Translate

czwartek, 5 maja 2022

BIELENDA MINTY FRESH zmiękczający krem-maska do stóp

Nie wiem jak Wy, ale ja już nie mogę się doczekać lata, kiedy już będzie można chodzić w letnich zwiewnych sukienkach i w sandałkach. Z tego właśnie powodu powinno się dbać o skórę stóp, na których lubi tworzyć się zrogowaciała i zgrubiała skóra. Tak więc dzisiaj, zamierzam zaprezentować Wam produkt, który pomaga mi przygotować skórę moich stóp na lato. Zatem zapraszam do czytania!


BIELENDA MINTY FRESH zmiękczający krem-maska do stóp
BIELENDA MINTY FRESH zmiękczający krem-maska do stóp kupiłam w Hebe w promocji za 6,99 zł. Jego regularna cena to 11,99 zł, więc warto upolować go w promocji. Zalecany jest dla silnie zrogowaciałej skóry stóp. Jest testowany dermatologicznie, a jego trwałość do 6 miesięcy od otwarcia. 

OPIS PRODUCENTA


BIELENDA MINTY FRESH zmiękczający krem-maska do stóp
Jak widać, BIELENDA MINTY FRESH zmiękczający krem-maska do stóp, posiada na swoim opakowaniu opis, który w bardzo fajny i czytelny sposób opisuje ten produkt, jego działanie, składniki aktywne oraz sposób użycia.

Skład: Aqua (Water),Urea,Caprylic/Capric Triglyceride,Isohexadecane,Parffinum Liqudium (Mineral Oil),Glycerin,Cera Alba (Beeswax),PEG-30 Dipolyhydroxystearate,Polyglyceryl-10 Diisostearate,Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil,Polyglyceryl-3 Diisostearate,Magnesium Sulfate,Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract,Lanolin,Panthenol,Isostearic Acid,Allantoin,Lactic Acid,Propylene Glycol,Sodium Benzoate,Potassium Sorbate,Diazolidinyl Urea,Methylparaben,Propylparaben,Parfum (Fragrance),Eugenol,Limonene

OPAKOWANIE


BIELENDA MINTY FRESH zmiękczający krem-maska do stóp
BIELENDA MINTY FRESH zmiękczający krem-maska do stóp mieści się w plastikowej tubce o pojemności 100 ml. Posiada odginaną zakrętkę na zatrzask, na której może stać ten krem. Oprócz tego, jego opakowanie ma ładny miętowy kolor, nawiązujący do ekstraktu z mięty, który zawiera. 

KONSYSTENCJA I ZAPACH


BIELENDA MINTY FRESH zmiękczający krem-maska do stóp
BIELENDA MINTY FRESH zmiękczający krem-maska do stóp posiada:
  • gęstą konsystencję koloru białego,
  • ładny delikatny miętowy zapach.

MOJA OPINIA


BIELENDA MINTY FRESH zmiękczający krem-maska do stóp
BIELENDA MINTY FRESH zmiękczający krem-maska do stóp stosuję codziennie po każdej kąpieli od miesiąca. Już po pierwszym użyciu można zauważyć, że stopy są miękkie i gładkie. Nie wiem, jak ten krem sprawdziłby się na silnie zrogowaciałej skórze stóp, bo takiej nie posiadam, jedynie zgrubienia lubią robić mi się na dużych palcach, a szorstka skóra na piętach, jeśli nie posmaruję ich kremem. Po tym kremie mam ciągle gładkie pięty, a po zgrubiałej i zrogowaciałej skórze nie ma śladu. Ogólnie od kiedy stosuję ten krem, zauważyłam, że moje stopy są dobrze nawilżone i w lepszej kondycji. Gdyby tylko pogoda na to pozwoliła, mogłabym już teraz założyć sandałki i pochwalić się gładkimi i zadbanymi stopami!



A Wy miałyście BIELENDA MINTY FRESH zmiękczający krem-maska do stóp?
Jaki krem do stóp sprawdza się u Was najlepiej?
 

46 komentarzy:

  1. Bielenda products are good! Have a great day!

    OdpowiedzUsuń
  2. Looks so good! Wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz używam kremu Regenerum, ale o tym będę pamiętała na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  6. It looks like a good cream.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego kremu więc może go kiedyś sprawdzę 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałby mi się taki krem! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji go jeszcze testować, ale zapowiada się bardzo ciekawie :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2022/05/camelowe-baleriny-w-wiosennej-stylizacji.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh I need this in my life!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja myślałam że jak miętowy o przyjemnie chłodzi ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie należy do tych chłodzących 😊

      Usuń
  12. Muszę kiedyś koniecznie wypróbować ten kosmetyk do stóp. U mnie świetnie sprawdza się krem do stóp Scholl i Perfecta "wygładzające skarpetki"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze kremu Schooll, ani tych skarpetek 😊

      Usuń
  13. Ja do stóp używam sporo kosmetyków. Rano stosuje kremik czekoladowy z Avonu, który ktoś mi polecił na blogu i jest cudowny, po pracy schładzam sobie stopy żelem miętowym, a na noc, po kąpieli używam z Hebe podobnego kremu do Twojego :) naprawdę wydaje się być identyczny
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten czekoladowy krem z Avonu miałam i był świetny 😊 też przydałby mi się taki schładzający krem do stóp 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  14. welcome to summer season...
    good product with great review...

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie kremy, szczególnie z dodatkiem mięty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for nice information
    Visit our site at Click Here

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts