Translate

niedziela, 22 maja 2022

Marion Odżywienie Włosów

Dzisiaj będzie u mnie bardzo orientalnie, a to za sprawą olejku do włosów, jakiego Wam dzisiaj przedstawię. Moje włosy uwielbiają wszelkie olejki, dzięki którym są one gładkie, miękkie i lepiej się układają. Tak więc tym razem padło na olejek marki Marion, zatem zapraszam do czytania! 


Marion Odżywienie Włosów
Olejek Marion Odżywienie Włosów, o którym będę dzisiaj mówić, należy do linii olejków orientalnych, które mają na celu dostarczyć przesuszonym włosom, intensywnej rekonstrukcji i wygładzenia. Olejek ten zalecany jest do każdego rodzaju włosów, jest on łatwo dostępny, można go kupić w wielu drogeriach i nie tylko, w dodatku nie jest drogi, jego cena waha się w okolicach 10 zł.

OPIS  PRODUKTU


Marion Odżywienie Włosów
Olej ten w swoim składzie zawiera takie oleje jak:
  • Macadamia, który zapewnia włosom głębokie odżywienie, wygładza je i regeneruje, a także ułatwia ich układanie;
  • Arganowy, który nie tylko przywraca włosom piękny połysk, ale i nadaje im miękkość i elastyczność, nie obciążając ich przy tym;
  • Ylang-ylang, który stymuluje porost włosów oraz odbudowuje je i regeneruje. 

Sposób użycia: Można go stosować na różne sposoby i zależności od potrzeb. Wystarczą 2-3 krople, aby włosy były w pełni odżywione. Jeśli zależy nam na, aby włosy były miękkie i łatwe do wystylizowania, wystarczy przed wysuszeniem i układaniem nałożyć go na wilgotne włosy. Jeśli chcemy, aby włosy były pełne blasku, należy nałożyć go na wykończenie fryzury. 

Skład: Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Dimethiconol, Isopropyl Myristate, Phenyl Trimethicone, Parfum, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Cananga Odorata Flower Oil, Benzyl Salicylate, Linalool, Benzyl Benzoate, Tocopheryl Acetate, Diethylhexyl Syringylidenemalonate, Caprylic/Capric Triglyceride, Ci 26100

OPAKOWANIE


Marion Odżywienie Włosów
Olejek Marion Odżywienie Włosów znajduje się w plastikowej przezroczystej buteleczce o pojemności 30 ml. Posiada pompkę, dzięki której możliwa jest aplikacja olejku. 

KONSYSTENCJA I ZAPACH


Marion Odżywienie Włosów
Olejek Marion Odżywienie Włosów posiada:
  • przezroczystą lepką, oleistą, ale nie tłustą konsystencję;
  • piękny orientalny zapach.

MOJA OPINIA


Marion Odżywienie Włosów
Średnio przepadam za produktami z marki Marion, ale Olejek Marion Odżywienie Włosów, kupiłam ze względu na wiele pozytywnych opinii na temat linii orientalnych olejków do włosów. Ten olejek bardzo mnie miło zaskoczył. Zazwyczaj nakładam go na włosy po umyciu i osuszeniu ręcznikiem. Wmasowuję od 3 do 6 kropli (czasami nawet i więcej z rozpędu) i mogę powiedzieć, że szybko się wchłania, moje włosy nie wyglądają po nim na tłuste, jak po innych olejkach, są  one miękkie, gładkie, łatwiej się rozczesują i lepiej się układają. Nie widać rozdwojonych końcówek, włosy nie plączą się po nim i ogólnie wyglądają lepiej. Swoim zapachem, który kojarzy mi się z sokiem z brzoskwini, fajną konsystencją i świetnym działaniem bardzo przypomina mi  olejek zabezpieczający końcówki włosów z Hair In Balance By Only Bio, który używałam rok temu i bardzo go lubiłam (można o nim poczytać TU).


A Wy znacie olejek orientalny Marion Odżywienie Włosów?
Lubicie używać olejków w swojej pielęgnacji włosów?

78 komentarzy:

  1. Również uwielbiam wszelkie olejki do włosów, choć nie wszystkie się u mnie dobrze sprawdzają, więc muszę eksperymentować :D Tej firmy akurat nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bardzo ten, jest na prawdę dobry 😊

      Usuń
  2. I love Ylang-Ylang! And the other oils are great too! Awesome review!

    OdpowiedzUsuń
  3. Very interesting review! Thanks for sharing :)

    Abdel | Infinitely Posh.

    OdpowiedzUsuń
  4. So great to hear of this. Lovely!

    OdpowiedzUsuń
  5. I would love to try it! Wonderful post!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie miałam nic tej marki, kiedyś nałogowo używałam ich odżywek do włosów w sprayu. Olejków do włosów się boje, bo mam tendencję do przetłuszczania, ale może kiedyś zaryzykuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zaryzykować, może akurat któryś z tych olejków będzie w sam raz 😊 po tym olejku włosy w ogóle nie wyglądają na tłuste, nawet jak nałożę go więcej niż powinnam 😊

      Usuń
  7. Miałam kiedyś kosmetyki tej marki :) Ale tego olejku jeszcze nie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przydałby mi się takie olejek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przygarnąłbym ten olejek dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś miałam ich olejek i miło wspominam, teraz już nie używam tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też będę ten olejek miło wspominać jak go skończę 😊

      Usuń
  11. I always put oils into the hair ends. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  12. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  13. No, never heard about that brand, but thanks for sharing it!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  14. akurat mazidła tej firmy mnie nie korcą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie korcily, do czasu 😀

      Usuń
    2. testowałam je kilka razy i okazały się bublami także tego:)

      Usuń
    3. No rozumiem, uraz zostaje

      Usuń
    4. tak samo do szamponów Pantene mam uraz... też mnie okropnie podrażniły swego czasu

      Usuń
    5. Za tymi szamponami akurat też nie przepadam

      Usuń
  15. Lubię kosmetyki do włosów z olejkiem arganowym, u mnie zazwyczaj się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa tego olejku :) Lubię orientalne zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing review

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  18. i like the texture of this product, transparant and has a soft aroma. Thanks for great review. Have a nice day ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. great review of excellent product...
    have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaje mi się, że kiedyś go miałam :D bardzo lubię takie olejki do włosów

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam ale też nie używałam olejków do włosów

    OdpowiedzUsuń
  22. Używałam innej wersji i również byłam zadowolona 😀

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam o tym konkretnym olejku, ale Twoja opinia bardzo mnie przekuje. Może go kupie- o ile nie zapomnę, będą w sklepie 🙈😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś nie zapomniała, bo na prawdę jest świetny 😊

      Usuń
  24. Tak nie do końca przekonana jestem do tej marki, ale może sprawdzę na Swoich włosach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sprawdzić, może akurat polubisz produkty tej marki 😊

      Usuń
  25. ja bardzo lubię tego typu olejki

    OdpowiedzUsuń
  26. NIe miałam jeszcze okazji używać kosmetyków tej marki, ale z przyjemnością wypróbuję każdy polecany kosmetyk do pielęgnacji włosów. Uwielbiam testować nowości i szukać nowych ulubieńców :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam ten olejek 😊 też uwielbiam testować nowości 😊

      Usuń
  27. Witam serdecznie ♡
    Znam markę, ale nie przypominam sobie, żebym używała takiego olejku :) Chętnie wypróbuję, lubię olejki, dobrze zabezpieczają moje mega zniszczone końcówki :) Wspaniała recenzja Kochana!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie olejki potrafią bardzo dobrze odżywić zniszczone końcówki 😊 dziękuję 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  28. Takie olejki to u mnie podstawa, ale z Mariona chyba jeszcze żadnego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam pierwszy raz z Mariona i jestem bardzo zadowolona 😊

      Usuń
  29. Z chęcią wypróbuję ten olejek 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Markę kojarzę ale tego olejku jeszcze nie miałam :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Hola! no conozco este aceite, pero a pelo le suelen ir muy bien. Gracias por la recomendación. Besos

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts