Translate

poniedziałek, 29 sierpnia 2022

Ziaja Cupuacu Krystaliczny peeling cukrowy złuszczająco-wygładzający

Bardzo lubię używać peelingów do ciała, nie tylko dlatego, że dobrze działają na skórę, ale i ze względu na przyjemny masaż, podczas którego można się zrelaksować. Jak dla mnie cukrowe peelingi sprawdzają się najlepiej, bo są bardzo skutecznymi zdzierakami. Jak sprawdza się u mnie jeden z nich? Zapraszam na recenzję!


Ziaja Cupuacu Krystaliczny peeling cukrowy złuszczająco-wygładzający
Ziaja Cupuacu Krystaliczny peeling cukrowy złuszczająco-wygładzający jest łatwo dostępnym produktem, ja kupiłam go w Hebe ze 15,99 zł. Jak każdy peeling ma on na celu złuszczyć, zregenerować i wygładzić martwy naskórek. W tym procesie pomagają mu takie składniki aktywne jak: masło cupuacu i masło karite (shea), oleje z orzechów brazylijskich i makadamia, cukier oraz naturalne łupiny orzecha. Można się domyślić, że masła i oleje działają nawilżająco, natłuszczają i ogólnie odżywiają, z kolei cukier i łupiny orzecha są odpowiedzialne za złuszczanie naskórka. Zresztą, zobaczcie sami! 

OPIS PRODUCENTA 


Ziaja Cupuacu Krystaliczny peeling cukrowy złuszczająco-wygładzający

SKŁAD


Ziaja Cupuacu Krystaliczny peeling cukrowy złuszczająco-wygładzający

OPAKOWANIE


Ziaja Cupuacu Krystaliczny peeling cukrowy złuszczająco-wygładzający
Ziaja Cupuacu Krystaliczny peeling cukrowy złuszczająco-wygładzający mieści się plastikowym brązowym słoiczku o pojemności 200 ml. Posiada czarną odkręcaną zakrętkę, pod którą znajduje się folijka zabezpieczająca produkt przed pierwszym użyciem. Jak widzicie wyżej, w bardzo fajny i czytelny sposób, na opakowaniu zostało opisane działanie tego peelingu, jego składniki aktywne, sposób użycia i skład. 

ZAPACH


Ziaja Cupuacu Krystaliczny peeling cukrowy złuszczająco-wygładzający
Ziaja Cupuacu Krystaliczny peeling cukrowy złuszczająco-wygładzający ma bardzo ładny słodki zapach, za który między innymi odpowiedzialne jest masło cupuacu (chyba pierwszy raz używam produktu z tym masłem). Ciężko mi określić ten zapach, jest trochę egzotyczny, kojarzy się trochę z kakao, trochę z kawą. Tak więc zapach ten jest bardzo smakowity, że aż chce się zjeść ten peeling. Bardzo umila on aplikację, odpręża i poprawia humor swoją piękną wonią. 

KONSYSTENCJA


Ziaja Cupuacu Krystaliczny peeling cukrowy złuszczająco-wygładzający
Ziaja Cupuacu Krystaliczny peeling cukrowy złuszczająco-wygładzający ma gęstą konsystencję koloru białego. Znajdują się w niej drobinki cukru i łupin orzechów. Z łatwością przylega ona do ciała i bardzo dobrze masuje.
 

MOJA OPINIA


Ziaja Cupuacu Krystaliczny peeling cukrowy złuszczająco-wygładzający
Zdecydowałam się użyć Ziaja Cupuacu Krystaliczny peelingu cukrowego złuszczająco-wygładzającego dlatego, że jest on cukrowy, a ja poszukiwałam dobrego zdzieraka dla mojej skóry. Powiem szczerze, że trochę bałam się go użyć, bo jego wersja czekoladowa sprawdziła się u mnie średnio (pisałam o niej tutaj), ale zaryzykowałam i nie żałuję! Tak jak myślałam, ten peeling jest świetnym zdzierakiem, na sucho potrafi bardzo ostry, za to na mokro jest nieco delikatniejszy. Zdecydowanie wolę bardziej tę pierwszą opcję. Jak już pisałam wyżej, jego zapach jest bardzo ciekawy i jednocześnie przyjemny (więcej szczegółów wyżej). Konsystencja jest świetna, podczas aplikacji dobrze przylega do ciała, nie zsuwa się z niego, dzięki czemu nie marnuje się wiele produktu. Skóra po nim jest miękka, gładka, odpowiednio zregenerowana. Delikatnie natłuszcza on skórę, pozostawia na niej lekką otoczkę (nie natłuszcza aż tak bardzo jak tego typu peelingi do ciała z Nacomi). Niektórym ten nawilżający efekt może się nie podobać, bo różne już opinie o nim czytałam, ale ja go bardzo lubię, bo po użyciu tego peelingu nie muszę dodatkowo smarować się balsamem, dlatego, że moja skóra jest odpowiednio nawilżona, miękka i jądra.


A Wy miałyście Ziaja Cupuacu Krystaliczny peeling cukrowy złuszczająco-wygładzający?
Jakiego peelingu do ciała lubicie używać najbardziej?  

43 komentarze:

  1. Nie ważne, co inni piszą, ważne, że się sprawdziło. Kto wie, może efekt zależy od człowieka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny rodzaj skóry i inny gust, więc myślę, że to może zależeć od człowieka 😊

      Usuń
  2. Myślę, że to zależy od tego jaką skórę ktoś ma :) Też lubię cukrowe peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę 😊 Cukrowe są najlepsze 😊

      Usuń
  3. Gdyby nie ta parafina, to bym sobie kupiła ten peeling :) Przy mojej skórze to niestety nie przejdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie egzotyczne zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki tej marki bardzo dobrze działają na moją skórę, więc chętnie wypróbuję ten peeling.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale może też wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, może akurat go polubisz 😊

      Usuń
  7. Nie miałam, ale chętnie wypróbuje:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  9. Możliwe że się skusze bo lubię kosmetyki ziaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić, bardzo fajny jest peeling 😊

      Usuń
  10. Szkoda, że jest na parafinie, bo widzę, że działa naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię peelingi cukrowe, więc pewnie i ten gagatek wcześniej czy później do mnie trafi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam i u mnie akurat się nie sprawdził 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wygląda, chętnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachęcił mnie opis, a że peeling cenowo przystępny, to możliwe, że zakupię, jak skończy się już mój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go zakupić, może akurat przypadnie Ci do gustu 😊

      Usuń
  15. Lubię peelingi i stosuję regularnie, ale akurat tego nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam jeszcze o takim maśle, jako składniku peelingu, to dla mnie nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Akurat tego peelingu nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie scruby tej firmy, zwłaszcza te o zapachu słodkich i owocowych rzeczy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts