Translate

niedziela, 6 listopada 2022

Barwa Naturalna Odżywka ekspresowa w sprayu octowa nabłyszczająca

Bardzo polubiłam produkty do włosów z marki Barwa Naturalna. Nie dosyć, że są one tanie, to jeszcze świetnie działają na włosy! Miałam już dużo wariatów zapachowych szamponów do włosów z tej marki, więc tym razem postanowiłam sięgnąć po odżywkę w sprayu. Jeśli jesteście jej ciekawi, to zapraszam na recenzję!


Barwa Naturalna Odżywka ekspresowa w sprayu octowa nabłyszczająca 
Barwa Naturalna Odżywka ekspresowa w sprayu octowa nabłyszczająca jest produktem, który kupiłam w Hebe, jego cena to 7,99 zł, ja oczywiście skorzystałam z promocji i kupiłam go złotówkę taniej. Odżywka ta jest naturalnym produktem przeznaczonym dla wszystkich rodzajów włosów, szczególnie suchych i matowych. Jest ona również przebadana dermatologicznie.

OPIS PRODUCENTA


Barwa Naturalna Odżywka ekspresowa w sprayu octowa nabłyszczająca 
Barwa Naturalna Odżywka ekspresowa w sprayu octowa nabłyszczająca nie zawiera alkoholu, ale za to posiada wiele ciekawych składników aktywnych. Oto one:
  • naturalny wyciąg z octu jabłkowego, 
  • wyciąg z brzoskwini,
  • hydrolizat jedwabiu.

Działanie: Dzięki tym składnikom Barwa Naturalna Odżywka ekspresowa w sprayu octowa nabłyszczająca działa następująco:
  • przywraca włosom naturalny blask oraz zdrowy wygląd,
  • ułatwia rozczesywanie,
  • redukuje elektryzowanie się włosów,
  • włosy stają się błyszczące, aksamitne i gładkie w dotyku.

Sposób użycia: Należy po umyciu równomiernie spryskać włosy na całej długości, zachowując odległość 20-30 cm. Później trzeba rozczesać je i ułożyć. Nie spłukiwać. Odżywkę tę można stosować na suche lub mokre włosy. Najlepsze efekty uzyska się, stosując ją regularnie.

Skład: Aqua,Acetum,Prunus Armeniaca Fruit Extract,Prunus Persica Fruit Extract,Pyrus Malus Fruit Extract,Cetrimonium Chlorie,Hydrolyzed Keratin,Hydrolyzed Silk,Polyquaternium-7,Panthenol,Glycerin,PEG-40 Hydrogenated Castor Oil,Propylene Glycol,Polysorbate 80,Cítric Acid,Sodium Benzoate,Potassium Sorbate,Parfum

OPAKOWANIE, KONSYSTENCJA I ZAPACH 


Barwa Naturalna Odżywka ekspresowa w sprayu octowa nabłyszczająca 
Barwa Naturalna Odżywka ekspresowa w sprayu octowa nabłyszczająca wyróżnia się tym, że: 
  • znajduje się w plastikowej buteleczce wyposażonej w spray o pojemności 200 ml, która posiada odkręcaną zakrętkę (kto dobrze zna produkty do włosów marki Barwa, pewnie zauważył, że trochę zmieniły one szatę graficzną),
  • ma konsystencję zwykłej przezroczystej wody,
  • jej zapach jest piękny, czuć w nim świeże jabłka (dokładnie jest on taki sam, jak octowy szampon z tej serii), nie ma on nic wspólnego ze sztucznością.

MOJA OPINIA


Barwa Naturalna Odżywka ekspresowa w sprayu octowa nabłyszczająca 
Barwa Naturalna Odżywka ekspresowa w sprayu octowa nabłyszczająca jest produktem, którego bardzo lubię używać ze względu na piękny zapach umilający on aplikację. Zawsze stosuję tę odżywkę na sucho, bo tylko wtedy rozczesuję swoje włosy (podobno niszczą się, kiedy są rozczesywane na mokro). Rzeczywiście ułatwia ona rozczesywanie, jednak jeśli za bardzo spryska się nią włosy, to wyglądają one na mokre. Na szczęście odżywka ta szybko schnie, wiec po wyschnięciu, włosy są gładkie, miękkie i błyszczące. Tak więc jestem bardzo zadowolona z działania tej odżywki, bo widocznie poprawia ona wygląd moich włosów i bardzo ułatwia mi życie, bo po zastosowaniu jej nie muszę już się męczyć z rozczesywaniem mich długich do pasa włosów.


A Wy miałyście Barwa Naturalną Odżywkę ekspresową w sprayu octową nabłyszczającą?
Używacie do włosów odżywek w sprayu?


56 komentarzy:

  1. Dobrze kojarzę tą firmę, tego kosmetyku jednak nie miałam. Ja moje włosy rozczesuje tylko na mokro (mam kręcone), więc raczej by się u mnie nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś szczęście, że dobrze trafiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś dawno temu używałam szamponów z tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz mam fazę na produkty tej marki 😊

      Usuń
    2. to dobrze że Ci się sprawdzają

      Usuń
    3. Tylko po szamponach włosy mogłyby być świeże przez więcej niż jeden dzień 😊

      Usuń
    4. mi ich szampony już teraz nie służą, skalp wysuszaja

      Usuń
    5. Czasami tak bywa z szamponami 😕

      Usuń
  4. a wiesz,że nie znam tych odżywek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o takiej odżywce, chętnie przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o niej, ale używam tego typu produktów 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam szampon pokrzywkowy z Barwa Ziołowa i mega go lubię :)

    Odżywka octowa mnie mega ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej wersji szamponu jeszcze nie miałam, może w przyszłości go przetestuję. Odżywka jest świetna, bardzo polecam 😊

      Usuń
  8. Bardzo fajny produkt :) lubię takie błyszczące włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie słyszałam wcześniej o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts