Translate

niedziela, 13 listopada 2022

PUREDERM Rozgrzewająca maseczka do stóp w postaci skarpetek

Dzisiaj opowiem o bardzo ciekawym produkcie, który miałam okazję użyć po raz pierwszy. Wspominałam o nim w moim poprzednim poście o zakupach. Pisałam o tym, że bardzo mocno potrafi on rozgrzać, jeśli jesteście ciekawi więcej na jego temat, to zapraszam na recenzję!


PUREDERM Rozgrzewająca maseczka do stóp w postaci skarpetek
PUREDERM Rozgrzewającą maseczkę do stóp w postaci skarpetek kupiłam w Hebe za 12,99 zł. Regularna cena tej maseczki to 15,99 zł. Ma ona działanie kojące, natłuszczające, odżywcze, wygładzające i regenerujące. Jest to produkt testowany dermatologicznie, którego trwałość to tylko miesiąc od otwarcia. 

OPIS PRODUCENTA


PUREDERM Rozgrzewająca maseczka do stóp w postaci skarpetek
Na opakowaniu PUREDERM Rozgrzewającej maseczki do stóp w postaci skarpetek w bardzo dokładny sposób zostało opisane działanie tego produktu za sprawą takiego składnika aktywnego, jakim jest olejek arganowy. Na opakowaniu został również zawarty sposób użycia, środki ostrożności oraz skład.

SKŁAD


PUREDERM Rozgrzewająca maseczka do stóp w postaci skarpetek

JAK WYGLĄDA W ŚRODKU


PUREDERM Rozgrzewająca maseczka do stóp w postaci skarpetek
Po wyjęciu z opakowania PUREDERM Rozgrzewającej maseczki do stóp w postaci skarpetek można zauważyć, że mają one postać srebrnej folii. Można poczuć bardzo ładny delikatny zapach esencji znajdującej się w środku. Takie skarpetki należy założyć na stopy i odczekać tyle, ile zaleca producent, czyli 20-30 minut. 

MOJA OPINIA


PUREDERM Rozgrzewająca maseczka do stóp w postaci skarpetek
Kiedy założyłam PUREDERM Rozgrzewającą maseczkę do stóp w postaci skarpetek, z początku, zamiast rozgrzewać, chłodziła moje stopy. Jednak z każdą chwilą czuć było coraz to większe ciepło. Po około 10 minutach skarpetki te nawet zaczęły lekko parzyć, ale to nic, bo ja lubię takie ciepełko. Dzielnie odczekałam 30 minut. Po wyciągnięciu stóp ze skarpetek początkowo skóra mnie piekła i wyglądała tak, jakby długi czas była w wodzie. Esencja znajdująca się w środku wolno się wchłaniała więc lepiej używać tej maski na noc (dobrze, że wtedy właśnie jej użyłam). Po wyjęciu stóp ze skarpetek przez długi, czyli około godziny moje stopy były rozgrzane. Z czasem, jak esencja już się wchłonęła w skórę, stopy stały się gładkie i miękkie. Nie wiem, jakby ta maseczka sprawdziła się na silnie zrogowaciałych stopach, bo moje nie były w najgorszym stanie, mogę powiedzieć, że skarpetki te są idealne dla odżywienia, regeneracji stóp i podtrzymania ich dobrej kondycji. Polecam tę maskę przed wielkim wyjściem lub wtedy, kiedy macie zmarznięte stopy, z pewnością je rozgrzeje i przy okazji odżywi skórę stóp.


Miałyście PUREDERM Rozgrzewającą maseczkę do stóp w postaci skarpetek?
Używacie takich rozgrzewających produktów?

60 komentarzy:

  1. I have never seen these socks, I will try them is I find them here! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciągłym zmarzluchem, więc na pewno by mi się taka przydała. Ja ostatnio kupiłam sobie mocno złuszczającą w formie skarpetek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ta maska będzie dla Ciebie w sam raz 😊 takie złuszczające skarpetki też są fajne 😊

      Usuń
  3. Dla mnie to zupełna nowość, ale brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for your review. Have a good day :)

    OdpowiedzUsuń
  5. So cool. i have never tried these before on my feet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Good to know. Thanks💗💗💗💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na rozgrzanie i zadbanie o stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie testowałam maseczek do stóp, ale bardzo mnie ciekawią takie skarpetkowe. Takiej rozgrzewającej wersji nie widziałam ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo polecam te, ale ostrzegam, że potrafią mocno rozgrzać. Pozdrawiam 😊

      Usuń
  9. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  10. I love this type of products, have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  11. I appreciate your effort as it conveys the message of what you are trying to say. Your blogs are easy to understand and also well-written. I look forward to reading more and more interesting articles from your blog. All the best. Gadjup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's nice to read it. I invite you to my next posts😊

      Usuń
  12. te skarpety fajnie wygładzają stópki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Na zimę super sprawa, chyba je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe ta maska . Idealna dla mnie 😁mi zawsze zimno w stopy

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak myślę, że do rozgrzania stopek to byłoby idealnie 😁 jak trasie to kupię

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe te skarpety! Muszę przyznać, że bardzo mnie do nich namówiłaś. Nigdy takich nie testowałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, mam nadzieję, że dobrze się u Ciebie sprawdzą 😊

      Usuń
  17. Nie miałam nigdy maski w postaci skarpet, ale to może być bardzo ciekawe 😀

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam serdecznie ♡
    Ciekawe, nigdy takich nie próbowałam. Trochę mnie przeraża to ciepełko :D Jeżeli chodzi o maskę-skarpetkę to kupuję w Biedronce takie złuszczające, miodzio, polecam! :)
    Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam😊 Jak czytałam niektóre opinie, to dla niektórych to ciepełko było za mocne, ale dla mnie było w sam raz 😊 Miałam chyba te skarpetki złuszczające z Biedronki 😊 dziękuję i również pozdrawiam 😊

      Usuń
  19. That sounds very interesting, the good thing is that it works.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hola! me gusta mucho este tipo de calcetines para pies, me los apunto. Besos

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie testowałam takich skarpetek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tego typu produktów, miałam kiedyś wersję złuszczającą. Ojej, co to się działo :) Dwa tygodnie ukrywania stópek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to😀 też kiedyś mialam wersję złuszczającą 😊

      Usuń
  23. O rety, produkt idealny dla mnie. Moje stópki są wiecznie zimne 🙃... z chęcią wypróbuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. To produkt stworzony dla mnie, bo ostatnio strasznie marzną mi stopy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts