Translate

poniedziałek, 12 grudnia 2022

Mus do ciała NATURAL MOMENTS by ORGANIQUE

Dzisiaj będzie post o moim kolejnym łupie, który upolowałam w Hebe. Już bardzo długo produkt ten widniał na liście moich ulubionych produktów, aż w końcu jego bardzo niska cena promocyjna zdecydowała o zakupie go. Zobaczmy zatem co to za produkt!


Mus do ciała NATURAL MOMENTS by ORGANIQUE 
Mus do ciała NATURAL MOMENTS by ORGANIQUE kupiłam w Hebe za 11,99 zł, normalnie kosztuje 39,99 zł. Musiałam kilka razy przetrzeć oczy, jak zobaczyłam tak niską cenę. Musiałam też pośpieszyć się z zakupem go, bo ze względu na tak atrakcyjną cenę mus ten szybko robił się niedostępny. Jest on przeznaczony dla każdego rodzaju skóry. Tak więc moja intuicja zdecydowała o tym, że produkt ten będzie dla mnie w sam raz!

OPIS PRODUCENTA


Mus do ciała NATURAL MOMENTS by ORGANIQUE 
Na opakowaniu Musu do ciała NATURAL MOMENTS by ORGANIQUE można przeczytać o zawartości jego składników aktywnych i ich działania. Został zawarty też sposób użycia, a także skład.

SKŁAD


Mus do ciała NATURAL MOMENTS by ORGANIQUE 

OPAKOWANIE


Mus do ciała NATURAL MOMENTS by ORGANIQUE 
Mus do ciała NATURAL MOMENTS by ORGANIQUE mieści się w plastikowym słoiczku o pojemności 200 ml. Posiada aluminiową zakrętkę, pod którą znajduje się folia ochronna.

ZAPACH


Mus do ciała NATURAL MOMENTS by ORGANIQUE 
Kiedy oderwiemy zabezpieczającą folijkę, możemy zauważyć, że Mus do ciała NATURAL MOMENTS by ORGANIQUE ma bardzo ładny delikatny zapach naturalnych porzeczek. Jest on bardziej wyczuwalny podczas aplikacji, dzięki czemu bardzo ją umila.

KONSYSTENCJA


Mus do ciała NATURAL MOMENTS by ORGANIQUE 
Mus do ciała NATURAL MOMENTS by ORGANIQUE ma bardzo fajną gęstą, jednocześnie lekką i puszystą konsystencję koloru białego. Ma ona widoczne małe różowe drobinki, jednak podczas aplikacji nie są one wyczuwalne.

MOJA OPINIA


Mus do ciała NATURAL MOMENTS by ORGANIQUE 
Mus do ciała NATURAL MOMENTS by ORGANIQUE można dorwać w bardzo atrakcyjnej cenie (nie zwlekajcie jednak długo z zakupami, bo może on już być niedostępny). Jego zapach i konsystencja są bardzo przyjemne. Bez problemu rozprowadza się on po skórze, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej otoczki. Skóra po nim jest miękka, gładka i odpowiednio nawilżona przez cały dzień. Jestem bardzo zadowolona z tego musu i szkoda trochę, że ma tak małą pojemność. Mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się poznać więcej produktów z tej marki.


A Wy miałyście Mus do ciała NATURAL MOMENTS by ORGANIQUE?
Znacie kosmetyki z tej marki?

42 komentarze:

  1. Bardzo lubię kosmetyki do ciała w tej formie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam go na cenie na do widzenia :) W sumie liczyłam, że formuła będzie bardziej puszysta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłaby być bardziej puszysta, ale nie narzekam 😊

      Usuń
  3. Nie znam tej marki kosmetycznej, ale z chęcią bym go przetestowała! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. This looks like a beautiful product! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam!
    Bardzo podobała mi się Twoja recenzja!
    Właśnie tego szukałem. Dziękuję Ci!

    OdpowiedzUsuń
  6. Juz dla samego zapachu bym kupiła. Uwielbiam czarną porzeczkę i jeść i jej zapach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwona* czemu słownik wie lepiej... zresztą obie lubię 😅

      Usuń
    2. Też między innymi ta porzeczka zachęciła mnie do kupienia tego musu 😊

      Usuń
    3. Dobrze, że tylko przeinaczył na czarną, a nie na coś innego 😅 ciekawe jakby się u mnie sprawdził mus z czarnej porzeczki 😀

      Usuń
  7. mnie to porzeczkami ni epachnie, miałam piankę do mycia z tej serii mile wspomnam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie czuć delikatny zapach porzeczek ;)

      Usuń
  8. Gracias por la recomendación. https://enamoradadelasletras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda bardzo aksamitno w kontystencji:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Porzeczkowego musu do ciała jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nic nie miałam tej marki, ale ten mus mnie ciekawi 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki mus to zdecydowanie coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mnie zaciekawił ten zapach porzeczek

    OdpowiedzUsuń
  14. wyobrażam sobie jak musi pięknie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  15. Markę kojarzę, natomiast nie pamiętam czy miałam jakikolwiek produkt ichniejszy.
    Tego musu nie miałam, będę się za nim rozglądać na promocji, bo prawie 40 złotych za 200 ml, to trochę za dużo.
    Zapach musi być przepiękny 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyt dużo kosztuje jak na tak małe opakowanie 😕 Ale na szczęście można go spotkać takiej w promocjach 😊 zapach jest piękny 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  16. Zapach porzeczek brzmi bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię zapach porzeczek, bez wątpienia kojarzy mi się z latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też 😀 dlatego między innymi zwróciłam uwagę na ten mus 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts