Translate

czwartek, 3 listopada 2022

Denko październik 2022

Już od trzech dni mamy listopad, więc nadszedł najwyższy czas, aby zamknąć październik i tym samym pożegnać się z pustymi opakowaniami. W moim dzisiejszym denkowym poście jest bardziej różnorodnie niż w poprzednim, bo znalazły się w nim też produkty do makijażu. Jak co miesiąc nie zabrakło produktów do pielęgnacji ciała i włosów. Zresztą zobaczcie sami!


Denko październik 2022

PIELĘGNACJA WŁOSÓW


Sielanka Soczysta Truskawka rewitalizująca ekspresowa odżywka-serum w sprayu do włosów, Time out Tropical Suchy szampon, Regenerujący Szampon-Balsam od Babuszki Agafii
Wśród produktów do włosów znalazła się Sielanka Soczysta Truskawka rewitalizująca ekspresowa odżywka-serum w sprayu do włosów, która niestety nie różniła się wyglądem i działaniem od zwykłej wody, tak więc nie kupię jej ponownie (recenzja tutaj). Jak co miesiąc nie zabrakło Suchego szamponu Time out w wersji zapachowej Tropical, który zawsze świetnie się u mnie sprawdza i bardzo możliwe, że przeczytacie o nim u mnie w kolejnym denku. Do mycia włosów na mokro zużyłam Regenerujący Szampon-Balsam od Babuszki Agafii, który całkiem fajnie się u mnie sprawdził, jednak moje włosy mogłyby być po nim dłużej świeże, nie wiem, czy kupię go ponownie (recenzja tutaj).

PIELĘGNACJA CIAŁA


Ziaja Cupuacu Krystaliczny peeling cukrowy złuszczająco-wygładzający, Żel do higieny intymnej z Tołpy
Ziaja Cupuacu Krystaliczny peeling cukrowy złuszczająco-wygładzający był produktem o pięknym smakowitym zapachu i świetnym działaniu, być może jeszcze kiedyś do niego wrócę (recenzja tutaj). Z kolei Żel do higieny intymnej z Tołpy, był produktem bezzapachowym, który również miał dobre działanie i też być może jeszcze kiedyś do niego wrócę. 

OCZYSZCZANIE TWARZY


Nacomi Chocolate odżywczy peeling do twarzy i ust czekolada, Beauty Shot Botanic malina i róża
Nacomi Chocolate odżywczy peeling do twarzy i ust czekolada tak pięknie pachniał czekoladą, że aż podczas każdej aplikacji miałam ochotę go zjeść. Jako peeling sprawdził się świetnie, być może jeszcze kiedyś do niego wrócę (recenzja tutaj). Produkty do mycia twarzy z Beauty Shot Botanic uwielbiam i właśnie skończyłam kolejny wariant zapachowy malina i róża, który świetnie się u mnie sprawdził i zamierzam poznać też inne wersje zapachowe (recenzja tutaj). 

PIELĘGNACJA Z OLEJKAMI ORIENTALNYMI


Olej arganowy Nacomi, Marion odżywienie włosów
Wśród orientalnych olejków znalazł się wielofunkcyjny Olej arganowy Nacomi, który uwielbiałam i kupiłabym kolejne opakowanie, jednak wolę poznawać inne naturalne olejki, niebawem recenzja kolejnego z nich (recenzja tutaj). Kolejny olej, który zużyłam, jest mieszanką olejku nie tylko arganowego, ale i makadamia i ylang-ylang, czyli Marion odżywienie włosów. Jest on przeznaczony tylko do włosów, a jego działanie było tak skuteczne, że chyba jeszcze kupię kolejne opakowanie (recenzja tutaj). 

PIELĘGNACJA TWARZY


Dermika Retinal prebiotyczny krem przeciwzmarszczkowy na noc, Faceboom Seboom Matująco-normalizujaca maseczk do twarzy Misterna Zbawicielka
Dzięki próbce kremu, którą dostałam w gratisie kupując większe zakupy w Hebe, poznałam krem Dermika Retinal prebiotyczny krem przeciwzmarszczkowy na noc, który już po pierwszym (i ostatnim) razie zadziałał na moją skórę świetnie, myślę że mogłabym go polubić, gdyby dane mi było wypróbować standardowe opakowanie. Z kolei Faceboom Seboom Matująco-normalizujacą maseczkę do twarzy Misterna Zbawicielka zużyłam całe opakowanie, jednak nie wystarczyło mi ono na długo (używałam ją około miesiąca dwa razy w tygodniu), a szkoda, bo byłam z niej zadowolona (recenzja tutaj).

PIELĘGNACJA SKÓRY POD OCZAMI


AVA REVIVAL Krem pod oczy wygładzający, Purederm Vegan Under Eye Mask "Collagen"
W walce ze zmarszczkami dzielnie pomagał mi AVA REVIVAL Krem pod oczy wygładzający, bardzo dobrze sobie z nimi radził, jednak ze względu na małą pojemność szybko się skończył (recenzja tutaj). Przez 15 dni w ujędrnianiu, nawilżaniu i rozjaśnianiu skóry pod oczami pomagały mi płatki pod oczy z kolagenem, czyli Purederm Vegan Under Eye Mask "Collagen", dzięki nim moja skóra pod oczami była w lepszej kondycji, szkoda tylko, że jest ich tylko 30 sztuk w opakowaniu. 

PRODUKTY DO MAKIJAŻU


Korekto do twarzy Avon Color Trend, Avon Mark Błyszczyk do ust, Bell Hypoallergenic paleta do konturowania twarzy, Miss Sporty Insta Glow bronzer, Lirene City Matt mineralny puder w kamieniu do twarzy transparentny
Rzadko kiedy robię przegląd moim produktom do makijażu, bo nie zużywam ich szybko, ale raz na jakiś czas przydaje się im porządny remanent. Tym razem postanowiłam pożegnać się aż sześcioma produktami. Dwa z nich są z Avonu, czyli korektor do twarzy z Color Trend, który kiedyś używałam regularnie, jednak w pewnym momencie przestałam, aż mi się przeterminował. Kolejnym produktem z Avonu jest Mark Błyszczyk do ust, który miał powiększać moje usta, jednak skończyło się tylko na nawilżeniu i uczuciu chłodzenia (recenzja tutaj). Wśród produktów do makijażu znalazła się też kredka do brwi, niewiadomego pochodzenia, którą miałam już bardzo długo, ale nie planuję jej już używać, bo po makijażu permanentnym brwi nie potrzebuję już takich produktów. Kiedyś lubiłam bawić się w konturowanie twarzy, ale już dawno przestałam, jednak wśród moich produktów do makijażu znalazły pewnie przeterminowane produkty do tego przeznaczone, czyli Bell Hypoallergenic paleta do konturowania twarzy, która swego czasu sprawdzała się u mnie bardzo dobrze i Miss Sporty Insta Glow bronzer, który sprawdzał się u mnie średnio, może dlatego, że nie trafiłam z odcieniem. Ostatnim produktem do makijażu, którego używałam regularnie jest Lirene City Matt mineralny puder w kamieniu do twarzy transparentny, dzięki któremu moja cera przez długi czas była matowa i ogólnie w lepszym stanie (recenzja tutaj).


Miałyście coś z mojego denka? 
Który z kosmetyków zaciekawił Was najbardziej?

52 komentarze:

  1. Po prostu pięknie zadbana dziewczyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten szampon od Babuszki Agafi i lubię go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny jest, tylko moje włosy mogłyby być po nim dłużej świeże 😊

      Usuń
  3. Coraz bardziej kuszą mnie produkty face boom :D Dobrego weekendu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj któryś z nich, myślę, że je polubisz jak ja 😊

      Usuń
  4. Gracias por la recomendación https://enamoradadelasletras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your reviews! Very cool post!

    OdpowiedzUsuń
  6. So good to know these products! love the face oils!

    OdpowiedzUsuń
  7. Always love the lippy from Avon!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo bogate denko :) kosmetyki z arganem to zawsze coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zużyłaś sporo ciekawych produktów. No i tyle kolorówki. Ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O zainteresowały mnie te płatki pod oczy. Tam jest 30 sztuk? Wow! Ja przeważnie używam takich gdzie w opakowaniu są dwie sztuki. Chyba muszę się zainteresować tymi z Twojego wpisu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest tam 30 sztuk, więc bardzo opłaca się je kupić 😀 nie dosyć, że są bardzo wydajne, to jeszcze dobrze działają 😊

      Usuń
  11. Te olejki orientalne szczególnie mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wonderful selection, I like skin care products best! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nic z tych kosmetyków ;) Na razie wstrzymam się z wybieraniem następnych, bo mam jeszcze spore zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam chyba ten rosyjski szampon, kiedyś je ogólnie często kupowałam. Olejek Marion też znam z dawna. Maseczka faceboom u mnie wciąż w zapasach, ale niedługo ją otworzę :D Peeling Nacomi dla mnie słaby, nie przypadła mi do gustu jego formuła.
    Płatki mnie ciekawią, 30 szt to dla mnie dużo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz mam fazę na te rosyjskie szampony 😀 Jestem ciekawa jak się sprawdzą u Ciebie te maseczki, czekam na recenzję 😊 ja ten peeling bardzo lubiłam i dla mnie był bardzo mocny. Bardzo fajne są te płatki i na prawdę opłaca się je kupić, bo są tanie i wydajne 😊

      Usuń
  15. Martyna, how many products you buy very often!

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam peeling z Ziaji, ale zapach zdecydowanie nie dla mnie 😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam jedynie olejek z Nacomi oraz Marion :) Świetne denko! Brawo, że udało Ci się tyle zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, trochę się tych produktów nazbierało 😀

      Usuń
  18. Z przeterminowanymi kosmetykami i ja się muszę pożegnać, bo dawno nie robiłam sprzątania. Zazwyczaj przeglada te do pielęgnacji. A jestem przekonana, że zapasy makijażowi mają sporo przedawnien 🤣🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu kiedyś będzie trzeba to zrobić ;D tak jak i u mnie, rzadko się robi przeglądy produktom do makijażu ;)

      Usuń
  19. Spodobała mi się ta maska od Faceboom, muszą ją kupić, lubię tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię tę markę, polecam jej produkty, są świetne 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts