Translate

czwartek, 17 listopada 2022

Tołpa Urban Gardena Krem witalność pod oczy 30+

Dzisiaj zaprezentuję Wam kosmetyk przeznaczony specjalnie do mojego wieku. Potrzebny mi on jest do walki z pierwszymi oznakami starzenia, bo ciężko jest mi się z nimi pogodzić. Walka ta jest trochę utrudniona, bo dotyczy obszaru mojej zmęczonej skóry w bardzo wrażliwym miejscu, czyli pod oczami. Zobaczmy zatem, czy produkt, o którym dzisiaj będę mówić, zdziałał jakieś cuda na mojej twarzy!


Tołpa Urban Gardena Krem witalność pod oczy 30+
Tołpa Urban Gardena Krem witalność pod oczy 30+ kupiłam w sklepie internetowym Bee.pl za 21,99 zł. Jest to krem łatwo dostępny, który częściej widzę w drogeriach internetowych niż stacjonarnych, ogólnie jego cena waha się w okolicach 20 zł. Jest on zalecany dla skóry wrażliwej, odwodnionej, zmęczona, z pierwszymi oznakami starzenia.

OPIS PRODUCENTA


Tołpa Urban Gardena Krem witalność pod oczy 30+
"Nasz kosmetyk jest wsparciem dla skóry w mieście, gdzie zanieczyszczone środowisko, styl i tempo życia mogą być zagrożeniem dla jej dobrego wyglądu."

Tołpa Urban Gardena Krem witalność pod oczy 30+ ma za zadanie:
  • ochronić skórę przed smogiem, powietrzem złej jakości, spalinami, kurzem, klimatyzacją oraz suchym i ogrzewanym powietrzem,
  • naprawić uszkodzenia powstałe na skórze,
  • zwiększyć świetlistość skóry i przywrócić blask spojrzeniu,
  • eliminować cienie pod oczami,
  • uelastycznić skórę,
  • wygładzić drobne linie i zmarszczki oraz zapobiega powstawaniu nowych,
  • nawilżyć i zatrzymać wilgoć w naskórku, 
  • wzmocnić naturalną barierę ochronną skóry oraz poprawić jej kondycję i przywraca świeże spojrzenie.

Sposób użycia: Należy nanieść krem wokół oczu i na powieki, następnie delikatnie wklepać opuszkami palców. Aby zwiększyć efekty pielęgnacji, trzeba stosować krem rano i wieczorem. Należy przechowywać w temperaturze od 5° do 30°C.

SKŁAD


Tołpa Urban Gardena Krem witalność pod oczy 30+

OPAKOWANIE


Tołpa Urban Gardena Krem witalność pod oczy 30+
Tołpa Urban Gardena Krem witalność pod oczy 30+ znajduje się w niewielkiej plastikowej tubce o pojemności 10 ml. Posiada odkręcaną zakrętkę. 

KONSYSTENCJA I ZAPACH


Tołpa Urban Gardena Krem witalność pod oczy 30+
Tołpa Urban Gardena Krem witalność pod oczy 30+ ma gęstą kremową konsystencję koloru beżowego. Zapach jest niewyczuwalny.

MOJA OPINIA


Tołpa Urban Gardena Krem witalność pod oczy 30+
Tołpa Urban Gardena Krem witalność pod oczy 30+ stosuję już około miesiąca i mogę powiedzieć, że sprawdza się u mnie dobrze, ale tylko po części. Niestety samodzielnie nie radzi sobie z moimi pierwszymi oznakami starzenia, bo po zastosowaniu go, po jakimś czasie widać małe zmarszczki, dlatego najpierw smaruję skórę pod oczami kwasem hialuronowym, a po jego wchłonięciu dopiero wklepuję ten krem. Tę czynność powtarzam sumiennie rano i wieczorem. Dzięki temu pod moimi oczami nie są widoczne żadne zmarszczki. Oprócz tego zauważyłam, że moje cienie pod oczami, które zawsze miałam duże, są rozjaśnione, dzięki czemu moja skóra nie wygląda na zmęczoną. Krem ten nie podrażnił mojej skóry pod oczami, ani oczy mi od niego nie łzawią, szybko się wchłania i w połączeniu z kwasem hialuronowym dobrze działa na pierwsze zmarszczki. Tak więc polecam ten krem, osobom, które narzekają na duże cienie pod oczami, bo w tej kwestii mi akurat bardzo pomógł.




A Wy miałyście Tołpa Urban Gardena Krem witalność pod oczy 30+?

Jaki jest Wasz ulubiony krem pod oczy?

28 komentarzy:

  1. It looks good and you are satisfied.

    OdpowiedzUsuń
  2. To raczej nie jest krem dedykowany moim potrzebom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go, ale zazwyczaj wybieram bogatsze kremy do pielęgnacji tej okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gracias por la recomendación https://enamoradadelasletras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś dla mnie :) Ostatnio pod oczy lubię też używać olejki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejki też są fajne w pielęgnacji okolic oczu 😊

      Usuń
  7. Love to try this. Thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli działa na cienie pod oczami, to i ja go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. that product sounds great. i will try this.

    Anyway, I love your blog. Let’s connect. I followed you, and I hope you’ll follow me back :)

    JULIE ANN LOZADA BLOG
    INSTAGRAM: @julieann_lozada

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts