Translate

niedziela, 15 maja 2022

PERFECTA gruboziarnisty peeling do ciała Sweet Banana

Kto zagląda na mój blog, ten pewnie wie, że uwielbiam bananowe kosmetyki, które nie tylko pięknie pachną, ale i też bardzo dobrze działają. Dlatego też będąc w drogeriach, mój wzrok zawsze wędruje w stronę takich produktów. Jeśli jesteście ciekawi, co tym razem upolowałam, to zapraszam na recenzję!


PERFECTA gruboziarnisty peeling do ciała Sweet Banana
PERFECTA gruboziarnisty peeling do ciała Sweet Banana kupiłam w Rossmannie w promocji za około 15 zł. Jego regularna cena to 22,49 zł. Jest to wegański kosmetyk, który w swoim składzie ma ponad 90% składników pochodzenia naturalnego.  Jego opis producenta jest bardzo zachęcający. Zobaczcie sami!

OPIS PRODUCENTA


PERFECTA gruboziarnisty peeling do ciała Sweet Banana
Jak widzicie, PERFECTA gruboziarnisty peeling do ciała Sweet Banana ma na celu doskonale wygładzić, odświeżyć, usunąć zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka, pozostawiając skórę aksamitnie gładka i zregenerowaną. Takie działanie zapewniają naturalne składniki aktywne znajdujące się w tym peelingu.

SKŁAD


PERFECTA gruboziarnisty peeling do ciała Sweet Banana

OPAKOWANIE


PERFECTA gruboziarnisty peeling do ciała Sweet Banana
PERFECTA gruboziarnisty peeling do ciała Sweet Banana znajduje się w plastikowym słoiczku o pojemności 300 ml. Posiada odkręcaną zakrętkę, a pod nią fiolijkę, dzięki której mamy pewność, że jesteśmy pierwszymi użytkownikami tego produktu. Po oderwaniu folijki dostajemy się do konsystencji. 

KONSYSTENCJA I ZAPACH


PERFECTA gruboziarnisty peeling do ciała Sweet Banana
PERFECTA gruboziarnisty peeling do ciała Sweet Banana posiada:
  • gęstą konsystencję koloru żółtego, w której znajdują się małe drobinki łupin orzecha włoskiego, pestek moreli i migdałów oraz drobinek wulkanicznych,
  • piękny naturalny bananowy zapach, który jest słodki, ale nie przesłodzony, aż chce się go zjeść. 

MOJA OPINIA


PERFECTA gruboziarnisty peeling do ciała Sweet Banana
PERFECTA gruboziarnisty peeling do ciała Sweet Banana potrafi być ostrym zdzierakiem, takim, jakie lubię najbardziej. W połączeniu z wodą jest nieco delikatniejszy. Ja zdecydowanie bardziej wolę stosować go na sucho, bo uwielbiam mocne zdzieranie. Jego piękny zapach, który opisałam wyżej, bardzo umila jego aplikację. Kojarzy mi się on z Vibovitem w proszku, który uwielbiałam jeść, kiedy byłam dzieckiem. Jego gęstą konsystencja bardzo dobrze przylega do skóry, nic nie spływa z niej, dzięki czemu peeling się nie marnuje. Po zastosowaniu go skóra faktycznie jest gładka, miękka i zregenerowana, tak jak pisze producent. Mimo ze nie pozostawia po sobie żadnej nawilżającej otoczki, jak większość peelingów, jakie ostatnio używam, myślę, że nie trzeba smarować się balsamem po jego zastosowaniu, bo nie wysusza skóry ani nie podrażnia jej. Dla jeszcze lepszych efektów można się posmarować czymś nawilżającym, ale nie trzeba. Jak sami widzicie, PERFECTA gruboziarnisty peeling do ciała Sweet Banana w 100% spełnił moje oczekiwana, bo ma wygodne opakowanie, pięknie pachnie, dobrze zdziera naskórek, a skóra po nim jest w bardzo dobrej kondycji.


A Wy miałyście PERFECTA gruboziarnisty peeling do ciała Sweet Banana?
Jaki jest Wasz ulubiony peeling do ciała?

71 komentarzy:

  1. Muszę kiedyś koniecznie zainteresować się tym peelingiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapiszę do wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie pożałujesz jak go wypróbujesz 😊

      Usuń
  3. interesting product....

    Have a great weekend

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy go nie miałam. Ulubionego też nie mam. Zapachowo, nie wiem czy bym się skusiła. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nie każdy lubi takie zapachy 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  5. Kusi mnie on od dłuższego czasu, muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Loved this product. Good moisturizer, scent is really good too.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  8. I haven't tried this but it sounds good! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego produktu, ale też lubię mocne zdzieraki do ciała, więc będę go miała na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy moich problemach ze skórą dobry peeling to podstawa. Muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno kupię, bo maska z tej serii pachniała obłędnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. kupię jak trochę pokończę swoje zapasy peelingowe;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie ♡
    Kocham bananowe kosmetyki :) W ogóle bardzo lubię te owoce. Ich słodycz, ich zapach... no po prostu rewelacja. Tego kosmetyku nie miałam, ale jakże wielką ochotę mam go spróbować! :) Super recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham bananowe kosmetyki i wszystkie, które pięknie pachną 😊 Bardzo polecam ten peeling, na pewno go polubisz 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  14. Nie miałam, ale uwielbiam peelingi do ciała 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Gracias por la recomendación, seguro que huele de maravilla. Besos

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for sharing your opinion!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię owocowe kosmetyki, myślę, że ten bananowy zapach mi się spodoba :) konsystencja też akurat dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach i konsystencja jest super, bardzo polecam 😊

      Usuń
  18. Też uwielbiam bananowe kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam o tym peelingu, ale z tego co piszesz warto kupić. Szkoda tylko, że ja zazwyczaj stosuje przez kilka użyć, a potem zapominam😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już weszło w krew używanie peelingów 😀 myślę, że jak kupisz ten peeling to z pewnością o nim nie będziesz zapominać 😊

      Usuń
  20. good recommend...
    have a great day

    OdpowiedzUsuń
  21. Wręcz czuję jego zapach przez ekran :) Wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  22. kosmetyki o zapachu bananowym jakoś mi się nie podobają. Nie ważne jak producent się będzie wysilał, ten zapach dla mnie i tak jest mega chemiczny :P

    OdpowiedzUsuń
  23. egzotyka pod prysznicem, lubię takie owocowe kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba się na niego skuszę po Twojej recenzji

    OdpowiedzUsuń
  25. Również uwielbiam bananowe kosmetyki, ten peeling na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda na bardzo fajny zdzierak !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts