Translate

niedziela, 2 października 2022

Denko Wrzesień 2022

Nadszedł już październik, czyli kolejny miesiąc, w którym przybyło mi kilka kosmetyków, a także jakaś jej część ubyła. Dzisiaj mam dla Was bardzo małe denko, sama nie wiem, jak to się stało, że zużyłam tak mało kosmetyków w tym miesiącu. Może zaczęłam używać bardziej ekonomicznych opakowań? Nie wiadomo i nie będę się w to zagłębiać. Tak więc zapraszam Was na prezentację moich wrześniowych zużyć!


Denko Wrzesień 2022
Wśród zużytych kosmetyków królują głównie kosmetyki do włosów. Część z nich miałam pierwszy raz, część już kilka razy przewijała się na moim blogu. Kilka kosmetyków sprawdziło się u mnie świetnie, do innych już nie wrócę. Jeśli jesteście ciekawi więcej na ich temat, to zapraszam do czytania!

BARWA wzmacniający szampon lniany do włosów, TOŁPA GREEN regenerujący szampon do włosów
BARWA wzmacniający szampon lniany do włosów. Był to szampon, który dobrze spełniał swoje zadanie, jeśli chodzi o oczyszczanie skóry głowy i włosów. Bardzo lubiłam w nim to, że po jego użyciu nie potrzebowałam żadnych odżywek do pomocy w rozczesaniu włosów. Jeden jego mały miny był taki, że włosy po nim szybko robiły się tłuste. Recenzja TUTAJ.

TOŁPA GREEN regenerujący szampon do włosów. Dobrze spełniał swoje zadanie, jeśli chodzi o oczyszczanie włosów i skóry głowy, jednak bez pomocy odżywek lub masek ciężko mi było rozczesać włosy. Był to przeciętny szampon, o wiele bardziej polubiła jego wersję konopną (pisałam o niej TUTAJ). Recenzja TUTAJ.


Avon, Planet Spa, Rewitalizująca maska do włosów
Avon, Planet Spa, Rewitalizująca maska do włosów. Była to bardzo fajna odżywka, włosy były po niej gładkie, miękkie i dobrze się układały, a najlepsze w niej było to, że bez problemu mogłam je rozczesać. Jest to moje drugie opakowanie i być może nie ostatnie. Recenzja TUTAJ.

Time Out Suchy szampon Original
Time Out Suchy szampon Original. Był to bardzo skuteczny suchy szamponem, który świetnie spełniał swoje zadanie, prawidłowo odświeżał włosy, sprawiał, że nie były tłuste, nie pozostawiał też białego proszku. Należy on do tych tańszych szamponów, bo kupiłam go w jednym z popularnych marketów spożywczo-przemysłowych. Bardzo mi przypomina mi suchy szampon z Niuqi, który również jest tani i bardzo skuteczny.

Garnier, Mineral Deodorant Invisible 48h
Garnier, Mineral Deodorant Invisible 48h. Był on bardzo skutecznym antyerspirantem, który nie brudził ubrań. Chronił moją skórę przez cały dzień przed nieprzyjemnym zapachem i mokrymi plamami. Nie wiem, czy chroni on skórę równie dobrze przez 48 godzin, bo jeszcze tego nie sprawdziłam, dlatego, że myję się dwa razy dziennie. 

Sielanka dziewczyna jak malina odmładzająco-regenerujący krem-żel do rąk i paznokci
Sielanka dziewczyna jak malina odmładzająco-regenerujący krem-żel do rąk i paznokci. Podobała mi się w tym kremie jedna rzecz -jego zapach. Jeśli chodzi o nawilżanie, to było ono słabe i krótkotrwałe, więc polecam go tylko miłośnikom pięknych zapachów, którzy nie skupiają swojej uwagi na działaniu kosmetyków. Recenzja TUTAJ.


I to będzie na tyle...

Miałyście coś z mojego denka?
Który z kosmetyków zainteresował Was najbardziej?

57 komentarzy:

  1. Good products you have used :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję stosować ten antyperspirant i również go polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic chyba nie miałam, jedynie z barwy szampon octowy (który też chyba znasz) i właśnie to, że sprawiał, że włosy szybko wyglądały na nie świeże całkowicie go u mnie skreśla.
    Swoją drogą to chyba wrześniowe denko, nie październikowe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedyny minus tych szamponów z Barwny, ale i tak je lubię 😊 Miało być wrześniowe 😅 Dobrze, że szybko zauważyłaś, już poprawiłam na wrzesień 😊 zmęczenie daje się we znaki 😅

      Usuń
  4. Sporo zużyłaś, więc włosy muszą wyglądać super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbowałabym Avon Planet Spa do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. All the products look good. Thanks for your review :)
    I want to try Garnier Mineral Deodorant Invisible 48h :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank for your visit 😊 I very recommend Garnier Mineral Deodorant Invisible 48h😊

      Usuń
  7. Znam i lubię antyperspirant Garnier:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tylko ten dezodotrant w kulce z Garniera, kiedyś kupowałam go:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi,
    Nice blog. I am new. Do you want to follow each other?

    https://fashionandwishlist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zużycia :) Przypomniałaś mi, że bardzo dawno nie miałam już nic z Barwy, a lubiłam ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne produkty ma ta marka, dobrze, że Ci o nich przypomniałam 😀

      Usuń
  11. So great products

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super denko 😀 Żadnego z kosmetyków nie miałam 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z Barwy lnianej miałam odżywkę i sprawdziła się naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Barwy miałam tylko szampony, każdy sprawdził się u mnie fajnie 😊

      Usuń
  14. Ja się nie mogę przekonać do suchego szamponu. Dostałam od koleżanek taki puder i on jeszcze jest spoko ale to też nie zawsze zrobi oczekiwany efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że po suchym szamponie nie ma takiego efektu jak po mokrym, ale kiedy nie szykuje mi się żadne wielkie wyjście to są w sam raz 😊

      Usuń
  15. Dry shampoo and hand cream are excellent, they disappear in a second!
    Happy October and good luck in all your projects! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię ten antyperspirant z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kulki od Garniera są spoko. Używam ich i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zadowolona i na pewno jeszcze kupię nie jedną 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts