Translate

wtorek, 28 czerwca 2022

Avon Her Story woda perfumowana

W tym pięknym upalnym dniu mam dla Was pięknie pachnącą recenzję! Wiadomo, że nie należy przesadzać ze zbyt ostrymi woniami, kiedy jest zbyt gorąco, ale nie jest powiedziane też, żeby się w ogóle nie perfumować. Tak więc dzisiaj mam dla Was prezentację jednego bardzo ciekawego zapachu. Czy okazał się on dla mnie odpowiedni w tych gorących dniach? Zapraszam na recenzję!  


Avon Her Story woda perfumowana
Avon Her Story woda perfumowana jest bardzo łatwo dostępnym zapachem, między innymi można go zamówić w katalogu Avon. Jego cena regularna wynosi 85 zł, w promocji można go upolować taniej, a poprzez zarabianie jako konsultantka Avon można te perfumy zdobyć jeszcze taniej, bo aż z 40% rabatem. Tak więc będąc konsultantką, można wiele oszczędzić nie tylko na perfumach, ale i innych produktach, ale na razie skupmy się teraz na wodzie perfumowanej Her Story.

OPIS PRODUKTU


Avon Her Story woda perfumowana
Woda perfumowana Avon Her Story należy do grupy kwiatowo-orientalnej zapachowej.
Woda perfumowana Avon Herstory to inspirująca kompozycja dla przebojowych kobiet, które podążają za swoimi marzeniami.
Tworząc zapach, Her Story głównym celem było uchwycenie aury inspiracji, towarzyszącej kobietom odważnie spełniającym swoje marzenia. Kompozycja Her Story (jak sama jej nazwa wskazuje, czyli "Jej historia") ma za zadanie stać się impulsem do tworzenia własnej, pięknej historii.

Nuty zapachowe:
  • głowy: kwiat brzoskwini, bourbon pieprz, bergamotka
  • serca: nieśmiertelnik, irys, róża
  • podstawy: benzoina, wetiweria, paczuli

SKŁAD


Avon Her Story woda perfumowana

OPAKOWANIE


Avon Her Story woda perfumowana
Avon Her Story woda perfumowana mieści się w szklanej przezroczystej buteleczce wyposażonej w spray o pojemności 50 ml. Posiada ona również przezroczystą zakrętkę. Kształt buteleczki bardzo fajnie dopasowywane się do dłoni, co powoduje łatwą aplikację. 

MOJA OPINIA


Avon Her Story woda perfumowana
Avon Her Story woda perfumowana jest zapachem, którego używam ostatnimi czasy, czyli w tych upalnych dniach. Aplikuję ją na skórę w odległości około 10-20 cm głównie na najcieplejsze miejsca, czyli tam, gdzie biegną tętnice (nadgarstki, szyja), bo w tych miejscach skóra jest najcieplejsza, co powoduje dłuższą trwałość perfum. Aplikuję je również na włosy, ale nie przesadzam zbytnio z ilością tych perfum, bo zawarty w nich alkohol może spowodować to, że osłabi się ich kondycja. Kiedy mi się przypomni, psikam się nimi również na zgięciach łokci lub kolan. Kiedy już jestem odpowiednio "wypsikana", to zapach ten czuję na mojej skórze przez około 5 godzin, czyli jak za tę cenę, to nie narzekam na trwałość. Ich zapach jest piękny, trochę słodkawy, dodaje tajemniczości i wcale nie jest męczący w upały (no, chyba że się przesadzi z aplikacją). Myślę, że ich zapach jest odpowiedni tak samo na rano, jak i na wieczór, na randkę, a także do pracy. Jak sama nazwa wskazuje, to od nas zależy gdzie, kiedy i jak będziemy aplikować te perfumy, bo to właśnie każda z nas tworzy swoją własną historię, w której może być obecny ten piękny zapach.


A Wy miałyście Avon Her Story wodę perfumowaną?
Jakich perfum obecnie używacie?

57 komentarzy:

  1. Lubię zapachy tej marki mnie. Ten mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  2. I didn't try this fragrance but I tried some others from Avon and love that so much. They have great selection beautiful fragrances.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I very like Avon's perfume! All fragrance from this brand is beautiful 😊

      Usuń
  3. SO NICE❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. It's on my wishlist ❤️💙❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a great name for this perfume!

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że by mi się spodobały :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  8. The packaging and bottle for the Avon Her Story Eau de Parfum look very attractive, and the various scents sound like they must smell delightful. I think that all of the bottles of perfumes I own are probably too old to use. I am also thinking that a variety the fragrances from Avon you featured might make nice gifts as well.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The bottles is very fine.I very like smell this perfume. That gift would to be great 😊

      Usuń
  9. Mam tą wodę i przyznaje,że ja uwielbiam :) Piękny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten zapach w domu i jest całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale jestem ciekawa tegoż zapachu:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne nuty zapachowe i bardzo ładny flakon :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe nuty chociaż trwałość zapachów avonu zawsze mnie zawodziła muszę przyznać. Z drugiej strony letnie wakacyjne zapachy powinny być lżejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dlatego nie ma co narzekać na jego trwałość 😊

      Usuń
  14. Akurat tej wody nigdy nie miałam. Lubię z Avonu tę " Always ". A ostatnio przerzuciłam się na Marc Jacobs Daisy Dream (tą błękitną). Fajne kwiatowe nuty kojarzą mi się właśnie z latem 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach "Always"też jest piękny 😍 Nie miałam jeszcze okazji poznać perfum Marc Jacobs Daisy 😊

      Usuń
  15. Very interesting review! Thanks for sharing.

    Abdel | Infinitely Posh.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czuję, że ten zapach trafiłby w mój gust. Akurat mam ochotę na nowy zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ten może okazać się idealny 😊

      Usuń
  17. Nie znam tego zapachu, choć wydaje się, że mógłby mi się spodobać. Obecnie używam na przemian ck obsession night - to mój ulubiony zapach od lat, i endless euphoria tez ck :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny jest zapach Obsession Night! Chyba najładniejszy z zapachów CK😊

      Usuń
  18. Bom dia. Desejo um ótimo mês de julho com muita paz e saúde. Aproveito para desejar um bom final de semana.

    OdpowiedzUsuń
  19. i'm interested in shampoo with mango extract dear. Thanks for great review..want to try them all. Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaj mi się, że ten zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tej wody od Avonu akurat nie miałam. Za to grałam kiedyś w grę Her Story :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts