Translate

niedziela, 9 października 2022

AVON Planet Spa Nawilżająca maska do włosów

Dawno nie było u mnie produktów z Avonu, dlatego teraz czas to nadrobić. Zamierzam Wam przedawnić pewien produkt z tej marki, a dokładniej z serii Planet Spa, który używam już jakiś czas. Tak więc, nie przedłużając, poznajcie go!


AVON Planet Spa Nawilżająca maska do włosów
Tym produktem jest AVON Planet Spa Nawilżająca maska do włosów. Można ją zamówić w katalogu z Avonu lub też w innych miejscach np. na Allego gdzie jej cena waha się w okolicach 15 zł. Zawiera śródziemnomorską oliwę z oliwek i może ją stosować każdy. 

OPIS PRODUCENTA


AVON Planet Spa Nawilżająca maska do włosów
Producent zbytnio nie rozpisuje się zbytnio o działaniu tej maski i jej składnikach aktywnych. Wspomina o tym, że głęboko nawilża włosy i ma intensywne działanie. Wspomina też, że jest ona przeznaczona dla wszystkich rodzajów włosów oraz pozostawia je miękkie, łatwe do ułożenia.

Sposób użycia: Należy nanieść na umyte i mokre włosy obfitą ilość maski, pozostawić na 10 minut, a następnie spłukać.

SKŁAD


AVON Planet Spa Nawilżająca maska do włosów
Na opakowaniu AVON Planet Spa Nawilżającej maski do włosów widać czytelny skład oraz inne cenne informacje dotyczące między innymi opakowania produktu, którego trwałość to 12 miesięcy od otwarcia

OPAKOWANIE


AVON Planet Spa Nawilżająca maska do włosów
AVON Planet Spa Nawilżająca maska do włosów mieści się w przezroczystym plastikowym słoiczku o pojemności 200 ml. Posiada białą odkręcaną zakrętkę, pod którą znajduje się srebrna folijka zabezpieczająca produkt. Jest ona tak mocno przymocowana, że bardzo musiałam się namęczyć, żeby ją odkleić i dostać się do maski... 

ZAPACH


AVON Planet Spa Nawilżająca maska do włosów
Kiedy już po z wielkim trudem oderwałam folię AVON Planet Spa Nawilżającej maski do włosów, mogłam poczuć bardzo ładny, świeży oliwkowy zapach

KONSYSTENCJA


AVON Planet Spa Nawilżająca maska do włosów
Konsystencja AVON Planet Spa Nawilżającej maski do włosów z początku wygląda jak jasnozielona galaretka, kiedy nabrałam ją na palec, zauważyłam, że jest ona gęsta  i nie spływa z niego.

MOJA OPINIA


AVON Planet Spa Nawilżająca maska do włosów
AVON Planet Spa Nawilżająca maska do włosów jest ogólnie fajnym produktem znajdującym się w wygodnym opakowaniu (pomijając akcję z folią zabezpieczającą). Ma przyjemny zapach i nie spływa z włosów w trakcie aplikacji. Z łatwością spłukuje się tę maskę, a kiedy włosy są już suche, to można od razu zauważyć efekty. Włosy po tej masce łatwiej się rozczesują i układają, są miękkie i odpowiednio nawilżone. Oczywiście nie są tak piękne, jak po zabiegach fryzjerskich typu botox lub keratynowe prostowanie włosów, ale ogólnie włosy wyglądają po niej lepiej. Tak więc, jeśli potrzebujecie nawilżyć swoje suche włosy i poprawić ich wygląd, myślę, że maska ta będzie w sam raz. 


A Wy miałyście AVON Planet Spa Nawilżająca maska do włosów?
Jakie są Wasze ulubione maski do włosów?
 

58 komentarzy:

  1. This looks great for the season..well, all year for me!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie to maska odpowiednia dla mojej babci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej oliwkowej serii kupiłam niedawno krem do rąk, stóp i łokci, ale jeszcze nie otworzyłam, bo najpierw inny zużyję do końca. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę poznać inne kosmetyki z tej, bo jakoś wcześniej nie ciągnęło mnie do niej 😊

      Usuń
  5. Nawet nie wiem jak pachnął oliwki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam!
    Ciekawy produkt. Jeszcze nie próbowałem tej marki, może będę zachęcony. Moim faworytem jest Christophe Robin, który nie tylko ma różne olejki do nawilżenia włosów, ale ma też keratynę wzmacniającą zniszczone włosy.
    Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ten produkt, którego używasz mógłby być też idealny dla mnie, bo uwielbiam keratynę i wzmacniające olejki 😊

      Usuń
  7. lubię Avon, ale tej maski nie miałam okazji nigdy bliżej poznać

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam od nich kosmetyków do włosów 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi
    You have a great blog :)
    Do you want to follow each other?

    https://fashionisbiglove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tej maski, zapach oliwek, mi się nie podoba- jest dla mnie „zbyt ciężki”.
    Jeśli chodzi o maski do włosów, zazwyczaj sięgam po te od Joanny i Kallosa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba zapach oliwek 😊. Masek z Kallosa jeszcze nie miałam 😊

      Usuń
  11. Myślę, że ta maska byłaby idealna do moich włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię Avon, ale tej maski nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aktualnie używam maski z Garniera i daje sobie radę. Tych z Avonu nie stosowałam, a z serii Planet Spa kojarzę bardziej produkty do ciała, ewentualnie do twarzy. Bardzo dawno nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski.z Garniera też są fajne. Z Planet Spa też są fajne kosmetyki do włosów 😊

      Usuń
  14. Lubię kosmetyki z serii Planet Spa! Ostatnio uprzyjemniam sobie kąpiele olejkiem do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam, ale wydaje się okej. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja siostra lubię tę serię kosmetyków Planet Spa :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne są kosmetyki z tej serii fajne 😊pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts