 mam na uwadze ten peeling, ale póki co mam na razie zapasy peelingów do ciała 😊

      Usuń
  22. ja się zastanawiam czy ten zapach podczas stosowania by mi nie przeszkadzał... dość jestem wybredna pod tym względem xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mógłby przeszkadzać, ja ledwo wytrzymałam jak dolatywał do mnie ten zapach podczas pierwszej aplikacji....

      Usuń
  23. Amazing review! Thank you very much, Martyna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts