Translate

niedziela, 21 sierpnia 2022

Avon Care Nawilżający balsam do ciała z olejkiem z awokado

Nawilżanie skóry ciała jest bardzo ważne, szczególnie latem, kiedy częściej spędzamy czas na słońcu (w moim przypadku jest mega ważne, bo od opalania jestem uzależniona). Tak, więc niezbędne są teraz produkty nawilżające do ciała. Jak u mnie sprawdził się jeden z nich? Zapraszam na recenzję!


Avon Care Nawilżający balsam do ciała z olejkiem z awokado
Avon Care Nawilżający balsam do ciała z olejkiem z awokado można zamówić z katalogu, gdzie jego cena regularna wynosi 13,99 zł, jednak często jest w promocji i można go nabyć taniej. Balsam ten ma za zadanie: 
  • odżywić skórę, 
  • zapewnić jej 24-godzinne nawilżenie,
  • zapewnić ochronę przed przesuszeniem. 
 

OPIS PRODUCENTA


Avon Care Nawilżający balsam do ciała z olejkiem z awokado
Avon Care Nawilżający balsam do ciała z olejkiem z awokado przeznaczony jest głównie dla skóry normalnej i suchej. Jego formuła z olejkiem z awokado ma za zadanie głęboko nawilżyć i odżywić skórę oraz złagodzić przesuszenia i podrażnienia. Balsam ten zapewnia wyjątkowo miękką, gładką i ukojoną skórę. 

"Balsam do ciała z olejkiem awokado ochroni twoją skórę przed wysuszeniem i przywróci jej gładkość. Nawilżająca formuła kosmetyku nada jej wyjątkowo przyjemną w dotyku miękkość i zdrowy wygląd. Balsam łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania, nie pozostawiając śladów."

SKŁAD


Avon Care Nawilżający balsam do ciała z olejkiem z awokado

OPAKOWANIE


Avon Care Nawilżający balsam do ciała z olejkiem z awokado
Avon Care Nawilżający balsam do ciała z olejkiem z awokado znajduje się w plastikowej stojącej buteleczce o pojemności 400 ml. Posiada odginaną zakrętkę, po otwarciu której ukazuje się otwór umożliwiający wydobycie się balsamu na zewnątrz. 

KONSYSTENCJA I ZAPACH


Avon Care Nawilżający balsam do ciała z olejkiem z awokado
Avon Care Nawilżający balsam do ciała z olejkiem z awokado ma gęstą konsystencję koloru białego, która z łatwością rozprowadza się na skórze. Zapach jest delikatny i bardzo przyjemny.

MOJA OPINIA


Avon Care Nawilżający balsam do ciała z olejkiem z awokado
Powiem szczerze, że zawsze oglądając katalogi z Avonu, Avon Care Nawilżający balsam do ciała z olejkiem z awokado nigdy nie zwrócił mojej szczególnej uwagi i pewnie nie wypróbowałabym go, gdybym nie dostała go w ramach współpracy barterowej. Trochę bałam się, że się z nim nie polubię, bo do balsamów do ciała z Avon Care mam mieszane uczucia. Wersję masła kakaowego z tej serii bardzo polubiłam i zużyłam jego kilka słoiczków, za to z wersją bananową tego balsamu za bardzo się nie polubiłam ze względu na gęstą, trudno rozprowadzającą się i wolno wchłaniająca się konsystencję. Konsystencja Avon Care Nawilżający balsam do ciała z olejkiem z awokado na szczęście w ogóle nie przypomina konsystencji bananowej wersji, bo jest ona lekka, gęsta, ale szybko się wchłania i z łatwością się rozprowadza, a przyjemny zapach tylko umila aplikację. Skóra po tym balsamie nie lepi się, jest, miękka, gładka i odpowiednio nawilżona przez cały dzień. Cieszę się, że miałam możliwość wypróbowania Avon Care Nawilżającego balsamu do ciała z olejkiem z awokado i Wam również mogę go polecić, bo naprawdę jest to bardzo skuteczny, przyjemny oraz wydajny i niedrogi produkt.


A Wy miałyście Avon Care Nawilżający balsam do ciała z olejkiem z awokado?
Jaki balsam nawilżający sprawdza się u Was najlepiej?
 

62 komentarze:

  1. Widzę, że bardzo lubisz zamawiać w Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niezbyt często kupują produkty tej marki, ale tym razem zaufam Twojej rekomendacji i skuszę się na ten balsam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, na pewno się nie zawiedziesz 😊

      Usuń
  3. dobrze pamiętam balsamy od Avon, ale już wieki nic od nich nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam!
    Co za zbieg okoliczności! Stosuję od dwóch tygodni, zgadzam się z Tobą, że to dobre Nawilżenie, uwielbiam to, że utrzymuje się cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest ten balsam, fajnie, że też u Ciebie dobrze się sprawdza 😊

      Usuń
  5. Nie miałam tego balsamu, nie używam takich kosmetyków. Co kilka dni smaruje ciało olejem sezamowym i to wystarczy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam kilku balsamów z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kosmetyki z Avonu, ale tego balsamu jeszcze nie miałam. Pozdrawiam serdecznie 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo go polecam 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  8. This sounds good, I haven't tried it. Have a great week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy chcę go wypróbować: D Lubię kosmetyki z Avonu, ale jakoś nie bardzo jestem przekonana do balsamów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre balsamy mają fajne, ten do nich należy 😊

      Usuń
  10. Hello. My name is Asep from Indonesia. I am sorry I don't speak Polish so I must use Google Translate to help me comprehend this post.

    Keep up the good work. Greetings from Indonesia

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś akurat ten produkt mnie nie korci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie korcił, ale zaczęłam go używać i nie żałuję 😊

      Usuń
    2. póki co i tak mam zapas balsamów :)

      Usuń
    3. Też muszę sobie zrobić zapas, bo poza tym balsamem, nie mam już żadnego ;D

      Usuń
  12. Już się raczej nie poopalamy, ale dobry balsam warto znać. Nie miałam jeszcze okazji tego przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety 😕 w takim razie bardzo polecam ten balsam 😊

      Usuń
  13. Z tej linii awokado mam kremowy żel pod prysznic, ale jeszcze go nie zaczęłam. Co innego mam na razie otwarte. A co do bananowej, z tej miałam tylko krem do rąk i był ok - zapach bardzo mi się podobał, a w smarowaniu też spoko w sumie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bananowy krem do rąk też miałam i też według mnie był ok, balsam odradzam, konsystencja straszna...

      Usuń
  14. Lubię te balsamy z Avon Care. Może nie są jakieś super ekskluzywne, ale świetnie spełniają swoją rolę.

    OdpowiedzUsuń
  15. This looks good. I like Avon lotions :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten balsam.Bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak z awokado to biorę w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi z avonem zupełnie nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam jakiegoś ulubionego balsamu nawilżającego 😁
    Zazwyczaj wybieram coś z ulubionych marek: Bielenda, Garnier, Nivea, Ziaja
    Te balsamy z Avonu, też kiedyś lubiłam, ale tego nie znam- jeszcze 😁
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam ulubionego balsamu, ale ten zdecydowanie należy do tych fajniejszych 😊

      Usuń
  20. Ja uwielbiałam się opalać jako nastolatka, ale z wiekiem mi przeszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba kiedyś o nim słyszałam 😀

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam w katalogu :) Ale sama jeszcze nie miałam okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Produkty z awokado super nawilżają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć. To znowu ja Asep z Indonezji.

    Dziękuję za komentarz do jednego z moich postów dzisiaj. Nie przygotowałem postów w języku angielskim. Mam nadzieję, że możemy być przyjaciółmi

    Przepraszamy za tę wiadomość w języku polskim. Używałem tłumacza Google. Wynik tłumaczenia może być dziwny i niedorzeczny

    Asep
    Indonezja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wynik tłumaczenia nie jest taki zły . Dziękuję za Twoją wizytę na moim blogu 😊

      Usuń
  25. Produkty z awokado zawsze dobrze działają na moją skórę. Być może kiedyś go wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts