Translate

czwartek, 9 czerwca 2022

Be Beauty kojący żel kokosowy

Kto już w tym roku zaliczył pierwsze poparzenia słoneczne? Ja należę do tych "szczęśliwców", którzy zdążyli już się spiec na słońcu ostatniej pamiętnej słonecznej niedzieli. Kto zawczasu nie zaopatrzył się w odpowiednie kosmetyki z filtrem, temu już tylko pozostają kosmetyki kojące... I tym właśnie sposobem miałam okazję wypróbować żel, o którym będę dzisiaj mówić. Zatem zapraszam na recenzję!


Be Beauty kojący żel kokosowy 
Be Beauty kojący żel kokosowy dostałam w prezencie, ale każdy, kto bywa w Biedronce, zapewne wie, że z łatwością można go zdobyć właśnie w tym markecie w atrakcyjnej cenie. Jest to wegański wielofunkcyjny żel do ciała, twarzy i włosów, który zawiera organiczny ekstrakt z kokosa. Jest on również testowany dermatologicznie.

OPIS PRODUCENTA


Be Beauty kojący żel kokosowy 
Jak widać, Be Beauty kojący żel kokosowy dzięki wegańskiej formule daje odczucie nawilżenia, odżywienia, a także łagodzi objawy podrażnień po opalaniu. Zawiera również prebiotyk, który korzystnie wpływa na skórę. 

Można go używać na 3 sposoby:

  • jako żel do ciała, czyli niewielką ilość żelu nanieść na oczyszczoną skórę ciała, delikatnie wmasować i poczekać aż się wchłonie,
  • jako żel do twarzy, czyli niewielką ilość żelu wklepać w oczyszczoną skórę twarzy, a następnie poczekać aż się wchłonie,
  • jako odżywkę do włosów, czyli niewielką ilość żelu nanieść na suche lub wilgotne końcówki włosów. 

SKŁAD


Be Beauty kojący żel kokosowy 

OPAKOWANIE


Be Beauty kojący żel kokosowy 
Be Beauty kojący żel kokosowy znajduje się w bardzo ciekawym białym okrągłym plastikowym opakowaniu o pojemności 280 ml. Posiada pompkę, którą należy nacisnąć, aby żel wydostał się na zewnątrz. Przed pierwszym użyciem pompka ta jest zablokowana, jednak na szczęście łatwo ją odblokować. 

KONSYSTENCJA I ZAPACH


Be Beauty kojący żel kokosowy 
Be Beauty kojący żel kokosowy posiada:
  • gęstą przezroczystą konsystencję żelu,
  • piękny naturalny kokosowy słodki zapach.

MOJA OPINIA


Be Beauty kojący żel kokosowy 
Be Beauty kojący żel kokosowy jest bardzo przyjemnym produktem. Uwielbiam jego tropikalny zapach i konsystencję, która szybko się wchłania i dobrze nawilża, nie pozostawiając po sobie tłustej lepiącej się warstwy. Jest on idealny na upalne dni, bo jego zapach nie jest za ciężki, powiedziałabym, że nawet orzeźwia, mimo że jest słodki. Jako żel do twarzy nie wiem, jak się sprawdza, bo wolę na twarz stosować sprawdzone kosmetyki. Żel ten bardzo ładnie wygładza końcówki włosów oraz całe włosy (trzeba tylko uważać, aby nie nabrać go za dużo, bo wtedy mogą wyglądać na tłuste). Przyjemnie koi skórę nagrzaną słońcem. Po jednym użyciu moje ręce i nogi, które były lekko czerwone od słońca, ładnie zbrązowiały na drugi dzień, jednak z moim bardzo czerwony dekoltem, który nieco bardziej spiekł się na słońcu, tak, że aż zaczął mnie piec i swędzieć, żel ten już sobie nie poradził tak łatwo i szybko... Musiałam się więc wspomóc bardziej tłustymi kosmetykami, w tej sytuacji bardzo mi pomógł Nacomi balsam w świecy do ciała o zapachu pomarańczowo-waniliowym (pisałam o nim TUTAJ), bo to po nim moja skóra na dekolcie zaczyna już dochodzić do siebie. Wracając do Be Beauty kojącego żelu kokosowego, uważam, że mimo wszystko jest to bardzo dobry i przyjemny kosmetyk, idealny na upalny dni, jednak nie polecam go na grubsze poparzenia słoneczne, zdecydowanie lepiej im przeciwdziałać, a jak już się pojawią, po radzę użyć innych produktów, które lepiej sobie poradzą z takimi problemami.
 


A Wy miałyście Be Beauty kojący żel kokosowy?
Jak sobie radzicie z poparzeniami słonecznymi?

60 komentarzy:

  1. Poluję na ten żel, bo widziałam go kiedyś w gazetce, a w sklepie nie było:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!
    Nie wiedziałem o tym produkcie, ale podoba mi się recenzja. Zapiszę to przy następnych zakupach. Obecnie używam zaawansowanego, zaawansowanego srebrnego żelu ACS 200. Potrzebuję innej marki do eksperymentowania i wprowadzania zmian.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego srebrnego żelu, ale już po nawie wiem, że chce go wypróbować 😊 ta marka na testowanie będzie w sam raz, bo jest tania i w dodatku ma bardzo ciekawe kosmetyki 😊

      Usuń
  3. Ja mam to szczęście, że ładnie się opalam na brąz, a nie raczka :D Więc w sumie takie żele są dla mnie zbędne, ale czasami lubię takie kosmetyki ze względu na lekkie formuły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko śliwkę się wtedy, kiedy w pierwszych słonecznych dniach przesadze ze słońcem, czyli tak jak teraz 😀 Bardzo fajne są takie żele, nawet je można stosować na co dzień, nie tylko po opalaniu 😊

      Usuń
  4. Ja na szczęście jeszcze się nie poparzyłem, więc bardzo ci współczuje
    Z poparzeniami radziłem sobie w dzieciństwie siadlym mlekiem a teraz kosmetykami
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki sposób też jest dobry na poparzenia słoneczne 🙂 pozdrawiam 😊

      Usuń
  5. The gel has a beautiful packaging and is good that it helps.

    OdpowiedzUsuń
  6. Looks good and bet it smells amazing :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie tym żelem, a jeszcze kokos :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam pojęcia, że jest coś takiego. Dzięki za recenzję, zakupię na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajnie wygląda, ciekawe opakowanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. This looks good, we need to keep our skin helathy in the sun. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  11. Obrigado pelo maravilhoso produto. Uma ótima tarde.

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę go kupić, bo bardzo lubię wszystko, co kokosowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nawet nie wiedziałam, że w biedronce takie fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Awesome review! Thanks so much. Love to try this!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zużyłam właśnie podobny żel Eveline i był przyjemny, ale bez zachwytów. Ten widziałam w Biedrze jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może po tym z Biedry byłyby zachwyty 😀

      Usuń
  16. Nie miałam okazji go jeszcze poznać, lubię na oparzenia żel aloesowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Never heard of that, thanks for sharing!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja opalam się na brązowo i może raz byłam faktycznie spalona więc nie używam tego typu kosmetyków, ale dobrze, że u Ciebie zdał egzamin 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, jeśli w pierwszych dniach słonecznych nie przesadze ze słońcem, to też się opale na brązowo 😊

      Usuń
  19. Nie miałam jeszcze tego żelu, ale już pędzę po niego do Biedronki 😁!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh very interesting product!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio patrzyłam na niego i tak zastanawiałam się czy kupić:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że go nie kupiłaś bo jest świetny 😊

      Usuń
  22. Parece ser muito bom . Obrigada pelo convite!

    Tenha um bom fim de semana.
    Saudações

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny, chyba się skuszę, żeby go kupić :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts