Translate

wtorek, 9 sierpnia 2022

BARWA wzmacniający szampon lniany do włosów

Przyszła pora na testowanie kolejnych szamponów do włosów marki, którą już widzieliście u mnie nie raz. Ten szampon już długo czekał w zapasach na swoją kolej, aż w końcu się doczekał. Zatem zobaczmy, czym się wyróżnia i jak się u mnie sprawdza!


BARWA wzmacniający szampon lniany do włosów
BARWA wzmacniający szampon lniany do włosów kupiłam w Hebe za 6,99 zł, jego cena regularna jest tak niska, że nie chciało mi się czekać na promocje, gdzie zazwyczaj kosztuje 4,99 zł. Jest on przeznaczony dla włosów słabych i łamliwych, a jego działanie jest wzmacniające. Jest on również testowany dermatologiczne, więc można go stosować bezpiecznie.

BARWA wzmacniający szampon lniany do włosów
BARWA wzmacniający szampon lniany do włosów jest naturalnym szamponem zalecanym do mycia włosów i skóry głowy. Jego głównym składnikiem aktywnym jest wyciąg z lnu, który ma bardzo dobre właściwości powlekające i osłaniające, dzięki czemu nadaje włosom miękkość i nawilżenie oraz jedwabistą gładkość, a także odżywia skórę głowy i łagodzi podrażnienia.

Skład: Aqua,Sodium Laureth Sulfate,Cocamidopropyl Betaine,Cocamide DEA,PEG-75 Lanolin,Sodium Chloride,Cocamidopropylamine Oxide,Propylene Glycol,Linum Usitatissimum Extract,Polysorbate 20,Panthenol,Linoleic Acid,Linolenic Acid,Tocopheryl Acetate,Retinyl Palmitate,Bioflavonoids,Biotin,Pyridoxine HCl,Citric Acid,Parfum,Methylchloroisothiazolinone,Methylisothiazolinone,Diethylhexyl Syringylidene Malonate,Caprylic/Capric Triglyceride,CI 17200,CI 42090

BARWA wzmacniający szampon lniany do włosów
BARWA wzmacniający szampon lniany do włosów mieści się w plastikowej przezroczystej buteleczce o pojemności 300 ml. Posiada czarną odginaną zakrętkę na zatrzask, po otworzeniu której ukazuje mały otwór, umożliwiający wydostanie się szamponu na zewnątrz. 

BARWA wzmacniający szampon lniany do włosów
BARWA wzmacniający szampon lniany do włosów ma delikatny przyjemny zapach, który nie kojarzy się z niczym konkretny. Konsystencja jest przezroczysta i rzadka, nie za rzadka, więc można ją bez problemu nanieść na włosy i skórę głowy. 

BARWA wzmacniający szampon lniany do włosów
BARWA wzmacniający szampon lniany do włosów dzięki ładnemu zapachowi i fajnej konsystencji, przyjemnie i bez problemu nanosi się na włosy i skórę głowy. W kontakcie z wodą tworzy się piana, która ułatwia mycie. Moja skóra głowy, jest po nim dobrze oczyszczona, nic mnie po nim nie podrażniło, ani nie uczuliło. Włosy po umyciu tym szamponem są wyraźnie świeże lekkie, dobrze oczyszczone, nie mam problemu z rozczesywaniem i układaniem ich. Ogólnie wszystko byłoby pięknie gdyby na drugi dzień nie robiły mi się już na nich tłuste strączki, ale nie narzekam, bo zawsze mam przy sobie suche szampony, którymi się wspomagam w drugim dniu po umyciu włosów. Tak więc z tym szamponem (w sumie jak z każdym, który miałam w ostatnim czasie) myję głowę co drugi dzień. Uważam, że BARWA wzmacniający szampon lniany do włosów jest tanim i bardzo skutecznym szamponem, który świetnie spełnia swoje zadanie w oczyszczaniu włosów i skóry głowy.


Już kolejna wersja zapachowa szamponu marki Barwa za mną. Pozostało mi jeszcze kilka wersji do testowania, między innymi z kaktusem lub z proteinami ryżu, a jeśli jesteście ciekawi, jak inne wersje tej marki się u mnie sprawdziły, to możecie o nich poczytać, klikając na ich nazwy:

Miałyście BARWA wzmacniający szampon lniany do włosów?
Jakiego szamponu do włosów używanie obecnie?
 

54 komentarze:

  1. Nie miałam go, ale lubię jeśli w składzie kosmetyków do włosów jest len:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie bardzo jego przetestowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię szampony barwy, ale też myję włosy codziennie, niestety :D Chociaż fakt faktem, że wybieram ziołowe wersje (najczęściej przewija się u mnie rzepa, skrzyp i pokrzywa) - mam wrażenie, że bardziej oczyszczają niż te nie - ziołowe. Miałam octowy i był tragiczny - włosy nie świeże już rano :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę u siebie sprawdzić, czy ziołowe wersję lepiej oczyszczają 😊 Ja tam lubiłam octową wersję,😀

      Usuń
  4. Hola! muchas gracias por la recomendación, este champú tiene buena pinta. Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon z lnu to coś nowego, ale chętnie bym sprawdził na sobie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dla moich włosów, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdych włosach inny szampon się sprawdza 😊

      Usuń
  7. Podoba mi się szata graficzna tego szamponu. Nie miałam jeszcze okazji go poznać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam obecnie szamponu od nich, ale średnio jestem zadowolona 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja całe wieki nie miałam żadnego ich szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. New to me, but my mother always loved using beer in our hair.

    OdpowiedzUsuń
  11. Good to know! thanks❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. I so want to try this! Thank you!❤️🌸💕

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe czy u mnie by się sprawdził :) Może kiedyś przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. it sounds really interesting! I like the pretty purple packaging!

    Hope you are having a good day :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also like that pretty packaging 😊. Thank you 😊

      Usuń
  15. Nie miałam nigdy tego szamponu. Obecnie od kilku już lat pozostaję wierna marce Organix - kokosowemu (biały) albo temu z biotyną (fioletowe opakowanie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze szamponów z Organix, muszę koniecznie je poznać 😊

      Usuń
  16. Muszę poszukać wersji dla siebie od tej marki, bo ten akurat do moich włosów się nie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam!
    Nie znałam marki ani nie używałam takiego szamponu.
    Podoba mi się recenzja, notuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam tego szamponu- jeśli chodzi o tego typu kosmetyki, zazwyczaj kupuje je w hurtowniach, a szampony do włosow, stosuje te do farbowanych 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawił mnie ten szampon, chętnie go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szamponu nie miałam, ale mam z tej serii odżywkę i fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używałam jeszcze takiego szamponu, ale może dam mu kiedyś szansę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts