Translate

czwartek, 12 maja 2022

Sielanka masło do ciała leśna jeżyna

Jakiś czas temu pisałam o masce do włosów z marki Sielanka, która bardzo dobrze się u mnie sprawdza. Z racji tego, że dopiero poznaję tę markę, postanowiłam od razu wypróbować z niej inny produkt, tym razem przeznaczony do ciała. Czy również przypadł mi do gustu? Zapraszam na recenzję!


Sielanka masło do ciała leśna jeżyna
Masło do ciała leśna jeżyna z marki Sielanka kupiłam w Hebe za 9,99 zł. Do zakupu skusiła mnie jego wyszczuplająca formuła (mimo że nie wierzę w takie cuda). Poza tym zależało mi na znalezieniu produktu, który dobrze nawilży moją skórę, wygładzi ją, będzie w miarę tani i oczywiście pięknie pachnący. Kiedy przeczytałam opis, znajdujący się na opakowaniu stwierdziłam, że Masło do ciała leśna jeżyna będzie właśnie takim produktem. Czy miałam rację? Zobaczcie sami!

OPIS PRODUCENTA


Sielanka masło do ciała leśna jeżyna
Masło do ciała leśna jeżyna posiada karnitynę, kofeinę i guaranę, dzięki czemu:
  • redukuje cellulit,
  • hamuje powstawanie nowych komórek tłuszczowych, 
  • ujędrnia skórę,
  • wyrównuje koloryt,
  • stymuluje proces detoksykacji,
  • nawilża  i wygładza skórę

SKŁAD


Sielanka masło do ciała leśna jeżyna

OPAKOWANIE


Sielanka masło do ciała leśna jeżyna
Masło do ciała leśna jeżyna mieści się w plastikowym słoiczku o pojemności 250 ml. Ma odkręcaną zakrętkę, pod którą bezpośrednio znajduje się masło. Ogólnie opakowanie to jest bardzo wygodne w użyciu i bezproblemowe.

ZAPACH I KONSYSTENCJA


Sielanka masło do ciała leśna jeżyna
Masło do ciała leśna jeżyna posiada:
  • Gęstą, ale lekką konsystencję koloru fioletowego, która szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej skóry.
  • Piękny, naturalny, słodki zapach, w którym czuć świeże jeżyny. Bardzo mi się on kojarzy z owocową gumą mambą.

Ogólnie z wyglądu i zapachu Masło do ciała leśna jeżyna bardzo przypomina mi też jogurt o smaku jeżyn. Smakiem zapewne się różni od jogurtu, choć nie próbowałam go i wolę nie próbować tego, jak smakuje.

MOJA OPINIA


Sielanka masło do ciała leśna jeżyna
Masło do ciała leśna jeżyna lubię za jego wygodne w użyciu opakowanie, piękny zapach i fajną konsystencję. Jeśli chodzi o działanie wyszczuplające, to niestety nie zadziałał nic w tym kierunku, nawet nie oczekiwałam takich efektów, więc nie mam mu tego za złe. Jedynie zauważyłam ujędrnienie, szczególnie wtedy, kiedy smaruję nim ciało po wcześniejszym zrobieniu peelingu. Masło to z jednej strony jest idealne na upalne dni, bo szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy, nie lepi się ani nie klei. Z drugiej strony jego mocny, choć piękny zapach może być zbyt za mocno odczuwalny, a nawet drażniący, w upalnych dniach, więc myślę, żeby go używać wtedy, kiedy nie jest ani za ciepło. Osobom, które nie lubią słodkich lub mocnych zapachów, też może on nie przepaść do gustu. Mnie jego zapach jak najbardziej odpowiada, bo lubię takie słodkości, oprócz tego dobrze nawilża skórę i pozostawia ją gładką. Jeśli lubicie słodkie, wyraziste zapachy oraz szybko wchłaniające się kosmetyki, które odpowiednio nawilżają skórę to tak, jak ja, z pewnością polubicie to masło!


A Wy miałyście Masło do ciała leśna jeżyna
Zdążyłyście już poznać inne kosmetyki z tej marki?

46 komentarzy:

  1. Hmmm sama nie wiem czy by mi się spodobał. Jakoś formuła mnie nie zachęca, pewnie temu, że mam mnóstwo innych mazideł do przetestowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo jest tych fajnych mazideł do testowania 😀

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie masło do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że na parafinie, ale zapach mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dla mnie, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam ale lubię zapachy kosmetykow takich. Nie przeszkadzają mi one

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh very interesting product!

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful! Love your nail polish too!

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a great spring to summer scent! Awesome review!

    OdpowiedzUsuń
  10. I would love to try it! Happy Friday!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tego masła. Ba, ja nawet nie wiedziałam, że istnieje taka marka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie masła do ciała, fajnie, że działa ujędrniająco. Jestem bardzo ciekawa zapachu, może rzeczywiście będzie za mocny na upał, ale ogólnie dla mnie to plus że jest wyrazisty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie wyraziste zapachy, ale w upale mogą być one trochę męczące 😀

      Usuń
  13. It looks great and certainly has effects.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosto das manteigas corporais, quase todas tem efeito formador, quanddo tem cheiro, as vezes é forte.

    Tenha uma boa semana.
    Beijinhos

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że ma lekką konsystencję ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Never heard about that brand before, sounds great!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wow blackberry body butter. I love it...creammy and looks purple, i guess it make us relax. Thanks for good review martyna. Have a nice day ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten zapach bardzo mnie ciekawi :) Chętnie bym go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapach z pewnością by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już czuję ten zapach! Wprost dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts