Translate

czwartek, 27 października 2022

LaQ nawilżający mus do mycia twarzy

Dzisiaj opowiem o produkcie myjącym do twarzy, który już od bardzo dawna widniał na mojej liście ulubionych produktów w sklepie internetowym Hebe, aż w końcu jego atrakcyjna promocyjna cena zaważyła na tym, aby go kupić. Tak więc zapraszam teraz na recenzję tego bardzo dobrze upolowanego produktu!


LaQ nawilżający mus do mycia twarzy
LAQ nawilżający mus do mycia twarzy kupiłam w Hebe za 13,99 zł, w promocji, jego normalna cena to 17,99 zł. Jest to naturalny polski produkt przeznaczony dla mycia każdego typu cery, szczególnie suchej, normalnej i wrażliwej. Jest on testowany dermatologicznie. Jak sama nazwa wskazuje, ma on działanie nawilżające.

OPIAS PRODUCENTA


LaQ nawilżający mus do mycia twarzy
LaQ nawilżający mus do mycia twarzy ma za zadanie delikatnie oczyścić skórę twarzy i pozostawić ją jedwabiście gładką i dobrze nawilżoną. Wyróżnia się tym, że:
  • nie zaburza naturalnego pH skóry,
  • zawiera masło shea i wysokiej jakości glicerynę roślinną, dzięki której usuwa zanieczyszczenia, 
  • zawiera łagodne substancje myjące. 
LaQ nawilżający mus do mycia twarzy

SKŁAD


LaQ nawilżający mus do mycia twarzy

OPAKOWANIA


LaQ nawilżający mus do mycia twarzy
LaQ nawilżający mus do mycia twarzy znajduje się w plastikowym przezroczystym słoiczku o pojemności 100 ml. Posiada aluminiową zakrętkę, na której jest obrazek słodkiego zwierzątka. 

KONSYSTENCJA I ZAPACH


LaQ nawilżający mus do mycia twarzy
LaQ nawilżający mus do mycia twarzy ma delikatny przyjemny wiśniowy zapach i bardzo ciekawą konsystencję różowego musu, która mimo że jest gęsta, jest też lekka i z łatwością się pieni i rozprowadza po skórze. Trwałość tego musu to 6 miesięcy od otwarcia opakowania.

LaQ nawilżający mus do mycia twarzy
Ze względu na długie paznokcie, nabieram go na palec w powyższy sposób. 

MOJA OPINIA


LaQ nawilżający mus do mycia twarzy
LaQ nawilżający mus do mycia twarzy jest produktem, który udało mi się upolować w bardzo atrakcyjnej cenie. Jego opakowanie nie tylko ma fajną szatę graficzną, ale i jest bardzo poręczne i wygodne, nie raz już wspominałam, że słoiczki to moje ulubione typy opakowań. Jest on bardzo wydajny, niby wydaje się mały, ale używam go już około dwóch tygodni, a dna słoiczka jeszcze nie widać i nie zanosi się aby przez kolejne dwa tygodnie było go widać. Jego konsystencję po prostu uwielbiam! Wystarczy dodać niewiele wody, aby ten mus zamienił się w przyjemną lekką piankę, którą aż chce się myć twarz. W dodatku podczas mycia wyczuwa się delikatny zapach wiśni, który nie ma nic wspólnego ze sztucznością i bardzo umila aplikację. Oprócz tego mus ten bardzo dokładnie oczyszcza skórę twarzy. Zazwyczaj stosuję go jako drugi etap myjący twarz (zaraz po oczyszczeniu skóry płynem micelarnym), żeby mieć pewność, że moja skóra jest w 100% oczyszczona. Raz dla eksperymentu umyłam nim twarz bez poprzedniego przemycia jej płynem micelarnym i byłam pod wielkim wrażeniem! Mus ten bardzo dokładnie oczyścił moją twarz ze wszystkich zabrudzeń, nawet z makijażu oczu, którego nie miałam wtedy mało na rzęsach i powiekach. Tak więc ten produkt nie tylko dobrze oczyszcza twarz, ale i pozostawia ją miękką, gładką i nawilżoną, nawet jeśli od razu nie posmaruję się kremem. Jak widzicie, jestem bardzo zadowolona z tego musu, zawierzam też poznać inne warianty musów do mycia twarzy z tej marki. Do tej pory miałam tylko peeling (można o nim poczytać tutaj). Każdy z tych musów wygląda bardzo zachęcająco, więc z pewnością będę miała duży problem z tym, który mam wybrać. Być może jako miłośniczka kotów wybiorę, Kicię o zapachu magnolii lub Kocicę o zapachu piwonii...

A Wy miałyście któryś z musów do mycia twarzy LaQ? Który najlepiej się u Was sprawdził?
Jaki jest Wasz ulubiony produkt myjący do twarzy?
 

56 komentarzy:

  1. I will look in the shops if it is sold here. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz czytam o tym kosmetyku, ale bardzo mnie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  3. Awesome gift idea💗💗💗💗💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
  4. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego nie miałam, ale bardzo polubiłam wersję peelingującą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam. Super że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kilka tych past - piwonie, ananasa i pralinę. Działanie mają świetne, ale zapachy wolę owocowe, także ta wersja musi być moja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie ją wypróbuj, jest świetna. Bardzo dobre mają działanie te pasty 😊

      Usuń
  8. Już samo opakowanie kusi do wypróbowania :) Najczęściej do mycia stosuję pianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mnie bardzo skusiło, aż w końcu musiałam kupić 😊 pianki do mycia też bardzo lubię 😊

      Usuń
  9. It looks nice and lovely. Also its package looks nice.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale chętnie kiedyś sprawdzę taki mus na sobie, skoro fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowanie jest obłędnie urocze! :) Przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę w końcu coś od nich kupić i przetestować 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna zawartość i ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Za każdym razem jak go używam to muszę się od tego powstrzymywać😅

      Usuń
    2. haha xd czyli nie jestem sama;D

      Usuń
    3. Myślę, że. wiele osób też tak ma 😀

      Usuń
    4. musi być wyraźnie napisane że nie do jedzenia xd

      Usuń
    5. Kiedyś na jakimś czekoladowym kosmetyku widziałam taki napis ;D

      Usuń
  15. W chwili obecnej nie potrzebuje nowego produktu do czyszczenia twarzy, jednak dobrze wiedzieć, że ten się tak świetnie spisuje. Jak będę miała pustki, to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for your review. Have a good day :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts