Translate

czwartek, 13 października 2022

Eveline Cosmetics Variété pomadka powiększająca usta

Dzisiaj zajmiemy się pielęgnację ust z udziałem produktu, którego miałam w planach już od bardzo długiego czasu, aż w końcu jego promocyjna cena sprawiła, że w końcu postanowiłam go kupić. Tak więc zobaczcie co to za produkt!


Eveline Cosmetics Variété pomadka powiększająca usta 
Tym produktem jest Eveline Cosmetics Variété pomadka powiększająca usta. Kupiłam ją w Hebe za 17,99 zł, oczywiście była to cena promocyjna, bo normalnie kosztuje 29,99 zł. Zobaczmy, co mówi nam o tej pomadce producent!

OPIS PRODUCENTA


Eveline Cosmetics Variété pomadka powiększająca usta 
Eveline Cosmetics Variété pomadka powiększająca usta zwiększa objętość ust i przyjemnie je chłodzi. Jej błyszczące wykończenie optycznie wzmacnia efekt powiększenia ust. Posiada precyzyjny aplikator, który ułatwia nakładanie produktu. Za sprawą orzeźwiającego zapachu słodkiej mięty jego stosowanie jest bardzo przyjemne.

Eveline Cosmetics Variété pomadce powiększającej usta zawiera następujące składniki aktywne: roślinny kolagen, kwas hialuronowy i ekstrakt z mięty. Składniki te zapewniają ustom właściwą pielęgnację, nawilżenie, równomierne powiększenie oraz przyjemne uczucie chłodu i świeżości.

OPAKOWANIE


Eveline Cosmetics Variété pomadka powiększająca usta 
Eveline Cosmetics Variété pomadka powiększająca usta znajduje się przezroczystym opakowaniu o pojemności 7 ml. Posiada odkręcaną zakrętkę, do której przymocowany jest pędzelek o lekko skośnym kształcie umożliwiającym nałożenie pomadki na usta. 

KOLOR, KONSYSTENCJA I ZAPACH


Eveline Cosmetics Variété pomadka powiększająca usta 
Kolor Eveline Cosmetics Variété pomadki powiększającej usta, który wybrałam to 05. Jak widać na ręce, ma on delikatnie różowy odcień. Konsystencja jest gęsta, ale z łatwością rozprowadza się na ustach. Zapach jest miętowy i powiedziałabym nawet, że orzeźwiający.

Eveline Cosmetics Variété pomadka powiększająca usta 
Eveline Cosmetics Variété pomadka powiększająca usta  na ustach wygląda ładnie, tak jakbym nałożyła bezbarwny błyszczyk. Usta są gładkie, poprawiony jest kontur ust, ale nie powiedziałabym, że jakoś bardzo je powiększa. Taki efekt utrzymuje się kilka godzin, pomadka ta nie "zjada się", nawet jak jem i piję. 

MOJA OPINIA

 
Eveline Cosmetics Variété pomadka powiększająca usta 
Eveline Cosmetics Variété pomadka powiększająca usta jest fajnym produktem służącym do pielęgnacji ust. Ma bardzo przyjemny zapach, który, jak pisze producent, umila on aplikację. Dzięki wygodnemu pędzelkowi bez problemu nanosi się pomadkę na usta. Produkt ten dobrze nawilża skórę, tak więc idealnie sprawdza się w tych chłodnym dniach. Na szczęście jest bezsmakowy, dlatego nie "zjadam" go z ust, przez co długo się na nich utrzymuje. Kupiłam go głównie z myślą o tym, że powiększy on moje wąskie usta, ale niestety nie sprawdził się zbytnio w tej kwestii... Pozostaje mi tylko cieszyć się dobrym nawilżeniem, wygładzeniem i ogólną poprawą kondycji skóry ust, a także ochroną przed przesuszeniem i negatywnym wpływem warunków pogodowych.


A Wy miałyście Eveline Cosmetics Variété pomadkę powiększającą usta?
Znacie jakieś dobre produkty, które powiększają usta?

54 komentarze:

  1. Domyślam się kto takie pomadki stosuje i chyba są bardzo popularne wśród znanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm efekt powiększenia jest :D Ale czy inna pomadka też tego nie zrobi? Hmm. Jak pomalujemy po krawędzi i delikatnie powiększymy, to i owszem ;)
    Pozdrawiam! Miłego dnia :)
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakiś tam optyczny jest 😊 Też zależy jaka pomadka, bo u siebie za bardzo nie widzę efektu powiększenia 😊

      Usuń
  3. Przepiękny kolorek! Bardzo mnie zachęciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. I follow you number 153, follow back?

    OdpowiedzUsuń
  5. Na ustach wygląda bardzo ładnie, a na ich powiększeniu mi nie zależy, więc może sobie ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam!
    Uwielbiam to! Nigdy nie próbowałem tej marki, ale zanotowałem to.
    Wygląda bardzo ładnie na twoich ustach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for the post! I will put it on my list!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gracias por la recomendación https://enamoradadelasletras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wygląda ta pomadka na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Your lips look very good here! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tej pomadki- nie używam kosmetyków powiększających usta, moje nie są małe więc mam obawy przed takimi produktami 😁
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje niestety są małe i wąskie, więc zawsze się oglądam za takiemu produktami😀 pozdrawiam 😊

      Usuń
  12. I follow you number 154 , follow back?

    https://fashionandwishlist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ⋱ ⋮ ⋰
    ⋯ 🌝 ⋯¨
    .* _Π_____˚ ☁️
    /______/~\ ˚
    |田田|門|˚. 🙋
    *˛╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬*🌺
    •** Excellent gloss, i love it! •**•*

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka pomadka chłodząca będzie fajna na lato. Może się nią zainteresuję, ale w promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt :) Nigdy nie stosowałam pomadki powiększającej usta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jakoś ostatnio nie używam błyszczyków, wolę szminki w sztyfcie. Ale Eveline bardzo lubię i mam dużo kosmetyków tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z koli bardziej podchodzą błyszczyki niż szminki w sztyfcie. Też bardzo lubię kosmetyki z Eveline 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts