Translate

sobota, 31 grudnia 2022

10 najlepszych kosmetyków zużytych w 2022 roku

W tym roku postanowiłam zrobić pierwszy raz podsumowanie najfajniejszych kosmetyków zużytych w 2022 roku. Odkryłam wiele świetnych marek kosmetycznych, niektóre nawet znalazły się w moim rankingu. Jak widzicie poniżej, używałam wiele kategorii kosmetyków, najwięcej należy do pielęgnacji ciała i twarzy, co nie jest dla mnie zaskoczeniem, bo najwięcej takich kosmetyków używam. Zobaczmy zatem, jakie kosmetyki zużyte w 2022 roku będę wspominać najmilej (kolejność jest losowa)!


PIELĘGNACJA TWARZY

 
Soraya Glam Oil regenerujący krem-maska do twarzy na noc
1. Soraya Glam Oil regenerujący krem-maska do twarzy na noc. Jego piękna szata graficzna doskonale odzwierciedla jego świetne działanie i co najważniejsze, nie zapycha mojej skóry! Długo szukałam idealnego kremu do mojej problemowej twarzy, aż w końcu przypadkiem natknęłam się na ten. Recenzja tutaj.

Tołpa Dermo Face Sebio. Matujący krem BB korygujący do twarzy
2. Tołpa Dermo Face Sebio. Matujący krem BB korygujący do twarzy. Odkryłam ten krem przypadkiem... Z racji, że jestem bardzo leniwym człowiekiem i nie chce mi się używać kremu na dzień, a następnie podkładu, postanowiłam kupować sobie kremy BB. Mogę powiedzieć, że to bardzo wygodna opcja, tym bardziej że ten krem sprawdza się u mnie świetnie, lepiej pielęgnuje moją skórę niż nie jeden krem na dzień i lepiej maskuje niedoskonałości niż nie jeden podkład. Recenzja tutaj.

OCZYSZCZANIE TWARZY


LaQ nawilżający mus do mycia twarzy
3. LaQ nawilżający mus do mycia twarzy. Muszę przyznać, że musy do oczyszczania twarzy z tej marki bardzo kuszą nie tylko swoimi słodkimi zwierzątkami na opakowaniach, ale i świetną konsystencją w postaci przyjemnego musu. Zdecydowałam się na wersję wiśniową i mogę powiedzieć, że był to bardzo dobry wybór, bo miał świetne działanie i bardzo przyjemny zapach. Recenzja tutaj.

Beauty Shot Botanic delikatny mus do mycia twarzy.
4. Beauty Shot Botanic delikatny mus do mycia twarzy. Mus ten, który, bardziej przypominał mi żel, ma trzy cechy, jakie powinien mieć idealny dla mnie produkt do oczyszczania twarzy, czyli miał piękny zapach, bardzo dokładnie oczyszczał wszelkie zabrudzenia z twarzy i był śmiesznie tani! Jestem pod wrażeniem, że za mniej niż 10 zł można kupić tak świetny produkt do oczyszczania twarzy. Recenzja tutaj.

PIELĘGNACJA UST


Laura Conti Sugar Lip Scrub z żurawiną i cukrem
5. Laura Conti Sugar Lip Scrub z żurawiną i cukrem. Był to mój pierwszy tego typu kosmetyk, bo nigdy wcześniej nie stosowałam peelingów do ust i mogę Wam powiedzieć, że bardzo mi on przypadł do gustu. Dobrze się sprawdza nie tylko w wygładzaniu skóry ust i pozbyciu się martwego naskórka, ale i świetnie nawilża skórę (co bardzo jest ważne podczas tych niskich temperatur), więc bardzo dobrze sprawdza się też jako zwykła pomadka do ust. Recenzja tutaj.

PIELĘGNACJA WIELOFUNKCYJNA


Nacomi Olej z Dzikiej Róży.
6. Nacomi Olej z Dzikiej Róży. Wspominałam już wyżej, że jestem bardzo leniwym człowiekiem, więc bardzo lubię wielofunkcyjne kosmetyki, które bardzo dobrze spełniają swoje zadanie i ten olej do takich należy. Idealnie sprawdzał się jako środek do demakijażu oczu, krem do twarzy, odżywka do włosów, ogólnie jako krem do nawilżania suchych miejsc na ciele. Recenzja tutaj

OCZYSZCZANIE WIELOFUNCYJNE


Babuszka Agafia Syberyjskie, czarne mydło do ciała i włosów.
7. Babuszka Agafia Syberyjskie, czarne mydło do ciała i włosów. Uwielbiam to mydło, świetnie sprawdza się w oczyszczaniu twarzy i ciała, a najlepiej lubię go używać do mycia włosów. Ma dużą pojemność, więc mogę się nim cieszyć bardzo długo. Właśnie w moich zapasach czeka już kolejne opakowanie. Recenzja tutaj.

PEELINGOWANIE CIAŁA


Perfecta gruboziarnisty peeling do ciała Sweet Banana
8. Perfecta gruboziarnisty peeling do ciała Sweet Banana. Ale miał piękny zapach ten peeling! Jeden z piękniejszych bananowych zapachów, jaki miałam, a jego działanie było świetne! Kiedy trzeba, był mocnym zdzierakiem, ale i bywał też delikatny. Na pewno kiedyś do niego wrócę. Recenzja tutaj.


Nacomi peeling cukrowy o zapachu kawy - wyszczuplający.
9. Nacomi peeling cukrowy o zapachu kawy - wyszczuplający. Uwielbiam kawę w każdej postaci, dlatego w moim rankingu nie mogło zabraknąć peelingu o tak pięknym zapachu! Pachniał jak najlepszy deser kawowy i działał świetnie, jak każdy cukrowy peeling potrafił być ostrym zdzierakiem i dodatkowo pozostawiał na skórze nawilżającą otoczkę, dzięki której nie musiałam dodatkowo smarować się balsamem! Recenzja tutaj.

PIELĘGNACJA CIAŁA


Naturalne Atelier, Eliksir do ciała Mistery
10. Naturalne Atelier, Eliksir do ciała Mistery. Ależ to był pięknie pachnący i dobrze nawilżający eliksir! Prawdziwy luksusowy kosmetyk, którego nie spotka się w popularnych drogeriach. Jestem nim zachwycona i mam nadzieję, że kiedyś jeszcze go użyję, szkoda tylko, że ma tak małą pojemność. Recenzja tutaj


 I to będzie na tyle...

Miałyście któryś z tych produktów? Który z nich zaciekawił Was najbardziej?

A jeśli bardziej interesują Was książki, to zapraszam na mój drugi blog (klik!), w którym sporządziłam podobny ranking moich ulubionych książek przeczytanych w 2022 roku! 


Na koniec życzę Wam wszystkiego dobrego w Nowym Roku, oby był lepszy od poprzedniego, albo jeszcze lepszy niż poprzedni

Do zobaczenia za rok!

56 komentarzy:

  1. nie miałam nigdy żadnego z tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam mus laq (w innych wersjach) i czarne mydło - oba mogę określić moimi hitami :) Ciekawi mnie krem bb, ale nie wiem czy by mi się sprawdził. Peeling bananowy mam na liście - na pewno kupię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są te musy, czarne mydło też 😊 Myślę, że na pewno polubisz ten peeling, jest świetny 😊

      Usuń
  4. To you and family, Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jeszcze na wykończeniu Babuszka Agafia Syberyjskie :) Tołpa też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych kosmetyków, ale super że znalazłaś swoich ulubieńców. Życzę wszystkiego dobrego w nowym roku ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie zaciekawiłaś tym krwmem/ maska z Soraya. Z chęcią wypróbuje jeśli faktycznie warto. Zwłaszcza, że nie zapycha:).

      Usuń
    2. Bardzo polecam ten krem, jest świetny 😊

      Usuń
  7. Czarne mydło od Babuszki mnie najbardziej zaciekawiło! Ogólnie nie miałam jeszcze przyjemności testowania tych kosmetyków :) Szczęśliwego Nowego Roku! 🎉

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the sugar lip scrub! awesome review!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice! Thanks so much(*/ω\*) Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  10. Awesome review! Love the nail polish too! (●'◡'●)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam. Zachęca mnie scrub Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice stuff. Happy New Year :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno wypróbuję któryś z kosmetyków :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ten sam mus do mycia buzi:) genialny jest

    OdpowiedzUsuń
  15. Happy New Year, amazing Products

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawi ulubieńcy 😀 Miałam ten peeling z Nacomi, ale to zdecydowanie nie jest kosmetyk dla mnie 😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam. Kusi mnie ten mus do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków. Zainteresowały mnie najbardziej; Soraya Glam Oil (będę patrzyła za tym cudeńkiem, po wszystkich półkach drogeryjnych) oraz, mus od Beauty Shot Botanic :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba produkty świetne, warto się za nimi rozglądać ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts