Translate

niedziela, 12 czerwca 2022

Moje nowości z Avonu

Avon to marka, której kosmetyki towarzyszą mi przez bardzo długi czas. Ciągle mi ich przybywa, chociaż za każdym razem obiecuję sobie, że będę się ograniczać w kupowaniu nowości (mimo że mam spore zapasy). Jak tu się oprzeć skoro tyle fajnych rzeczy, aż się prosi, żeby je użyć? Zobaczmy, co tym przybyło do mojej kolekcji kosmetyków!


Kosmetyki z Avonu
Jak widać sporo tego... Wśród kosmetyków z Avonu nie mogło zabraknąć żeli pod prysznic, produktów do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów, makijażu oraz perfum. Jak widzicie, jest różnorodnie i podczas czytania opisu każdego z nich z pewnością nie będziecie się nudzić! Zatem zapraszam na prezentację moich nowości!

  ŻELE POD PRYSZNIC


Avon Senses, Nawilżający kremowy żel pod prysznic Fruity Margarita, Avon Senses Kokosowy kremowy żel pod prysznic Aloha Monoi
Uwielbiam linię kosmetyków Avon Senses, która ma w swojej ofercie wiele dobrze myjących i pięknie pachnących żeli pod prysznic. Tym razem wylądował u mnie Nawilżający kremowy żel pod prysznic Fruity Margarita oraz Kokosowy kremowy żel pod prysznic Aloha Monoi. Nie wiem, czy bardziej podobają mi się żele pachnące kokosem, czy  orzeźwiającymi owocami, tak więc będę używać obu. Ich pojemność to aż 720 ml, więc będę się nimi cieszyć długo. 

Avon Senses, Płyn do kąpieli Juice Brust z mandarynką i imbirem, Avon Senses Kremowy żel pod prysznic Precious Shower z różą i szkarłatną paczulą, Avon Naturals, Żel pod prysznic Wanilia i Drzewo Sandałowe 
Na tym nie koniec kosmetyków z Avon Senses... Wśród moich nowości znalazł się też Płyn do kąpieli Juice Brust z mandarynką i imbirem. Już od jakiegoś czasu czaję się na kosmetyki z tej serii zapachowej, aż w końcu trafił jeden z nich w moje ręce. Z tej samej serii znalazł się u mnie też Kremowy żel pod prysznic Precious Shower z różą i szkarłatną paczulą, myślę, że z pewnością go polubię! Wśród żeli pod prysznic zalazł się też jeden produkt z Avon Naturals w nieco mniejszym rozmiarze niż pozostałe, czyli Żel pod prysznic Wanilia i Drzewo Sandałowe. Jako fanka takich słodkich waniliowych zapachów, uwielbiam jego woń, jest to już moje nie pierwsze i nie ostatnie opakowanie.

MASKI DO WŁOSÓW 


Avon Planet Spa, Luxuriously Refining, Rewitalizująca maska do włosów z czarnym kawiorem, Avon Palet Spa Heavenly Hydration Nawilżająca maska do włosów
Planet Spa jest kolejną linią kosmetyków Avon, którą bardzo lubię i często do niej wracam. Tym razem wśród moich kosmetyków znalazły się dwie maski do włosów. Pierwszą z nich jest Luxuriously Refining, Rewitalizująca maska do włosów z czarnym kawiorem, którą już kiedyś miałam i nawet pisałam o niej recenzję (można ją przeczytać TUTAJ).  Drugą z nich jest Heavenly Hydration Nawilżająca maska do włosów, którą mam pierwszy raz, a recenzję o niej dopiero napiszę. 

PIELĘGNACJA CIAŁA I TWARZY


Avon Care, Nawilżającego Mleczka do ciała z olejkiem awokado, Avon Care, Hydrating 3 in 1 krem do mycia twarzy
Avon Care też bardzo lubię szczególnie kremy do rąk tej linii, miałam już chyba wszystkie warianty zapachowe. Tym razem zdecydowałam się użyć czegoś zupełnie innego, czyli Nawilżającego Mleczka do ciała z olejkiem awokado oraz Hydrating 3 in 1 kremu do mycia twarzy. Nie miałam nigdy tych produktów, więc jestem bardzo ciekawa ich działania, być może pojawią się recenzje. 

WODA PERFUMOWANA


Avon, Woda perfumowana Her Story
Nie muszę chyba o tym pisać, że Avon ma w swojej ofercie wiele pięknych perfum i nie spotkałam jeszcze osoby, która by się nimi nie zachwycała. Wodę perfumowaną Her Story już dawno temu upatrzyłam sobie w katalogu na pachnącej stronie, aż w końcu trafiła w moje ręce. Jest to piękny zapach, którym już zdążyłam się wypsikać, więcej napisze o nim w recenzji. 

PIELĘGNACJA TWARZY


Avon Płyn micelarny Natura Effects Deep Clean, Anew Liftingująca maseczka do twarzy peel 
W mojej pielęgnacji twarzy bardzo przydatny będzie Płyn micelarny Natura Effects Deep Clean (aż wstyd się przyznać, ale ja, jako wielka fanka Avonu, nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej serii). Pomoże mi on zmyć makijaż i inne zabrudzenia, na które cera jest narażona w ciągu dnia.  Z kolei domowe spa zapewni mi Liftingująca maseczka do twarzy peel  offAnew, to co, że jest przeznaczona dla cery 55+ (ja za miesiąc kończę 30 lat), podobno nie warto kierować się wiekiem podanym na opakowaniu, bo każdy rodzaj skóry jest inny i ma różne zapotrzebowania. Raz na jakiś czas liftingująca maseczka na pewno zrobi dobrze mojej skórze. 

MAKIJAŻ


Avon tusz do rzęs Legendarna Długość Black Legendary Lengths, Avon Nawilżający podkład serum, Avon Konturówka True Color, Glimmerstick
Na koniec mam dla Was produkty do makijażu z Avonu. Nowością dla mnie jest tusz do rzęs Legendarna Długość Black Legendary Lengths, nigdy go nie miałam, ale kiedy zobaczyłam jego szczoteczkę, to stwierdziłam, że będzie dla mnie w sam raz. Kolejną nowością jest Nawilżający podkład serum, fajnie, że ma filtr UV SPF 30, bo będzie idealny na lato, jednak jego odcień jest trochę dla mnie za ciemny, może jak bardziej opalę się latem, to będzie dla mnie w sam raz, a jak nie to kupię rozjaśniacz do fluidów. Nowością dla mnie nie jest Konturówka True Color, Glimmerstick, od lat używam tych konturówek, bo sprawdzają się u mnie świetnie! Nie rozmazują się, nie kruszą i ogólnie z ich pomocą można narysować piękne kreski!


I to będzie tyle moich nowości kosmetycznych, wyczekujcie recenzji. Wiele kosmetyków marki Avon już miałam, a inne, w tym większość z wyżej opisanych, dopiero będę testować. Na moim blogu jest wiele pozytywnych recenzji o produktach tej marki, których jeszcze nie pisałam w ramach żadnej współpracy i nie spodziewałam się, że do takiej dojdzie. Tak więc moja zachęta do tego, aby zostać konsultantką, która jest zamieszczona po prawej stronie ekranu, jest szczera. Można, dzięki temu mieć więcej świetnych kosmetyków oszczędzając przy tym pieniądze, zarabiając, a także korzystając z wielu dodatkowych ofert i nagród. Rejestracja jest bardzo prosta, a nawet, jeśli będzie się wydawać trudna, to otrzymacie odpowiedź na każde pytanie. Wystarczy wejść na stronę kontakt AVON, która w prosty sposób wprowadzi Cię w konsultancki świat!


Zamawiacie kosmetyki z Avonu? Czy może jesteście już konsultantkami?
Miałyście któryś w wyżej opisanych kosmetyków? Jak się u Was sprawdził?

70 komentarzy:

  1. Sporo tego. Miłego testowania. Czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie nie przepadam za kosmetykami Avon jakoś. Z Tych pokazanych przez Ciebie znam waniliowy balsam i fakt mimo, że nie przepadam za słodkimi zapachami to miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Avon ma bardzo dobre i pięknie pachnące balsamy i płyny, że ciężko o nich zapomnieć 😊

      Usuń
  3. Lubię żele z Avonu, ale zapachy wolę z Oriflame

    OdpowiedzUsuń
  4. z avonu używam obecnie li perfum i spf:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej serii awokado kupiłam jakiś czas temu kremowy żel pod prysznic, ale na razie nie zaczęłam używać, bo teraz inny mam. Miałam też kiedyś krem do rąk z tej linii i mi odpowiadał. No i jeszcze niedawno sprawilam sobie krem do ciała i też ok. Ładny ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie z Avonu są bardzo fajne kosmetyki do pielęgnacji ciała, chyba z każdego który miałam, byłam z niego zadowolona 😊

      Usuń
  6. Good items. I like their shower gels and nail polishes. I lasted ordered stuff from Avon at Christmas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Their shower gels are great and I also like their nail polishes 😊

      Usuń
  7. Ja uwielbiam żele i płyny do kąpieli z Avon, cudne zapachy :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie miałam nic z Avonu, ale pamiętam, że ich żele od prysznic bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to najwyższy czas, aby wybrać się na Hawaje, kosmetyki już są ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cosméticos maravilhosos minha querida amiga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie teraz używam tego kokosowego żelu pod prysznic i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze zamawiałam maskę z czarnym kawiorem do twarzy. Nie wiedziałam, że jest też do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z serii Planet Spa sięgałam kiedyś po maseczki, ale to było sporo lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo ciekawych kosmetyków, wody perfumowane od Avon kiedyś bardzo lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo tego. Ja już dawno nic z Avonu nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię żele pod prysznic z Avon, nawet teraz używam ten Aloha Monoi.
    Zapraszam na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  17. So many interesting products here! Thanks for sharing :)

    Abdel | Infinitely Posh.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten zapach He4r Story i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam żadnego z kosmetyków, ale już dawno temu przestałam zamawiać ich produkty 😀

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam!
    Uwielbiam produkty Avon, zwłaszcza żele pod prysznic i makijaż.
    pozdrowienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo uwielbiam właśnie te produkty z Avonu 😊

      Usuń
  21. Niezła paka tych nowości :) Ja z Avonu od lat stosuję podkład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie mogę sobie dobrać odpowiedniego podkładu z tej marki 😊

      Usuń
  22. Great shopping I like that!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hola! parece unos productos geniales, los geles tiene muy buena pinta. Besos

    OdpowiedzUsuń
  24. Żel kokosowy to zdecydowanie coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Będę czekać na recenzję - głównie kolorówki! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts