Translate

piątek, 24 czerwca 2022

TOŁPA GREEN regenerujący szampon do włosów

Ostatnimi czasy bardzo polubiłam  kosmetyki, które mają dużo wspólnego ze smacznymi soczystymi owocami. Dlatego właśnie dzisiaj mam dla Was pewien produkt, który ma dużo wspólnego z morelami. Zobaczcie sami!


TOŁPA GREEN regenerujący szampon do włosów
Tym produktem jest Tołpa Green regenerujący szampon do włosów. Jest on łatwo dostępny, można go kupić między innymi w Hebe, a jego cena waha się w okolicach 20 zł. Ma on działanie nawilżająco-wygładzające. Jest testowany dermatologicznie, więc można go bezpiecznie stosować, nawet mając wrażliwą skórę głowy. Szczególnie jest on zalecany dla włosów puszących się, suchych i matowych.

OPIS PRODUCENTA


TOŁPA GREEN regenerujący szampon do włosów
Tołpa Green regenerujący szampon do włosów ma za zadanie:
  • skutecznie i jednocześnie delikatnie oczyścić i wypielęgnować włosy,
  • silnie wygładzić i nawilżyć włosy,
  • zapobiec puszeniu się i elektryzowaniu włosów,
  • łagodzić podrażnienia,
  • przywrócić naturalny połysk i blask,
  • chronić przed wysoką temperaturą podczas stylizacji włosów

Efekt: Gładkie, miękkie i zdyscyplinowane włosy, które lepiej się rozczesują i układają.

Składniki aktywne: torf tołpa, olej z pestek moreli, olej ze słodkich migdałów, witamina E, betaina, kwas mlekowy, roślinna gliceryna

Sposób użycia: Należy nanieść szampon na dłoń, a następnie połączyć z niewielką ilością wody i rozprowadzić na wilgotnych włosach. Następnie trzeba masować przez około 2 min, a na końcu spłukać wodą. W razie potrzeby można umyć ponownie. Dzięki micelarnej formule można go stosować codziennie. 

SKŁAD 


TOŁPA GREEN regenerujący szampon do włosów

OPAKOWANIE 


TOŁPA GREEN regenerujący szampon do włosów
Tołpa Green regenerujący szampon do włosów mieści się w plastikowej przezroczystej buteleczce o pojemności 300 ml

TOŁPA GREEN regenerujący szampon do włosów
Posiada białą zakrętkę, po naciśnięciu której ukazuje się mały otwór, przez który wydostaje się szampon. Tę zakrętkę można również odkręcić, wtedy otwór jest większy. 

KONSYSTENCJA 

ZAPACH 


TOŁPA GREEN regenerujący szampon do włosów
Tołpa Green regenerujący szampon do włosów posiada przyjemny delikatny zapach oraz przezroczystą rzadką, ale nie za rzadką konsystencję.

MOJA OPINIA 


TOŁPA GREEN regenerujący szampon do włosów
Tołpa Green regenerujący szampon do włosów jest nie za drogim, nie za tanim (no może bardziej tanim niż drogim) środkiem myjącym do włosów, który dokładnie oczyszcza włosy i skórę głowy ze wszystkich zabrudzeń. Moje włosy są po nim świeże przez cały dzień (czyli tak, jak po innych szamponach). I na tym już koniec moich zachwytów... Jestem trochę zawiedziona tym, że nie czuć w nim zapachu świeżych moreli, ale zapach nie jest dla mnie najważniejszy. Bardziej jestem zawiedziona tym, że po umyciu nim włosów, bez odżywek ułatwiających rozczesywanie, nie dam rady ich rozczesać bez targania. Nie zauważyłam, żeby po nim moje włosy lepiej się układały lub były bardziej błyszczące. Na szczęście włosy nie puszą się, ani nie elektryzują, ale myślę, że jest to bardziej zasługa odżywek lub masek do włosów, które akurat używam, żeby móc je rozczesać. Ogólnie szampon ten dobrze sobie radzi z oczyszczaniem włosów oraz skóry głowy i nic po za tym. Oczekiwałam od niego czegoś więcej i myślałam, że będzie równie dobry jak konopny szampon z tej marki (pisałam o nim TUTAJ).


A Wy miałyście Tołpa Green regenerujący szampon do włosów?
Jakiego szamponu do włosów obecnie używacie?

61 komentarzy:

  1. Skoro nie do końca się sprawdza, to raczej go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. This shampoo is not for my hair, but the brand looks interesting.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. I thought I had heard you speak of this brand. Looks good!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like this brand and I very often speak about it😊 Thank you 😊

      Usuń
  4. Good to hear about this shampoo 💕🌈💕

    OdpowiedzUsuń
  5. I would really like to try it. Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym go kupił i sprawdził na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok jak się nie da rozczesać włosów to zdecydowanie nie dla mnie 😀 Ja obecnie używał szamponu z Garnier wersja cocoa butter i jest świetny 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. I love cosmetics with fruity aromas! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że marka ma w ofercie kosmetyki do włosów. Ja do kosmetyków tołpy podchodzę z rezerwą, bo większość się u mnie nie sprawdza, więc na szampon z pewnością się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wszystkie kosmetyki jakie miałam z tej marki sprawdzały się u mnie świetnie, te do włosów, twarzy i ciała, jedynie ten szampon to trochę taki średniak 😊

      Usuń
  11. good shampoo....
    Thank you for sharing your review

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiedziałam, że mają szampony!

    OdpowiedzUsuń
  13. Marka bardzo znana, a ja dopiero poznaje ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z Tołpy jeszcze nic nie testowałam :) Szamponów się boję testować, mam jeden który się sprawdza :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, fajnie jest trafić na taki szampon, który się sprawdza 😊

      Usuń
  15. Nie miałam nic z Tołpy do włosów, ale jakoś nie kusi mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. It looks great! Thanks for the product review. Also Tolpa's creams are so popular here.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam szamponów Tołpa, kiedyś używałam żelu do mycia twarzy i bardzo mnie podrażnił, więc nie jestem pewna tej firmy :)
    A obecnie używam z OnlyBio i z Garniera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja bardzo lubię kosmetyki z tej marki, jedynie ten szampon wypadł trochę słabo 😊

      Usuń
  18. Niestety, nie każdy szampon jest dla każdego :/ Ja go nie stosowałam. Jeśli szukasz czegoś delikatnego do włosów to Pethal Fresh ma fajne szampony. Na grupach włosomaniaczych sprawdź, który dokładnie będzie dobry do twojej porowatości ;)
    Pozdrawiam! Miłego dnia :)
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam produktów z Pethal Fresh, ale skoro ta marka ma fajne szampony, to będę je miała na uwadze 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  19. Nie znam szamponów Tołpa i chyba nie będę próbować, bo szampon raczej nie spełnia oczekiwań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miewałam lepsze szampony, więc raczej nie będę zachęcać 😊

      Usuń
  20. o widzisz a to mnie zaskoczyłaś że ta marka ma szampony

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze produktów do włosów z tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba nigdy nie miałam kosmetyków do włosów tej marki. Ja teraz używam Rypacza Onlybio i mogę go polecić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię produkty do włosów z Only Bio, więc możliwe, że wypróbuję 😊

      Usuń
  23. Szkoda, że po nim włosy się tak źle rozczesują... Polecam serię z Aussie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, będę miała na uwadze tę serię ;)

      Usuń
  24. Szkoda, że się nie sprawdził. Ale Tołpa i mnie już zawiodła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie pierwszy raz, z innych kosmetyków tej marki byłam bardzo zadowolona :(

      Usuń
  25. Nie miałam jeszcze szamponu tej marki. Te trudności z rozczesywaniem, to u mnie chleb powszedni, bo moje długie i gęste włosy zawsze potrzebują odżywki, więc to mnie nie odstrasza. No ale szkoda, że nie pachnie morelami, bo lubię ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, że ciężko po nim rozczesać włosy... Też lubię szkoda, że chociaż ładnie nie pachnie 😊

      Usuń
  26. Mam jakiś uraz do Tołpy, żaden kosmetyk od nich mi się nie sprawdził. Działanie tego szamponu także mnie nie zachęciło, patrząc po Twoim doświadczeniu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei lubię kosmetyki z Tołpy, jedynie ten szampon trochę mnie zawiódł...

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts