Translate

czwartek, 28 kwietnia 2022

SIELANKA maska i odżywka 2w1 do włosów

Dzisiaj przedstawię Wam produkt marki, jakiej jeszcze u mnie nie było! Kiedy pierwszy raz w Hebe zobaczyłam naturalne kosmetyki marki Sielanka, to stwierdziłam, że koniecznie muszę je poznać. Ich atrakcyjne ceny i bardzo zachęcające składniki aktywne, aż prosiły się o to, żeby je wypróbować, tak więc dzisiaj zapraszam na recenzję jednego z nich!


Sielanka 2 w 1 Maska i odżywka do włosów przetłuszczających się
Produktem, o którym będę dzisiaj mówić, jest 2 w 1 Maska i odżywka do włosów przetłuszczających się z marki Sielanka. Należy ona do linii Kraina mlekiem i miodem płynąca. Kupiłam ją w Hebe za 9,99 zł. Jak sama nazwa wskazuje, jest ona przeznaczona dla włosów przetłuszczających się, a jej głównym zadaniem jest ułatwienie rozczesywania włosów.

OPIS PRODUCENTA

 
Sielanka 2 w 1 Maska i odżywka do włosów przetłuszczających się
Sielanka 2 w 1 Maska i odżywka do włosów przetłuszczających się posiada ekstrakt z miodu, korzenie łopianu i prebiotyki. Za sprawą tych składników maska ta ma za zadanie:
  • swoim pięknym zapachem wprawić w sielankowy nastrój, 
  • ułatwić rozczesywanie, 
  • zrewitalizować suche, blade i matowe pasma włosów. 

Ponadto 2 w 1 Maska i odżywka do włosów przetłuszczających się działa normalizująco i przeciwbakteryjnie, a przy regularnym stosowaniu kosmetyków z serii Kraina mlekiem i miodem płynąca, włosy zyskują sprężystość i objętość. 

SKŁAD


Sielanka 2 w 1 Maska i odżywka do włosów przetłuszczających się

OPAKOWANIE


Sielanka 2 w 1 Maska i odżywka do włosów przetłuszczających się
Sielanka 2 w 1 Maska i odżywka do włosów przetłuszczających się mieści się w plastikowym słoiczku o pojemności 250 ml. Posiada odkręcaną zakrętkę, a bezpośrednio pod nią znajduje się maseczka, którą należy nałożyć na włosy. Na opakowaniu produkt zawiera dokładny skład, opis producenta, sposób użycia i inne cenne informacje o produkcie (wszystko to widoczne jest na zdjęciach wyżej).

KONSYSTENCJA I ZAPACH 


Sielanka 2 w 1 Maska i odżywka do włosów przetłuszczających się
Sielanka 2 w 1 Maska i odżywka do włosów przetłuszczających się 
  • ma gęstą, ale lekką konsystencję koloru białego,
  • ma delikatny, naturalny przyjemny zapach, w którym czuć mleko i miód.  

MOJA OPINIA


Sielanka 2 w 1 Maska i odżywka do włosów przetłuszczających się
Sielanka 2 w 1 Maska i odżywka do włosów przetłuszczających się jest bardzo przyjemnym i skutecznym produktem. Stosuję tę maskę przez około miesiąc czasu, według sposobu użycia na opakowaniu i mogę powiedzieć, że rzeczywiście ułatwia ona rozczesywanie. Oprócz tego włosy po niej są gładkie, dobrze się układają, a także, po którymś użyciu zauważyłam większą objętość. Mam też wrażenie, że moje włosy wolniej się przetłuszczają (już na drugi dzień, z przodu nie robią mi się strączki, które zazwyczaj robiły się na moich włosach już drugiego dnia po umyciu, zanim zaczęłam stosować tę maskę). Myślę, że jak na tak niską cenę maska ta ma bardzo dobre działanie. Jestem z niej bardzo zadowolona i zamierzam poznać też inne kosmetyki tej marki i jej pozostałych serii. Jeden produkt już czeka w moich zapasach na swój czas, więc za niedługi czas spodziewajcie się kolejnej sielankowej recenzji!


A Wy znacie Sielanka 2 w 1 Maska i odżywka do włosów przetłuszczających się?
Miałyście okazję stosować produkty z marki Sielanka?

38 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze okazji używać kosmetyków z tej firmy. Myślę, że ta masko-odżywka byłaby idealna dla moich włosów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie musisz ją wypróbować 😊

      Usuń
  2. Nie znam jeszcze kosmetyków tej marki, ale przyjrzyję im się bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tej maski.
    O marce też nigdy wcześniej nie słyszałam, ale zapach kusi- kiedyś używałam jakiejś maski o takiej samej woni :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami sama woń kosmetyku potrafi bardzo umilić czas 😊

      Usuń
  4. So great review

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  6. I like 2 in 1 products. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  7. This product looks pretty interesting.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę, że maska się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. love to know...
    thank you for sharing

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc nie byłam do końca przekonana do tej marki, ale zachęciłaś mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, mam nadzieję, ze jak ja polubisz te produkty :)

      Usuń
  11. Hi,
    Glad you're enjoying using these products!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze słyszę o tym kosmetyku :) Muszę poszukać i wypróbować u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, bardzo możliwe, że też go polubisz :)

      Usuń
  13. Ja mam pozostałe wersje, ale dopiero je poznaję. Fajne mają zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne, muszę jeszcze poznać malinową wersję 🙂

      Usuń
  14. Mega mnie kusi bym wypróbowała 🥰

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega mnie kusi bym wypróbowała 🥰

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts