Translate

poniedziałek, 11 kwietnia 2022

Batiste Tempt Suchy szampon do włosów

Mamy już wiosnę (przynajmniej kalendarzową) i z tego właśnie powodu zamierzam dzisiaj zaprezentować Wam bardzo kwiatowy produkt. Przyciągnął on moją uwagę swoją piękną wiosenną szatą graficzną. Czy jego godny uwagi wygląd zewnętrzny odzwierciedla jego działanie? Zapraszam na recenzję!


Batiste Tempt Suchy szampon do włosów
Batiste Tempt Suchy szampon do włosów kupiłam w Hebe w promocji za około 10 zł, jego regularna cena to 15,99 zł. Ma on działanie odświeżające i jest przeznaczony dla wszystkich rodzajów włosów

OPIS PRODUCENTA


Batiste Tempt Suchy szampon do włosów
Batiste Tempt Suchy szampon do włosów ma na celu:
  • odświeżyć włosy w kilka sekund bez użycia wody,
  • pozostawić na włosach delikatny i przyjemny zapach,
  • wchłonąć nadmiar sebum,
  • zwiększyć objętość włosów,
  • pozostawić włosy czyste i przyjemne w dotyku
Sposób użycia: Należy wstrząsnąć produktem, następnie spryskać włosy u nasady i wmasować produkt, a na końcu ułożyć fryzurę. Dzięki zawartej w nim skrobi ryżowej nie trzeba go wyczesywać, ponieważ w zaledwie 30 sekund włosy odzyskują świeżość jak po tradycyjnym myciu głowy zwykłym szamponem.

Zapach: Zawiera kuszące lekko wytrawne nuty bergamotki, przechodzące w kwiatowe akordy róży na ciepłej drzewno orientalnej bazie.

Skład: Butane,Isobutane,Propane,Oryza Sativa (Rice) Starch,Alcohol Denat.,Parfum (Fragrance),Distearyldimonium Chloride,Cetrimonium Chloride,Alpha-Isomethyl Ionone,Geraniol,Hexyl Cinnamal,Linalool


OPAKOWANIE


Batiste Tempt Suchy szampon do włosów
Batiste Tempt Suchy szampon do włosów mieści się w 200 ml pojemniku wyposażonym w spray. Ma piękną kwiatową szatę graficzną, na której zjadają się kwiaty na różowym tle. Posiada białą odkręcaną zakrętkę.

Środki ostrożności dotyczące opakowania:
  • chronić przed słońcem i temperaturą powyżej 50 stopni,
  • nie przekłuwać, nie spalać opakowania nawet po zużyciu,
  • nie rozpylać nad otwartym płomieniem ani żarzącym się materiałem,
  • chronić przed źródłami zapłonu,
  • używać w pomieszczeniach o dobrej wentylacji,
  • chronić oczy podczas rozpylania,
  • chronić przed dziećmi,
  • nie rozpylać na uszkodzony ani podrażniony naskórek.

MOJA OPINIA


Batiste Tempt Suchy szampon do włosów
Batiste Tempt Suchy szampon do włosów, jak już wcześniej pisałam, przyciągnął mój wzrok swoją piękną szatą graficzną. Wiele osób chwali sobie suche szampony z tej marki, co jest bardzo zrozumiałe, bo u mnie również sprawdza się on świetnie. Nie pozostawia białego proszku na włosach, a jeśli pozostawia, to dlatego, że za słabo, albo wcale nie wstrząsnęłam nim przed użyciem. Tak więc włosy nie wyglądają na siwe tak jak w przypadku niektórych suchych szamponów, które używałam. Po spryskaniu włosów nie trzeba też wyczesywać go, ale jak się go wyczesze to nic się nie stanie, (szkoda, że tak późno wczytałam się w sposób użycia tego produktu, bo z początku wyczesywałam go włosów). Pryskam nim włosy w miejscach, gdzie szybciej się przetłuszczają, czyli głównie z przodu. Faktycznie włosy po jego użyciu są świeże, lekkie, dobrze się układają i wyglądają tak, jakby były umyte zwykłym, mokrym szamponem, a nawet i lepiej, bo niektórych tradycyjnych szamponach moje włosy czasami wyglądają jak tłuste. Oprócz odświeżenia włosów szampon ten pozostawia na nich ładny, delikatny kwiatowy zapach. Produkt ten jest bardzo wydajny, po około miesięcznym użyciu (kiedy to pryskam nim włosy co drugi dzień), jego końca nie widać, a ostatnimi czasy miałam tego pecha, że szampony z taką samą pojemnością wystarczały mi na niecały miesiąc. Tak więc Batiste Tempt Suchy szampon do włosów jest jednym z moich ulubionych suchych szamponów i z pewnością po jego zużyciu wrócę jeszcze do szamponów z tej marki, jak nie do tego (bo jest to edycja limitowana), to do innego wariantu zapachowego.


A Wy miałyście Batiste Tempt Suchy szampon do włosów? Czy może jesteście tymi szczęściarami, które nie muszą używać takich produktów?

Jaki jest Wasz ulubiony suchy szampon do włosów i czemu jest on z marki Batiste?

60 komentarzy:

  1. Wygląda na to, że to fajny kosmetyk, chętnie wypróbuję przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten szampon, ale u mnie niestety się nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie praktycznie wszystkie Batiste się sprawdzają, zapachy mają bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam suchych szamponów. Nie przemawia do mnie samo określenie "suchy". Tak samo jak odżywki bez spłukiwania 🤪

    OdpowiedzUsuń
  5. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię ich szampony suche. Dobre sa

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie mogę przemoc się do takich szamponów . Mimo to świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  8. Mialam lata temu suchy szampon i moje włosy wyglądały po nim jeszcze gorzej, jak przed użyciem. Od tamtej pory nie mogę się przemóc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, może akurat trafiłaś na gorszy szampon 😊

      Usuń
  9. Używam niekiedy suchych szamponów Batiste, czasem są naprawdę przydatne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele osób chwali sobie ten suchy szampon. Chyba i ja wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo rzadko używam suchych szamponów. Wolę już umyć głowę;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Dry shampoo is sometimes useful.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sounds good, I wash my hair every day. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie suche szampony się niestety nie sprawdzają :(

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Suchy szampon zawsze trzeba mieć! Ratuje w kryzysowych sytuacjach. Ja właśnie wybieram te z Batiste, ale ciężko mi stwierdzić, jaki jest mój ulubiony zapach, ponieważ sięgam po różne, bez zastanowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sięgam po różne, bardzo fajne szampony ma ta marka 😊

      Usuń
  16. sound good and useful shampoo...

    Thank you for review

    OdpowiedzUsuń
  17. tego nie miałam, ale batiste uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś jakiś suchy szampon od nich, ale obecnie używam od BeBeauty chociaż niezbyt często 😀

    OdpowiedzUsuń
  19. Raz na jakiś czas stosuję te suche szampony ❤

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam suchy szampon z tej firmy, chyba rzeczywiście jest najlepsza :D Używam go sporadycznie, ale warto mieć taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie warto, czasami jest na prawdę przyday😊

      Usuń
  21. Nie często je kupuję. Nie raz uratowały mnie z opresji

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię suche szampony z batiste :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używałam jeszcze suchego szamponu, ciekawy kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdzieś już widziałam te suche szampony, ale nie stosowałam jeszcze :)
    Miałam kiedyś z innej firmy, ale na moje szybko przetłuszczające się włosy niestety ale to za mało, przez co muszę i tak dziennie myć głowę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może powinnaś wypróbować tego, też mam szybko przetłuszczające się włosy i u mnie się sprawdza świetnie 😊

      Usuń
  25. Never tried it, thanks for sharing!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Używałam kiedyś suchy szampon tej marki. Dobrze się sprawdzał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się szampony z tej marki dobrze sprawdzają 😊

      Usuń
  27. This is amazing. Picked this up the other day at my local store. Can was pretty, thought I would try the limited edition.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście, że jeśli mowa o suchym szamponie to tylko takim z Batiste. Testowałam już wiele suchych szamponów, ale zawsze wracam do tej firmy. Muszę przyznać, że każdy mi się sprawdził. Jak miałam brązowe włosy, to korzystałam tego dla brunetek i byłam zachwycona. Teraz zawsze noszę taką mini wersję w plecaku. Swoją drogą nie wiedziałam, że trzeba nim wstrząsnąć przed użyciem. Muszę tego koniecznie wypróbować!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na najnowszy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta marka ma bardzo dobre szampony. Te szampony dla brunetek sprawdzają się również dobrze na ciemnym blondzie 😀 też się zastanawiam, czy sobie takiej wersji mini nie kupić, bo czasami pod koniec dnia w pracy robią mi się strączki z włosów z przodu 😕 pozdrawiam 😊

      Usuń
  29. O tak, jestem fanką suchym szamponów Batiste, chociaż akurat tej wersji nie miałam. Ostatnio co prawda bardzo rzadko używam, ale zawsze jest w pogotowiu, a na wyjazdy zabieram jego mini wersję 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przydatne są takie szampony, też muszę sobie kupić taką mini wersję i nosić ją ze sobą w torebce 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts