Translate

środa, 15 czerwca 2022

NIUQI i BE BEAUTY, czyli łupy z Biedronki

Widząc tytuł tego postu, pewnie już wiecie, że byłam na zakupach w Biedronce i wcale to nie były zakupy spożywcze... Znowu powędrowałam w kierunku działu z kosmetykami i upolowałam dwie bardzo ciekawe rzeczy, które mają bardzo różne zastosowanie, ale za to cenę taką samą. Zobaczcie sami!


Niuqi, Suchy szampon zapach soczystego mango, Be Beauty Care, Wygładzająco-nawilżający cukrowy peeling z sokiem z aloesu
Dzisaj zaprezentuję Wam Niuqi, Suchy szampon zapach soczystego mango i Be Beauty Care, Wygładzająco-nawilżający cukrowy peeling z sokiem z aloesu. Oba produkty kupiłam w Biedronce, oba mają wegańską formułę oraz za oba zapłaciłam 7,99 zł. To będzie na tyle cech wspólnych, zobaczmy teraz, czym się różnią.

Niuqi, Suchy szampon zapach soczystego mango


Niuqi, Suchy szampon zapach soczystego mango
Niuqi, Suchy szampon zapach soczystego mango wyróżnia się tym, że:
  • w prosty i szybki sposób nadaje włosom świeżości, objętości i lekkości,
  • ma formułę oparta na skrobi ryżowej, która absorbuje sebum i ułatwia stylizację,
  • daje natychmiastowy efekt bez użycia wody,
  • jest idealny w czasie podróży, po treningu lub przed niespodziewanym wyjściem, 
  • odbija włosy od nasady, 
  • jego świeży zapach pozostaje na włosach długo ,
  • jego formuła aerozolu ułatwia równomierną aplikację,

Opakowanie: Niuqi, Suchy szampon zapach soczystego mango mieści się w pojemniku z aerozolem, który jest łatwopalny, więc należy przestrzegać zasad ostrożności. Jego pojemność to 200 ml. Posiada odkręcaną zakrętkę. 

Sposób użycia: Należy przed każdym użyciem energicznie wstrząsnąć przez kilka sekund pojemnikiem Niuqi, Suchego szamponu zapach soczystego mango, następnie rozpylić go krótkimi seriami na suche włosy w odległości 20 cm. Później należy delikatnie wmasować szampon we włosy, zwracając szczególną uwagę na ich nasadę i miejsca wymagające odświeżenia. Po odczekaniu chwili, aż szampon się wchłonie, należy wyczesać włosy, aby usunąć nadmiar produktu. 

Niuqi, Suchy szampon zapach soczystego mango
Moja opinia: Niuqi, Suchy szampon zapach soczystego mango jest pięknie pachnącym produktem, czuć w nim świeże orzeźwiające mango, ten zapach czuć również po kilku godzinach od użycia. Bardzo lubię w nim to, że włosy po nim nie wyglądają na siwe, mimo że z początku trochę on bieli, ale po wmasowaniu go i wyczesaniu nadmiaru, włosy mają już swoją normalną barwę. Bardzo dobrze odświeża, nie ma śladów po tłustych miejscach i strączków w postaci nieświeżych włosów. Odbija on włosy od nasady, może nie są one takie lekkie, jak po umyciu zwykłym szamponem, ale nie są też ciężkie i sztywne, jak po niektórych suchych szamponach. Jak na tak niską cenę, szampon ten jest bardzo skuteczny i świetnie sobie radzi z odświeżaniem włosów, szkoda tylko, że nie jest bardziej wydajny, bo wystarcza on na niecały miesiąc, kiedy to używałam go co 2-3 dzień. Niewiele mu brakuje do słynnych bardzo dobrych suchych szamponów z Batiste (pisałam o jednym TUTAJ), w mojej hierarchii suchych szamponów Niuqi, Suchy szampon zapach soczystego mango zajmujedrugie miejsce zaraz po Batiste.

Be Beauty Care, Wygładzająco-nawilżający cukrowy peeling z sokiem z aloesu


Be Beauty Care, Wygładzająco-nawilżający cukrowy peeling z sokiem z aloesu
Be Beauty Care, Wygładzająco-nawilżający cukrowy peeling z sokiem z aloesu wyróżnia się tym, że:
  • zawiera sok z aloesu, który ma właściwości nawilżające,
  • zawiera kryształki cukru i pestek malin, które są odpowiedzialne za złuszczanie martwego naskórka,
  • z pomocą ekstraktu z kawy pielęgnuje on skórę,
  • posiada olej z awokado i prowitaminę B5, które regenerują skórę, 
  • nawilża skórę oraz pozostawia ją miękką, gładka i oczyszczoną.

Opakowania: Be Beauty Care, Wygładzająco-nawilżający cukrowy peeling z sokiem z aloesu mieści się w plastikowym słoiczku o pojemności 200 g. Posiada odkręcaną zakrętkę, pod którą znajduje się folijka zabezpieczająca produkt przed pierwszym użyciem. 

Sposób użycia: Należy Be Beauty Care, Wygładzająco-nawilżający cukrowy peeling z sokiem z aloesu nanieść niewielką ilość na wilgotną skórę i delikatnie wmasować, następnie spłukać wodą. Należy stosować go 1-2 razy w tygodniu. 

Be Beauty Care, Wygładzająco-nawilżający cukrowy peeling z sokiem z aloesu
Moja opinia: Be Beauty Care, Wygładzająco-nawilżający cukrowy peeling z sokiem z aloesu ma piękny orzeźwiający zapach, który trochę przypomina kiwi. Jego drobinki cukru bardzo dobrze przylegają do skóry, nic się nie ulewa i dzięki temu nic tez się nie marnuje. Stosuję go i na mokro i na sucho. Na mokro zazwyczaj w delikatnych miejscach typu dekolt, bo wtedy delikatnie masuje on skórę. Na sucho, kiedy to potrafi być mocnym zdzierakiem, nakładam go na skórę nóg i rąk. Jego zdzieranie według mnie jest bardzo dobre, skóra po nim jest gładka, nawilżona i zregenerowana, a balsamy lepiej się po nim wchłaniają. Bardzo mi on przypomina cukrowe peelingi Exotic Paradise z Bielendy (pisałam o nich TUTAJ i TUTAJ). Tak więc bardzo jestem zadowolona z tego produktu, bo uwielbiam mocne zdzieraki, takie jak ten, po których moja skóra wygląda lepiej.


I jak Wam się podobają moje łupy?
Miałyście któryś z tych produktów?

79 komentarzy:

  1. Świetne łupy. Też muszę zapolować na te kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ceny peeling bardzo mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boa tarde Martyna. Acho que aqui no Brasil não temos esse produto.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam przekonania do suchych szamponów. Ale za to ten peeling ma bardzo ciekawy wygląd i śliczny kolot 😊. PS co.do.eyeimerów takich jak to moje złote cudo: nikomu nie życzę takich bubli 😝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się przekonałam do suchych szamponów i nie żałuję 😊 Świetny jest ten peeling, bardzo go polecam 😊 współczuję Ci tego bubla

      Usuń
  5. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  6. Looks perfect for summer vacation and more!

    OdpowiedzUsuń
  7. I would love to try the mango shampoo!

    OdpowiedzUsuń
  8. These look so great! Wonderful post!

    OdpowiedzUsuń
  9. So nice. Love MANGO & dry shampoo =)

    OdpowiedzUsuń
  10. I so need that dry shampoo! Awesome post!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oi Martyna!
    O shampoo de manga é muito bom, conheço de outra marca!
    Beijinhos

    OdpowiedzUsuń
  12. Suchy szampon nie dla mnie, bo nie używam. Ale peeling mógłby mi się spodobać!

    OdpowiedzUsuń
  13. oo nie wiedziałam, że w biedro są takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Biedro jest wiele fajnych rzeczy tego typu 😊

      Usuń
  14. suchych szamponów nie używam, mój skalp ich nie lubi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale może z tym peelingiem Twoja skóra się polubi?😊

      Usuń
    2. wątpię. Wolę już umyć głowę i peeling zrobić cukrowy:)

      Usuń
  15. Uwielbiam zapach mango :) Nie wiedziałam, że w biedronce mają takie ciekawe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają tam jeszcze wiele innych fajnych konsumentów 😀

      Usuń
  16. Nie używam suchego szamponu, ale ten zapach mango bardzo mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Peeling z chęcią bym użyła i fajnie, że w składzie ma aloes. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne produkty :) Taki peeling by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bom final de semana com muita paz e saúde minha querida amiga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Great review, thanks for that!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja akurat suchych szamponów nie używam, ale wydaje się być naprawdę ciekawym produktem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przydatny potrafi być suchy szampon 😊

      Usuń
  22. Żadnego z tych produktów nie miałam. W Biedronce zawsze można znaleźć coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zawsze tak chętnie do niej chodzę 😀

      Usuń
  23. Both products look great. I'd like to try them.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  24. Bom início de semana com muita paz e saúde minha querida amiga Martyna.

    OdpowiedzUsuń
  25. O Be Beauty é um ótimo produto!
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam peeling i również byłam zadowolona 😀

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już tak dawno nie była w Biedrze.. jakoś mi nie po drodze, a tam tyle fajnych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi nie po drodze, dlatego jak tam jestem raz na jakiś czas to korzystam 😀

      Usuń
  28. muszę kupić ten szampon:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z tej seri co masz peeling jest tez szampon i odzywka i są genialne polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę koniecznie wypróbować 😊

      Usuń
  30. Suche szamponu nie dla mnie, ale ten peeling z chęcią sprawdzę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts