Translate

niedziela, 27 listopada 2022

Nacomi Miodowe Gofry peeling cukrowy do ciała

Bardzo lubię używać peelingów do ciała, dlatego często na moim blogu możecie spotkać ich recenzje. Jeśli jeszcze nie macie ich dość, to zapraszam na kolejną z nich. Dowiecie się więcej o obecnie używanym przeze mnie peelingu, który pochodzi z jednej z moich ulubionych marek oraz dowiecie się tego jak się u mnie sprawdza. Zatem zapraszam do czytania!


Nacomi Miodowe Gofry peeling cukrowy do ciała
Nacomi Miodowe Gofry peeling cukrowy do ciała o zapachu miodowych gofrów kupiła w bardzo atrakcyjnej cenie, czyli za 15,49 zł. Jeszcze nigdy nie widziałam go aż tak tanio. Ogólnie jego cena jest różna, najdrożej można go spotkać w okolicach ponad 30 zł, więc myślę, że zrobiłam bardzo dobry interes. Jest to produkt polski, naturalny, który jest testowany dermatologicznie. Nie ma określonych wytycznych, dla jakiego typu skóry jest on przeznaczony, więc uznajmy, że będzie on dobry dla każdego.

OPIS PRODUCENTA


Nacomi Miodowe Gofry peeling cukrowy do ciała
Jak widać, Nacomi Miodowe Gofry peeling cukrowy do ciała pomaga zachować blask, odżywia, nawilża, poprawia jędrność i sprężystość skóry. To wszystko jest możliwe za sprawą takich składników aktywnych jak:
  • Cukier, który stanowi ścierną bazę tego peelingu, pozwalającą mechanicznie usunąć martwy naskórek i dać efekt wyjątkowego wygładzenia skóry.
  • Masło shea, które głęboko nawilża, natłuszcza skórę i odbudowuje jej barierę ochronną szkodliwym działaniem chłodu lub wiatru. Oprócz tego przeciwdziała starzeniu się skóry.
  • Olej ze słodkich migdałów, który ma bardzo dobre właściwości nawilżające i emoliencyjne. Zapewnia skórze doskonałą pielęgnację i nadaje jej wyjątkową miękkość oraz dostarcza wiele składników odżywczych. Oprócz tego, działa łagodząco i koi podrażnioną skórę.
  • Olej kokosowy, który skutecznie nawilża suchą i spierzchniętą skórę, wzmacnia jej ochronną barierę lipidową i wspomaga jej regenerację. Ponadto sprawia, że skóra staje się jedwabiście miękka.
  • Olej macadamia, który walczy z cellulitem, nawilża suchą i szorstką skórę oraz zapobiega jej przedwczesnemu starzeniu się.
  • Miód, który intensywnie nawilża oraz ma właściwości zmiękczające i wspomaga regenerację skóry.

SKŁAD I INNE CENNE INFORMACE


Nacomi Miodowe Gofry peeling cukrowy do ciała

OPAKOWANIE


Nacomi Miodowe Gofry peeling cukrowy do ciała
Nacomi Miodowe Gofry peeling cukrowy do ciała znajduje się w plastikowym słoiczku o pojemności 200 g. Posiada odkręcaną zakrętkę, pod którą znajduje się korek zabezpieczający produkt. Trwałość tego peelingu to 6 miesięcy od otwarcia.

ZAPACH


Nacomi Miodowe Gofry peeling cukrowy do ciała
Po zdjęciu zakrętki i korka zabezpieczającego można poczuć, że Nacomi Miodowe Gofry peeling cukrowy do ciała ma ładny słodki zapach, trochę mam wrażenie, że czuć w nim sztuczność, może się mylę, bo inne peelingi, jakie miałam z Nacomi pachniały pięknymi naturalnymi aktywnymi składnikami.

KONSYSTENCJA


Nacomi Miodowe Gofry peeling cukrowy do ciała
Nacomi Miodowe Gofry peeling cukrowy do ciała ma gęstą zbitą konsystencję, w której znajdują się drobinki cukru. Tak wygląda, kiedy nabierze się go na palec.

Nacomi Miodowe Gofry peeling cukrowy do ciała

MOJA OPINIA


Nacomi Miodowe Gofry peeling cukrowy do ciała
Nacomi Miodowe Gofry peeling cukrowy do ciała, jak wspomniałam na początku, kupiłam bardzo tanio, jego opakowanie jest bardzo łatwe w użyciu, a po zapachu spodziewałam się czegoś więcej, ale nie narzekam, bo zawsze po jego zastosowaniu przez długi czas czuć w łazience ładny słodki zapach. Trzeba uważać przy nakładaniu, bo jego gęsta cukrowa konsystencja lubi spadać z ciała. W miejscach narażonych na cellulit zazwyczaj stosuję go na sucho, wtedy masaż jest mocniejszy i wydaje mi się, że bardziej skuteczny. W miejscach, gdzie moja skóra jest delikatniejsza, stosuję go na mokro, aby za mocny masaż jej nie podrażnił. Bardzo lubię masaż skóry ciała z użyciem tego peelingu, zawsze skóra po nim jest jędrna, miękka, gładka i nawilżona, bo peeling ten, tak jak każdy inny peeling z tej marki i pozostawia na skórze nawilżającą otoczkę. Bardzo lubię ten efekt nawilżenia, bo nie muszę dodatkowo smarować się balsamem, aby nawilżyć skórę. Tak więc jestem bardzo zadowolona z tego peelingu i zamierzam poznać kolejne wariantu zapachowe peelingów z Nacomi. Do tej pory miałam wersję mrożonej kawy i lekkiego kokosowego tortu.

A Wy miałyście Nacomi Miodowe Gofry peeling cukrowy do ciała?
Jaki jest wasz ulubiony peeling do ciała?

56 komentarzy:

  1. Fajnie, że się sprawdził ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam inny peeling od nich i dla mnie był nieco za tłusty - tak go zapamiętałam, ale było to kilka lat temu, więc może teraz byłby lepszy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, że mógłby być lepszy. Zimą uwielbiam używać te peelingi od Nacomi, ale latem zawsze są one dla mnie za tłuste, więc może ich tłustość zależy od wielu czynników 😊

      Usuń
  3. Nie miałam tego peelingu. Po peelingi cukrowe sięgam rzadko, wolę te kawowe, ale to dlatego, że uwielbiam kawę w każdej postaci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam kawę w każdej postaci, więc może i kiedyś pojawi się u mnie peeling kawowy 😊

      Usuń
  4. Znam tą firmę, ale nie miałam od nich peelingu. Szkoda, że zapach trochę sztuczny, ale ważne że kosmetyk dobrze działa na skórę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze działania, nawet jeśli zapach jest nie taki jak powinien. Mimo wszystko bardzo polecam peelingi z tej marki 😊

      Usuń
  5. Bardzo lubię tą markę. Tego peelingu jeszcze nie miałam, szkoda, że zapach sztuczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, ale fajnie, że sprawdza się jako peeling 😊

      Usuń
  6. Ja się właśnie za jakimś rozglądam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gracias por la recomendación. https://enamoradadelasletras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi ciekawie, szkoda, że zapach jest sztuczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ochotę bo konsystencja jest fajna;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hola! gracias por la recomendación, no probé nada de la marca, pero el exfoliante me llama. Besos

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem tego peelingu bo też lubię peelingi. Szkoda, że pachnie trochę sztucznie :(

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że jest jeszcze wiele innych peelingów z tej serii, które również dobrze działają i pięknie naturalnie pachną 😊

      Usuń
  12. ciekawa jestem tego zapachu. Kiedyś powąchałam wersje coś tam z cytryną i bardzo kusi mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytrynowego jeszcze nie miałam, muszę poszukać i wypróbować 😀

      Usuń
  13. Brzmi bardzo kusząco, przetestowałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  14. So it was a good purchase if you are satisfied.

    OdpowiedzUsuń
  15. This body scrub look amazing. I really like texture because I prefer small grains because they in my personal case make better peeling.
    https://www.exclusivebeautydiary.com/2022/11/chloe-nomade-absolu-de-parfum.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The small grains is very good and comfortable to use 😊

      Usuń
  16. Miałam kiedyś i też fajnie mi się sprawdził :D
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  17. MMM brzmi smakowicie. Zresztą jak większość produktów do ciała od Nacomi. Pozdrawiam 🤗

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts