Translate

niedziela, 8 maja 2022

Tesori d’Oriente Africa aromatyczny żel pod prysznic

Nie będę ukrywać tego, że opakowania kosmetyków mają dla mnie duże znaczenie i to na nie w pierwszej kolejności zwracam uwagę podczas zakupów. Tak, więc dzisiaj zamierzam zaprezentować Wam produkt włoskiej marki Tesori, która jest pewnie dla niektórych mało znana, ale za jej produkty to przyciągają wzrok swoim oryginalnym wyglądem. Zobaczcie sami!


 Tesori d’Oriente Africa aromatyczny żel pod prysznic
Tesori d’Oriente Africa aromatyczny żel pod prysznic można znaleźć w wielu droderiach, szczególnie internetowych. Ja kupiłam go w pewnym sklepie osiedlowym w mojej okolicy za około 10 zł. Można go stosować codziennie podczas kąpieli. Jest on zalecany dla każdego typu skóry, niezależnie od wieku. 

OPIS PRODUCENTA


 Tesori d’Oriente Africa aromatyczny żel pod prysznic
Tesori d’Oriente Africa aromatyczny żel pod prysznic jest mieszanką rzadkich gatunków drzew, między innymi baobabu i drogocennych przypraw. Posiada aksamitne nuty kwiatów akacji oraz ciepły i zmysłowy zapach zawierający kolory i emocje, które towarzyszą afrykańskim podróżom. Zawiera także masło shea, dzięki któremu delikatnie oczyszcza skórę oraz pozostawia ją miękką i jedwabiście gładką.

SKŁAD


 Tesori d’Oriente Africa aromatyczny żel pod prysznic

OPAKOWANIE


 Tesori d’Oriente Africa aromatyczny żel pod prysznic
Tesori d’Oriente Africa aromatyczny żel pod prysznic znajduje się w plastikowej tubce o pojemności 250 ml. Posiada odginaną zakrętkę na zatrzask, na której można stać ten żel. Posiada też bardzo oryginalny uchwyt, za pomocą którego można go powiesić. Żel ten ma bardzo ciekawą szatę graficzną nawiązującą do jego afrykańskiego klimatu.

KONSYSTENCJA I ZAPACH


 Tesori d’Oriente Africa aromatyczny żel pod prysznic
Tesori d’Oriente Africa aromatyczny żel pod prysznic posiada:
  • rzadką, kremową konsystencję koloru jasnożółtego,
  • mocny aromatyczny ciepły zapach, który nie jest brzydki, ale bardzo przypomina męskie kosmetyki. 

MOJA OPINIA


 Tesori d’Oriente Africa aromatyczny żel pod prysznic
Bardzo lubię orientalne produkty, jednak Tesori d’Oriente Africa aromatyczny żel pod prysznic, jest produktem, w którym drażni mnie trochę jego zapach. Jak napisałam wyżek, pachnie on jak męski żel pod prysznic, mimo że jest przeznaczony dla kobiet. Zapach ten nie jest brzydki, ale po prostu jest nie w moim typie. Za to lubię jego kremową konsystencję, która szybko się pieni i zawsze dokładnie domywa moje ciało ze wszystkich zabrudzeń. Żel ten nie podrażnił mojej skóry, ani jej nie uczulił. Nie wysusza jej też, ani nic się na nie dzieje kiedy nie posmaruję się balsamem po umyciu i osuszeniu skóry ręcznikiem. Żel ten jest dobry, ale nie należy do moich ulubieńców. Jak już napisałam wyżej, najbardziej zainteresowało mnie jego opakowanie, nawet bardziej niż to, co ma w środku...


A Wy miałyście Tesori d’Oriente Africa aromatyczny żel pod prysznic?
Lubicie używać produktów, które mają takie ciekawe opakowania? 
 

60 komentarzy:

  1. Jeszcze nie spotkałam się z tym żelem pod prysznic. Szkoda, że jego zapach nie jest zbyt ciekawy, bo może bym przetestowała. Ale opakowanie ma bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach jest bardzo ważny, gdy mowa o płynach lub żelach do mycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie widziałam tych produktów. Ja lubię owocowe zapachy

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rozwiązanie z tą zawieszką. Szkoda jednak, że kiepsko pachnie. Aczkolwiek czasem walory zapachowe nie są ważne o ile produkt działa i nie uczula przy tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że zapach nie jest najważniejszy, ale fajnie by było gdyby produk ładnie by pachniał, bo to bardzo umila czas, czasami nawet bardziej niż działanie 😀

      Usuń
  5. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  6. The packaging is great. I haven't seen it here. Have a great week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic jeszcze od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Faktycznie, bardzo ciekawy produkt! Zwraca uwagę :) Sama nie miałam, może kiedyś będę miała okazję przetestować ciekawi mnie zapach :D Jak będę miała okazję sprawdzę ale sama raczej nie kupię :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach ma bardzo specyficzny, ale warto przestawać ten produkt, może akurat Ci się spodoba 😊

      Usuń
  9. oj ale te produkty piękne pachną:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten produkt mógłby pachnieć bardziej damsko😀

      Usuń
    2. ja się zachwycałam ich każdym aromatem a testowałam chyba wszystkie zapachy xd

      Usuń
    3. Też muszę poznać inne zapachy, może jakiś mi się spodoba 😀

      Usuń
    4. ja generalnie jestem maniaczką zapachów także tego:)

      Usuń
  10. Very wonderful review! I would love it!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe opakowanie 😀 A pro po zapachu to ja ostatnio często trafiam na kosmetyki, które pachną jak męskie perfumy 😛

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe połączenie zapachowe

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach w żelach jest ważny ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Męskie zapachy w kosmetykach to nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No conocía este producto, pero seguro que huele super bien. Gracias por la recomendación. Besos

    OdpowiedzUsuń
  16. The packaging looks great, it's a pity ... the men's scent.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem mega ciekawa tego żelu. Opakowanie ma świetne :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie najbardziej mi się w nim podoba 😊

      Usuń
  18. Sad you didn't like it the smell of it!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  19. a właśnie miałam mówić, że opakowanie ma super :D szkoda, że przerost formy nad treścią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, ale poza zapachem wszystko z nim ok😊

      Usuń
  20. Bardzo ładne opakowanie :) ciekawa jestem czy ten męski zapach byłby w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapowiadalo się ciekawie, ale mi też ten zapach by nie przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  22. package looks beautiful, and product must be good....

    have a great day

    OdpowiedzUsuń
  23. So great review, so cute packege

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hope you had a great day!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts