Translate

niedziela, 20 listopada 2022

Venita BIO nawilżający szampon do włosów

Dzisiaj przedstawię Wam szampon, który używam już jakiś czas. Kupiłam go, bo bardzo lubię aloes w pielęgnacji ciała, jak i włosów. Zobaczmy zatem, jak działa na moje długie włosy, które są trochę bardziej wymagające niż skóra.


Venita BIO nawilżający szampon do włosów
Venita BIO nawilżający szampon do włosów kupiłam w Hebe za 8,99 zł. Jest to produkt wegański, testowany dermatologicznie o działaniu nawilżającym, przeznaczonym dla włosów suchych i zniszczonych, które wymagają nawilżenia.

OPIS PRODUCENTA 


Venita BIO nawilżający szampon do włosów
Venita BIO nawilżający szampon do włosów ma za zadanie:
  • nawilżyć włosy i skórę głowy,
  • złagodzić podrażnienia, 
  • ukoić i odświeżyć włosy i skórę głowy 

Sposób użycia: Należy niewielką ilość szamponu wmasować we włosy, a następnie dokładnie spłukać.

SKŁAD 


Venita BIO nawilżający szampon do włosów

OPAKOWANIE 


Venita BIO nawilżający szampon do włosów
Venita BIO nawilżający szampon do włosów znajduje się w ciemnej plastikowej buteleczce o pojemności 300 ml. 

Venita BIO nawilżający szampon do włosów
Venita BIO nawilżający szampon do włosów posiada czarną zakrętkę, po jej naciśnięciu ukazuje się mały otwór, przez który wydostaje się szampon. Tę zakrętkę można również odkręcić, wtedy otwór jest większy. Trwałość tego szamponu to 29 miesięcy od otwarcia.

KONSYSTENCJA I ZAPACH 


Venita BIO nawilżający szampon do włosów
Venita BIO nawilżający szampon do włosów ma konsystencję żelową, która jest rzadka i przezroczysta, a w połączeniu z wodą zmienia się w lekką pianę. Jego zapach jest przyjemny, delikatny i świeży. 

MOJA OPINIAMI 


Venita BIO nawilżający szampon do włosów
Venita BIO nawilżający szampon do włosów postanowiłam wypróbować po to, aby nawilżył moje matowe włosy i poprawił ich kondycję. Jeśli chodzi o oczyszczanie włosów i skóry głowy, to mogę powiedzieć, że radzi sobie z tym całkiem dobrze. Nie podrażnił ani nie uczulił mojej skóry. Podczas mycia dobrze się pieni, dzięki temu mam świadomość, że dokładnie oczyszcza, a jego zapach bardzo umila aplikację. To tyle jeśli chodzi o pozytywne strony tego szamponu. Po umyciu włosów ciężko mi je rozczesać, a bez zastosowania różnych odżywek puszą się i są matowe. Jeśli chodzi stan przetłuszczania się włosów i wypadanie ich, działa neutralnie, czyli tak jak po zastosowaniu poprzednich szamponów, już na drugi dzień włosy zaczynają się przypuszczać, a moje wypadające włosy są wszędzie. Tak więc ten szampon jest dla mnie średniakiem, o wiele lepiej sprawdził się u mnie szampon tej marki Venita, Bio Natural Care Detox, szampon do włosów Pszenica & Jęczmień, o którym pisałam tutaj.



A Wy miałyście Venita BIO nawilżający szampon do włosów?
Jaki jest Wasz ulubiony szampon do włosów?


74 komentarze:

  1. Nie znam tego szamponu, ale ciekawi mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla moich włosów, ale może ktoś będzie zadowolony ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. raczej się nie skuszę, nie dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  4. I didnt know the shampoo. Thanks for your review. Have a good week :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam już swój szampon idealny i nie zamierzam już eksperymentować. Mała uwaga - szampon musisz dostosować nie tyle do włosów co do skalpu. To maska czy odżywka powinna odpowiadać rodzajowi włosów. Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem 😊 Mój skalp nie jest zbyt wymagający, więc przy wyborze szamponów patrze też na inne rzeczy 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  6. Oj szkoda koszmarek z tego szamponu, ja sie nie skusze

    OdpowiedzUsuń
  7. Gracias por la recomendación. Te mando un beso. .

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny produkt :) myślę, że pasuje do moich farbowanych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego szamponu, ale chyba raczej nie wypróbuję, skoro tak ciężko rozczesać po jego użyciu włosy.

    OdpowiedzUsuń
  10. This shampoo look amazing. Thank you for review.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam tego szamponu, ale lubię takie naturalne kosmetyki. Może dam mu szansę. Dobrego tygodnia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. oj nie dla mnie, moje włosy lubią się plątać!

    OdpowiedzUsuń
  13. I have never seen this product here in Germany! Have a great week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  14. Although it looks good, you are not very satisfied with it.

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe jak na moich włosach by się spisał

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią bym przetestowała ten szampon. Jestem Ciekawa jak się u mnie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może u Ciebie sprawdził by się lepiej niż u mnie 😊

      Usuń
  17. Coraz częściej mnie zastanawia czy hasło - wegańskie, nie stało się chwytem marketingowym. Bo skoro wegańskie, to na pewno budzi zaufanie, a czy rzeczywiście większość kosmetyków taka jest? Cóż, można się tylko domyślić :). Ot taka moja dygresja, a co do szamponu, nie słyszałam o nim, mam swoje sprawdzone, nie lubię testować, ale może kiedyś? Kto wie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie to też jest w jakimś sensie chwyt marketingowy, ale mi to nie przeszkadza 😀 Myślę, że kosmetyki, których używam, akurat są wegańskie.😊 Może akurat jak kiedyś najdzie Cię na testowanie to może akurat przypadnie Ci do gustu ten szampon 😊

      Usuń
  18. Hola! No conocía este champú, parece que pinta bien. Besos

    OdpowiedzUsuń
  19. myślę, że moje włosy by go nie polubiły

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz słyszę o tym szamponie. Chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam i na pewno nie wypróbuję ;) Ogólnie nie znam produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Amzing review

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety nie każdy produkt jest dla każdego ;) Ja też czasem mam takie buble.
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyt pięknie byłoby bez bubli😀 pozdrawiam 😊

      Usuń
  24. Ten szampon chyba i u mnie by się nie sprawdził za dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts