Translate

poniedziałek, 15 sierpnia 2022

Laura Conti Sugar Lip Scrub z żurawiną i cukrem

Dzisiaj zaprezentuję Wam produkt, takiego typu, jakiego jeszcze u mnie nie widzieliście, bo skusiłam się na niego pierwszy raz! Nie raz już wspominałam, że uwielbiam wszelkie peelingi do ciała lub twarzy Jak zatem sprawdza się u mnie peeling do ust? Zapraszam na recenzję!


Laura Conti Sugar Lip Scrub z żurawiną i cukrem
Laura Conti Sugar Lip Scrub z żurawiną i cukrem kupiłam w promocji w Hebe za 7,99 zł, jego normalna cena to 9,99 zł.  Ma działanie nawilżające, pielęgnujące i regenerujące. Jest testowany dermatologicznie, więc można go bezpiecznie stosować na każdą okazję, niezależnie od wieku i typu skóry. 

OPIS PRODUCENTA


Laura Conti Sugar Lip Scrub z żurawiną i cukrem
Laura Conti Sugar Lip Scrub z żurawiną i cukrem posiada takie składniki aktywne, jak:
  • cukier 
  • żurawinowe drobinki pilingujące, 
  • masło shea,
  • olejek arganowy, 
  • wosk pszczeli, 
  • olejek ze słodkich migdałów.

Dzięki tym składnikom usta wyglądają zdrowo. Za sprawą pestek żurawiny i drobnych kryształków cukru usunięty jest martwy naskórek, który staje się gładki oraz ma poprawione ukrwienie. Pozostałe składniki aktywne odżywiają, ujędrniają, uelastyczniają i chronią usta przed czynnikami zewnętrznymi. Po zastosowaniu tego peelingu usta są przygotowane na aplikacje pomadek i balsamów ochronnych. Dzięki niemu inne kosmetyki do ust równomierniej się rozprowadzają i dłużej się utrzymują

Sposób użycia: Należy małą ilość peelingu nanieść na górną i dolną wargę, rozprowadzić go delikatnie masując palcami, odczekać chwilę aż drobinki cukru się rozpuszczą. W razie potrzeby można nadmiar peelingu usunąć wacikiem.

Skład: Sucrose, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Cera Alba, Caprylic/Capric Triglyceride, Lanolin, Butyrospermum Parkii Butter, Isopropyl Myristate, Argania Spinosa Kernel Oil, Euphorbia Cerifera Cera, Vaccinum Macrocarpon Fruit Powder, Aroma, Copernicia Cerifera Cera, Brassica Campestris Seed Oil, Squalane, Tocopheryl Acetate, Citral, Geraniol, Limonene, Linalool, Ricinus Communis Seed Oil, CI 77891, Ricinus Communis Seed Oil, CI 15850.

OPAKOWANIE


Laura Conti Sugar Lip Scrub z żurawiną i cukrem
Laura Conti Sugar Lip Scrub z żurawiną i cukrem  mieści się plastikowym sztyfcie o pojemności 4g. Opakowanie ma piękny różowy kolor i odkręcaną zakrętkę.

KONSYSTENCJA I ZAPACH


Laura Conti Sugar Lip Scrub z żurawiną i cukrem
Laura Conti Sugar Lip Scrub z żurawiną i cukrem ma różowy kolor i posiada malutkie drobinki cukru i pestek żurawiny, które znajdują się w sztyfcie. Zapach jest bardzo ładny i słodki, czuć w nim żurawinę. 

NA USTACH


Laura Conti Sugar Lip Scrub z żurawiną i cukrem
Laura Conti Sugar Lip Scrub z żurawiną i cukrem na ustach wygląda jak zwykła pomadka do ust mająca delikatny różowy kremowy kolor. 

MOJA OPINIA


Laura Conti Sugar Lip Scrub z żurawiną i cukrem
Laura Conti Sugar Lip Scrub z żurawiną i cukrem jest bardzo przydatnym produktem, który świetnie się sprawdza w zimnych miesiącach, kiedy skóra narażona jest na niekorzystny wpływ zimna oraz w cieplejszych, kiedy o skórę ust również trzeba dbać. Jest on bardzo wydajny, stosuję go już od trzech miesięcy, co najmniej raz dziennie i nadal mam go więcej niż połowę. Częściej aplikuję go samodzielnie niż jako podkład pod pomadkę lub szminkę, bo uważam, że sam w sobie ma bardzo ładny delikatny kolor, który idealnie sprawdza się na co dzień. Nawet powiedziałabym, że jego jasny kolor trochę optycznie powiększa moje wąskie usta. Peeling ten dobrze wygładza naskórek, usta są po nim gładkie, miękkie i zregenerowane. Utrzymuje się na ustach długie godziny, a dzięki niemu pomadki i szminki utrzymują się również dłużej. Nie zjadam go w trakcie jedzenia lub picia, czym mnie bardzo miło zaskoczył (choć muszę przyznać, że sam w sobie jest dobry i słodki i ciężko mi się powstrzymać, żeby go nie zjeść z ust). Tak więc jest to mój pierwszy produkt tego typu i nie ostatni, stwierdziłam, że od teraz peelingi do ust będą obowiązkowymi kosmetykami w kosmetyczce.


A Wy miałyście Laura Conti Sugar Lip Scrub z żurawiną i cukrem?
Używacie peelingów do ust?
 

60 komentarzy:

  1. Thank you, dear Martyna! I like this lip scrub.

    OdpowiedzUsuń
  2. I haen't tried this yet! Have a great week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. I tried one years ago, and have seen recipes as well. This looks great, especially for winter!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, on winter nie this product will be very good😊

      Usuń
  4. Ja z kolei wibo używam i jest ok (też w sztyfcie). Jednakże chętnie rozejrzę się potem za tym Twoim, skoro jakościowo jest w porządku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy peelingu z Wibo, może następnym razem wypróbuję 😊 Bardzo polecam ten peeling, z pewnością go polubisz 😊

      Usuń
  5. Definitely, want to look into this one!

    OdpowiedzUsuń
  6. Enjoyed this review. Something to think about.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy tego produktu. Używam peelingu do ust z Mokosh ale to scrub, który należy zaraz zmyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem 😊 nie miałam nigdy produktów z tej marki 😊

      Usuń
  8. U mnie Carmex sprawdza się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. To coś dla mnie muszę wypróbować. Super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi tak smacznie i zdrowo, że trudno byłoby się nie skusić. Znakomite. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego peelingu nie miałam- ciągle męczę ten od Ani Lewandowskiej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo go polecam jak już skończysz tamten 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  12. O proszę,, nie słyszałam o tym peelingu. Z chęcią bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam peelingów do ust i prawdę mówiąc mało który jest skuteczny 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomadki Laura Conti uwielbiam. Tego peelingu jeszcze nie znam, ale czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam ten peeling i bardzo go polecam 😊

      Usuń
  16. Muito bom esfoliantes, deixam a pele limpa e livre das impurezas do dia-a-dia!
    Obrigada pelas dicas!

    Beijinhos

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny kolor pomadki :) peelingu do ust jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie szukam jakiegoś fajnego peelingu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam!
    Ale jakie to ciekawe, lubię to. Odnotowuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. O chętnie wypróbuję ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts