Translate

czwartek, 18 sierpnia 2022

EVELINE COSMETICS EXTRA SOFT zmiękczający krem na pękające pięty z 15% mocznikiem

Dzisiaj zajmiemy się pielęgnacją stóp, która jest bardzo ważna głównie latem, kiedy to częściej chodzimy w sandałkach i odsłaniamy stopy. Jeśli jesteście ciekawi, jaki krem w ostatnich tygodniach pomaga mi w utrzymaniu dobrej kondycji skóry stóp, to zapraszam na recenzję!


EVELINE COSMETICS EXTRA SOFT zmiękczający krem na pękające pięty z 15% mocznikiem
EVELINE COSMETICS EXTRA SOFT zmiękczający krem na pękające pięty z 15% mocznikiem kupiłam w Hebe w promocji za 6,29 zł, jego regularna cena to  10,49 zł. Jest on przeznaczony dla skóry stóp, głównie do pękających pięt i zrogowaciałego naskórka. Ma on działanie zmiękczające, a także intensywnie nawilżające i uelastyczniające. 

OPIS PRODUCENTA


EVELINE COSMETICS EXTRA SOFT zmiękczający krem na pękające pięty z 15% mocznikiem
Na opakowaniu EVELINE COSMETICS EXTRA SOFT zmiękczającego kremu na pękające pięty z 15% mocznikiem w bardzo fajny i czytelny sposób zostały przedstawione wszystkie istotne informacje dotyczące tego kremu, w tym: składniki aktywne, ich działanie, sposób użycia i skład. Tak więc nic nie muszę dodawać, poza tym, że zanim po niego sięgnęłam, to byłam bardzo ciekawa jego błyskawicznego działania, bo jak, pisze producent, krem ten aż w 7 dni likwiduje wysuszoną i popękaną  skórę pięt oraz wszelkie zrogowacenia i uszkodzenia. 

SKŁAD


EVELINE COSMETICS EXTRA SOFT zmiękczający krem na pękające pięty z 15% mocznikiem

OPAKOWANIE


EVELINE COSMETICS EXTRA SOFT zmiękczający krem na pękające pięty z 15% mocznikiem
EVELINE COSMETICS EXTRA SOFT zmiękczający krem na pękające pięty z 15% mocznikiem mieści się w plastikowej tubce o pojemności 100 ml. Jego trwałość to aż 12 miesięcy od otwarcia. 

EVELINE COSMETICS EXTRA SOFT zmiękczający krem na pękające pięty z 15% mocznikiem
EVELINE COSMETICS EXTRA SOFT zmiękczający krem na pękające pięty z 15% mocznikiem posiada odginaną zakrętkę zamykaną na zatrzask, po jej otwarciu ukazuje się otwór, przez który wydostaje się krem. Na tej zakrętce można postawić krem lub położyć, w zależności od upodobać. 

KONSYSTENCJA I ZAPACH


EVELINE COSMETICS EXTRA SOFT zmiękczający krem na pękające pięty z 15% mocznikiem
EVELINE COSMETICS EXTRA SOFT zmiękczający krem na pękające pięty z 15% mocznikiem ma gęsta białą konsystencję, która z łatwością nakłada się na pięty. Zapach jest specyficzny, nie jest on brzydki, ani ładny, jest dość mocny, ale nie drażniący, można się do niego przyzwyczaić i nie stanowi on żadnej przeszkody w nakładaniu kremu. 

MOJA OPINIA


EVELINE COSMETICS EXTRA SOFT zmiękczający krem na pękające pięty z 15% mocznikiem
EVELINE COSMETICS EXTRA SOFT zmiękczający krem na pękające pięty z 15% mocznikiem jak na tak niską cenę, po jakiej można go wyrwać w promocji, jest naprawdę bardzo skutecznym produktem. Wygładził i zregenerował moje suche pięty, z których lekko schodziła mi skóra w jednym miejscu. Dał sobie z tym radę nawet szybciej niż w 7 dni. Od kiedy go stosuję, moja skóra pięt jest ogólnie gładka i odpowiednio nawilżona. Nie wiem, jakby się sprawdził na silnie zrogowaciałych i popękanych piętach, bo moja skóra nie była w tragicznym stanie, kiedy zaczęłam go używać, ale dzięki niemu jest ona ciągle w dobrej kondycji. Stosuję ten krem już ponad miesiąc, zawsze przed pójściem spać, bo trochę wolno się on wchłania, ale nie stanowi to dla mnie żadnego problemu. Zawsze rano cieszę się idealnie gładką skórą pięt bez żadnych zrogowaceń, popękanych, czy zgrubiałych skórek.



Miałyście EVELINE COSMETICS EXTRA SOFT zmiękczający krem na pękające pięty z 15% mocznikiem?
Jaki jest Wasz ulubiony krem do stóp?
 

52 komentarze:

  1. Ja stosuję Regenerum, ale będę miała ten krem na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skład zdecydowanie nie dla mnie, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocznik działa super na suchą skórę. Lubię takie kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great cream, foot care is so important! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdę powiedziawszy nigdy się stosowałem. Zrogowacenie to naturalna ochrona pięt przed czynnikami zewnętrznymi, gdy lubimy chodzić boso. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale te zrogowacenia trochę brzydko wyglądają 😊

      Usuń
  6. Thanks for this wonderful review. I will look for it!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam już ten krem- należy do moich ulubionych, stosuje go naprzemian z Garnierem, lub Bielendą 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cenię sobie kosmetyki z mocznikiem w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piszesz, że stosujesz ten krem codziennie wieczorem i tego właśnie mi brakuje - takiej systematyczności! Zainspirowana Twoim wpisem od dziś rozpoczynam wdrażanie nowego nawyku kremowania stóp przed spaniem! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście udało mi się wyrobić taką systematyczność i weszło mi to w krew żeby codziennie po wieczornym prysznicu posmarować stopy 😀 Koniecznie wyrób sobie taki nawyk, a zobaczysz różnicę w kondycji skóry Twoich stóp 😊

      Usuń
  10. Taki krem to podstawa latem :) Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja mama aktualnie używa tego kremu i sobie chwali.

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś dla mnie! Mam problem ze skórą na piętach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam i również mi się sprawdził 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Po bardzo podobny krem musiałam sięgnąć tego lata, bo chodzenie po gorącym piasku dało moim stopom solidnie w kość. Używam kremów do stóp przez cały rok, ale po lecie należy im się szczególna regeneracja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też używam kremów do stóp przez cały rok. Niestety latem stopy bardzo są narażone na różne zgrubienia i zrogowacenia 😕

      Usuń
  15. Przydałby mi się taki krem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts