Translate

sobota, 16 kwietnia 2022

Wiosenny przegląd kremów do rąk

Dzisiaj przedstawię Wam trzy bardzo przydatne produkty do pielęgnacji dłoni, które zawsze mam przy sobie. Mowa o kremach do rąk, bez których nie wychodzę z domu. Zawsze w mojej torebce można znaleźć jeden z nich, a na mojej szafce nocnej zawsze stoją przynajmniej dwa. Jeśli jesteście ciekawi, jakie kremy ostatnio umilają mi czas, to zapraszam na recenzję!


Tołapa green, odmładzanie, ujędrniające serum wygładzające do rąk, Hello You!, Rączki Całuję, Krem do rąk "Lotos & Jaśmin", Bielenda, Japan Beauty, Krem do rąk "Nawilżenie"
Przed Wami trzy bardzo ciekawe kremy do rąk, które w ostatnim czasie wpadły w moje ręce. Każdy z nich jest z innej marki oraz każdy z nich został zakupiony w innym miejscu. Są to: Tołapa green, odmładzanie, ujędrniające serum wygładzające do rąk, Hello You!, Rączki Całuję, Krem do rąk "Lotos & Jaśmin", Bielenda, Japan Beauty, Krem do rąk "Nawilżenie". Zobaczmy co je wyróżnia!

Tołapa green, odmładzanie, 

ujędrniające serum wygładzające do rąk


Tołapa green, odmładzanie, ujędrniające serum wygładzające do rąk

CENNE INFORMACJE Z TYŁU OPAKOWANIA


Tołapa green, odmładzanie, ujędrniające serum wygładzające do rąk
Skład: Aqua, Glycerin, Isoamyl Cocoate, Cetearyl Alcohol, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Cetyl Alcohol, Lupinus Albus Extract, Peat Extract, Papaver Rhoeas Petal Extract, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Polysorbate 60, Sorbitan Isostearate, Carbomer, Ceteareth-20, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Parfum, Methylpropanerdiol, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Sorbic Acid.

MOJA OPINIA


Tołapa green, odmładzanie, ujędrniające serum wygładzające do rąk kupiłam w małym sklepie osiedlowym, gdzie wypatrzyłam go spośród wielu ciekawych kosmetyków. Kosztuje on około 10 zł, a jego pojemność to 75 ml. Bardzo lubię produkty tej marki, więc kupiłam go prawie w ciemno. Konsystencję ma przyjemną lekką koloru białego, jest gęsta i szybko się wchłania. Trochę zapach tego kremu mi nie podszedł, jest dziwny, nie wiem, do czego go porównać, ale na szczęście jest on delikatny i mało wyczuwalny, więc da się przeżyć. Krem ten dobrze nawilża skórę dłoni, są one po nim miękkie i przyjemne w dotyku. Efekt ten utrzymuje nawet po umyciu rąk.

Hello You!, Rączki Całuję, 

Krem do rąk "Lotos & Jaśmin"


Hello You!, Rączki Całuję, Krem do rąk "Lotos & Jaśmin"

CENNE INFORMACJE Z TYŁU OPAKOWANIA


Hello You!, Rączki Całuję, Krem do rąk "Lotos & Jaśmin"
Skład: Aqua, Isopropyl Palmitate, Glycerin, Helianthus Annus Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Glyceryl Stearate Citrate, Glyceryl Stearate, Ethylhexyl Stearate, Octyldodecanol, Betaine, Zea Mays Oil, Rosa Moschata Seed Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cetearyl Alcohol, Jasminum Officinale Flower Extract, Piroctone Olamine, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, PEG-8 Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Parfum

MOJA OPINIA


Hello You!, Rączki Całuję, Krem do rąk "Lotos & Jaśmin" znalazłam w Boże Narodzenie pod choinką, ale dopiero teraz go używam, tak więc nie wiem, gdzie był kupionym, ale to nic, bo zdążyłam zauważyć, że jest to bardzo łatwo dostępny produkt, można go nabyć choćby w Rossmannie, za mniej niż 10 zł, jego pojemność to 75 ml. Bardzo podoba mi się jego szata graficzna i napis na opakowaniu: "rączki całuję". Święty Mikołaj musiał mnie bardzo dobrze znać, że zdecydował się mi go podrzucić pod choinkę. Krem ten dobrze nawilża i odżywiadłonie. Po umyciu i wysuszeniu rąk bardzo się przydaje. Ma ładny trochę słodkawy, trochę kwiatowy zapach, przyjemną gęstą konsystencję, która szybko się wchłania i ogólnie jest fajny i skuteczny.

Bielenda, Japan Beauty, 

Krem do rąk "Nawilżenie"


Bielenda, Japan Beauty, Krem do rąk "Nawilżenie"

CENNE INFORMACJE Z TYŁU OPAKOWANIA


Bielenda, Japan Beauty, Krem do rąk "Nawilżenie"
Skład: Aqua (Water), Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Glycerin, Urea, Ethylhexyl Stearate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Petrolatum (Nota N), Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Oryza Satvia (Rice) Bran Oil, Dimethicone, Camellia Japonica Seed Oil, Panthenol, Allantoin, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/Vp Copolymer, Ethylhexylglycerin, Ceteareth-18, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Parfum (Fragrance), Limonene, Linalool, CI 42090

MOJA OPINIA


Bielenda, Japan Beauty, Krem do rąk "Nawilżenie" kupiłam w Rossmannie za około 7 zł w promocji, normalnie kosztuje koło 10 zł. Bardzo lubię serię Japan Beauty, miałam z niej balsam do ciała, który miał śliczny zapach i dobre działanie. Myślałam, że tak też będzie w przypadku tego kremu, jednak było trochę inaczej... Ma on dobre działanie, dobrze nawilża i odżywia skórę dłoni, pozostawia ją miękką i gładką, jednak zapach jest prawie niewyczuwalny jak dla mnie, no ale trudno, jego zapach, a raczej go brak, wcale go nie przekreśla. Konsystencja jego jest lekka i szybko się wchłania. Krem ten ma małą pojemność, czyli 50 ml, więc jest idealny do torebki.


POSDUMOWANIE


Wszystkie te kremy mają podobną konsystencję i pojemność wahającą się w okolicach 50-100 ml. W taki sam sposób należy je aplikować, czyli według potrzeb nanosząc odpowiednią ilość kremu na dłonie, a następnie wsmarować. Każdy z tych kremów ma inną szatę graficzną, różnią się także zapachami, ale każdy z nich działa bardzo dobrze na skórę moich rąk. Nie wiem, czy jeszcze do któregoś z nich wrócę, kiedy je zużyję, bo w różnych drogeriach i innych sklepach czeka na mnie mnóstwo innych kremów, które zamierzam wypróbować, więc za jakiś czas spodziewajcie się kolejnego zestawienia kremów do rąk.


A Wy miałyście któryś z tych kremów?
Jaki krem do rąk sprawdza się u Was najlepiej?


Korzystając z okazji życzę wszystkim

 zdrowych i wesołych 

Świąt Wielkanocnych!:)

62 komentarze:

  1. Z kremami do rąk mi nie po drodze, ale jak już na prawdę muszę jakiś użyć, to tylko Cien z Lidla 😊 Wesołych Świat ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremu do rąk z Cien nigdy nie miałam 😊 dziękuję 😊

      Usuń
  2. Bardzo fajny przegląd. Krem do rąk to podstawa w mojej torebce, ja używam z Ziaji do skóry z AZS.

    Wesołych świąt wielkanocnych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy tego kremu z Ziaji 😊 dziękuję 😊

      Usuń
  3. Jest w czym wybierać.

    Życzenia Radosnych Świąt Wielkanocnych
    wypełnionych nadzieją budzącej się do życia
    wiosny i wiarą w sens życia.
    Pogody w sercu i radości płynącej z faktu
    Zmartwychwstania Pańskiego
    oraz smacznego Święconego w gronie
    najbliższych osób.

    OdpowiedzUsuń
  4. It's good to always have hand-cream in your bag! Happy Easter, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że jesteś zadowolona z tych kremów :) Mi najbardziej służy krem do rąk Nuxe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze warto mieć pod ręką krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej zaciekawił mnie ten krem do rąk z Hello You :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muito boa sua postagem!

    Votos de uma Feliz Páscoa para você e família.


    Beijinhos

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przedstawionych przez Ciebie miałam bielenda, ale w różowej wersji i bardzo dobrze go wspominam :) Natomiast ten z elfa pharm też fajnie wygląda tyle, że ja wolę bkremy o ciekawych zapachach i te jakoś tak.. nie przekonują mnie do końca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest ta seria Bielendy 😊 też wolę kremy o lepszych zapachach, może następnym razem się takie trafią 😊

      Usuń
  10. All 3 look fun to try! Great post!

    OdpowiedzUsuń
  11. love to read review of 3 hand creams....
    excellent

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry krem do rąk to u mnie podstawa, ze wzgledu na częste prace w ogrodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też, mimo że nie pracuję w ogrodzie 😊

      Usuń
  13. Muszę przyznać, że tych kosmetyków nie miałam jeszcze u siebie, ale u mnie już tak jest, że kosmetyki do rąk dostaję zwykle w prezencie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesting products. Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  15. najbardziej zaciekawił mnie ten krem z Bielendy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice products, I love hand creams!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Znaleźć dobry krem do rąk to jak trafić szóstkę w totka. Mi się jeszcze osobiście nie udało. Jak nie to, że za wolno się wchłania, to zostawia nieprzyjemny film albo też zamiast nawilżać, za bardzo wysusza... także póki co, to ja szukam dobrego...
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często trafiam na fajne kremy, może dlatego, że sporo ich już wypróbowałam 😀 pozdrawiam 😊

      Usuń
  18. Hola! no probé ninguna, yo ahora mismo uso una de flor de cerezo, me funciona muy bien. Besos

    OdpowiedzUsuń
  19. Używałam kiedyś tych kremów z Bielendy, nawet przyjemne były, ale odkąd poznałam się ze Swederm, to już żaden inny nie jest wstanie zrobić mi takiej magii na skórze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę koniecznie poznać tę kremy z Swederm 😊

      Usuń
  20. Nie używałam jeszcze tych kremów, ale ten z Bielendy mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę przyznać, że kremów do rąk nigdy za wiele, ale ostatnio trafiłam na taki idealny, nie pamiętam nazwy, ale to jest taki niebieski z Neutrogeny, który się szybko wchłania. Miałam całkowicie popękaną skórę na rękach i ten krem to naprawił po zaledwie dwóch aplikacjach! Tych, które recenzujesz, jeszcze nie miałam, ale ten z Bielendy wydaje się być najfajniejszy!

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością nigdy nie jest za wiele kremów do rąk.To fajnie, że trafiłaś na takie dobry krem, szkoda, że nie pamiętasz nazwy 😊 fajny jest krem z Bielendy, bardzo polecam 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  22. i'm interested in bielenda japan beauty...
    Thanks for some tips to help maintain the skin’s moisture balance especially from using this product

    have a nice day Dear ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bielenda Japan Beauty cream is very good😊 Thank you 😊

      Usuń
  23. I used to have these cream products and they were cool.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tych kremów. Markę tołpa nawet polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie ostatnio królują kremy do rąk marki Fluff, a najbardziej wersja malinowa :) Z tych chyba najchętniej skusiłabym się na Lotos & Jaśmin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od jakiegoś czasu mam wielką ochotę poznać kremy do rąk z Fluff 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts