Translate

niedziela, 5 czerwca 2022

LIRENE CITY MATT mineralny puder w kamieniu do twarzy transparentny

Dzisiaj przyszedł czas na makijażowy post. Przedstawię Wam produkt pochodzący z marki Lirene, której produkty do makijażu i nie tylko bardzo lubię i zawsze chętnie ich używam. Tym razem mam dla Was do zaprezentowania puder do twarzy. Jeśli jesteście ciekawi, jak się u mnie sprawdza i, czy jego też polubiłam, tak jak inne produkty tej maki, to zapraszam na recenzję!


LIRENE CITY MATT mineralny puder w kamieniu do twarzy transparentny 
LIRENE CITY MATT mineralny puder w kamieniu do twarzy transparentny jest łatwo dostępnym produktem, można go kupić w wielu drogeriach lub innych sklepach z kosmetykami. Jego cena jest przeróżna, waha się w okolicach 10-30 zł. Ja upolowałam go w promocji za niecałe 20 zł.
  

OPIS PRODUCENTA I SKŁAD


LIRENE CITY MATT mineralny puder w kamieniu do twarzy transparentny 
Jak widać, na opakowaniu producent pisze o tym, że LIRENE CITY MATT mineralny puder w kamieniu do twarzy transparentny przeznaczony jest dla każdego rodzaju cery, a za matowy wygląd skóry i ochronę jej przed wolnymi rodnikami odpowiada zawarta w nim alga koralowca.

OPAKOWANIE


LIRENE CITY MATT mineralny puder w kamieniu do twarzy transparentny 
LIRENE CITY MATT mineralny puder w kamieniu do twarzy transparentny mieści się w okrągłym otwieranym pojemniczku o pojemności 9 g. Jego przykrywka jest przezroczysta, zamykana za zatrzask.

ZAWARTOŚĆ


LIRENE CITY MATT mineralny puder w kamieniu do twarzy transparentny 
LIRENE CITY MATT mineralny puder w kamieniu do twarzy transparentny, jak sama nazwa wskazuje, ma postać kamienia o oryginalnym wzorze. Zawiera on połyskujące drobinki, które są widoczne pod światło.

LIRENE CITY MATT mineralny puder w kamieniu do twarzy transparentny 
Kiedy nałoży się LIRENE CITY MATT mineralny puder w kamieniu do twarzy transparentny na skórę przybiera postać matowego proszku. Jego zapach nie różni się niczym szczególnym spośród innych zwykłych pudrów do twarzy.

MOJA OPINIA


LIRENE CITY MATT mineralny puder w kamieniu do twarzy transparentny 
LIRENE CITY MATT mineralny puder w kamieniu do twarzy transparentny ma proste w użyciu opakowanie. Aby nałożyć go na twarz, używam do tego specjalnego pędzla z Glov (pisałam o nim TUTAJ), który widoczny jest prawie na każdym zdjęciu powyżej. Zawsze po nałożeniu kremu BB (który oczywiście musi się najpierw wchłonąć), osypuję nim twarz. Bez problemu rozprowadza się po niej, ujednolica moją skórę, na której znajdują się czasami również ślady korektora kryjącego niedoskonałości. Po jego użyciu moja cera wygląda na idealną, jest matowa nawet przez cały dzień, jeśli nie jest on zbyt intensywny. Nie zapycha mojej skóry, nie pojawiają się po nim żadne niedoskonałości. Tak więc LIRENE CITY MATT mineralny puder w kamieniu do twarzy transparentny, jak dla mnie jest idealnym elementem końcowym mojego makijażu i mogę powiedzieć, że świetnie radzi sobie z moją świecącą się skórą twarzy.



A Wy miałyście LIRENE CITY MATT mineralny puder w kamieniu do twarzy transparentny?
Jaki jest Wasz ulubiony puder do twarzy?
 

62 komentarze:

  1. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  2. obecnie nie używam, jakoś wolę pudry zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. This looks good. I have powder from Bare Minerals. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. This looks great for summer! Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  5. Looks good! I like mineral powders.

    OdpowiedzUsuń
  6. Awesome! Must look for this one.

    OdpowiedzUsuń
  7. Parabéns pela dica maravilhosa.

    OdpowiedzUsuń
  8. It sounds great!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio nie używam takiego pudru, ale na zimę pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. używałam kilka lat temu i lubiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go będę miło wspominać za kilka lat 😊

      Usuń
  11. Nie używałam tego pudru.
    Z kosmetykami Lirene, jest u mnie różnie; raz trafię na coś fajnego, a raz na bubla.
    Rzadko sięgam po kosmetyki do makijażu tego producenta, z tych tańszych pudrów, lubię ten Eveline, Art Scenic :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię produkty do makijażu z tej marki, miałam z niej też fluidy do twarzy i bardzo miło je wspominam 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  12. Nie wiedziałam, że ta firma ma puder do twarzy. Zawsze mi się kojarzyła z kosmetykami do pielęgnacji. A puder sobie zapiszę, bo szukam jakiegoś taniego i fajnego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo fajnych rzeczy do makijażu też ma. Bardzo polecam ten puder 😊

      Usuń
  13. Widziałam go, ale niby transparentny, a ma lekki kolor i sama wolę sypkie pudry, więc nie kusił mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem;) po nałożeniu na twarz jego koloru w ogóle nie dodać:)

      Usuń
  14. Fajnie, że ma te drobinki, bo nie lubię takiego zupełnie płaskiego matu.

    OdpowiedzUsuń
  15. I haven't used it, but I think it looks incredibly interesting.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego pudru. Obecnie używam w kamieniu, albo matowy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Parabéns pelo seu excelente trabalho e dicas. Uma ótima noite.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba nie miałam go, ale kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio odświeżam mój kufer ;) Zapiszę go sobie na liście do zakupu.
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam markę ale nie wiedzieć czemu zawsze kojarzyłam ich z tymi balsamami zwłaszcza w czerwonych opakowaniach... A ten puder wygląda całkiem zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się ta marka zawsze kojarzyła z podkładami do twarzy, puder mam z niej pierwszy raz ;)

      Usuń
  21. Nie znam tego pudru:) Ale wygląda bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts