Translate

niedziela, 4 grudnia 2022

SORAYA GLAM OILS regenerujący krem-maska do twarzy na noc

Dzisiaj zajmiemy się pielęgnacją skóry twarzy z udziałem pewnego kremu-maski. Zawsze miałam problem z doborem odpowiedniego kremu dla mojej cery, która jest mieszana, więc muszę brać wiele czynników pod uwagę, aby krem nie zapchał mojej skóry, zapobiegał tworzeniu się zmarszczek i pękaniu naczynek krwionośnych, a także jednocześnie nawilżył i odżywił moją skórę. Zobaczmy zatem, czy nowo odkryty przeze mnie krem-maska zdołał sprostać moim wymaganiom!


SORAYA GLAM OILS regenerujący krem-maska do twarzy na noc
Soraya Glam Oils regenerujący krem-maska do twarzy na noc kupiłam w Hebe w promocji za 9,99 zł. Normalnie kosztuje 15,99 zł. Ma działanie nawilżające oraz regenerujące, jest on zalecany dla cery suchej lub bardzo suchej, można go stosować na dzień i na noc. Co do wieku, nie ma jakiś specjalnych wymagań. 

OPIS PRODUCENTA


SORAYA GLAM OILS regenerujący krem-maska do twarzy na noc
Soraya Glam Oils regenerujący krem-maska do twarzy na noc za sprawą swojej bogatej formuły ma za zadanie:
  • zapewnić skórze odżywienie i regenerację,
  • przywrócić skórze gładkość i miękkość,
  • zredukować przesuszenie, szorstkość oraz uczucie dyskomfortu skóry.

To wszystko jest możliwe za sprawą takich składników aktywnych jak:
  • ekstrakt z kwiatów brzoskwini, który jest bogaty we flawonoidy, dzięki czemu ogranicza negatywny wpływ wolnych rodników na skórę, a także wygładza i nawilża skórę,
  • olej makadamia, który natłuszcza i regeneruje suchą skórę,
  • masło shea, które odżywia, wygładza i zmiękcza naskórek. 

Sposób użycia: Należy codziennie rano i wieczorem nałożyć krem na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu, a następnie wmasować. Przy regularnym stosowaniu, krem ten poprawi wygląd skóry i jednocześnie podkreśli jej naturalne piękno i blask. 

SKŁAD


SORAYA GLAM OILS regenerujący krem-maska do twarzy na noc

OPAKOWANIE


SORAYA GLAM OILS regenerujący krem-maska do twarzy na noc
Soraya Glam Oils regenerujący krem-maska do twarzy na noc mieści się w plastikowej tubce o pojemności 50 ml. Ma bardzo ładną szatę graficzną, koloru brzoskwiniowego ze złotymi akcentami. Posiada odginaną zakrętkę, na której można postawić produkt. 

SORAYA GLAM OILS regenerujący krem-maska do twarzy na noc
Kiedy otworzymy ten krem, ukazuje się mały otwór, przez który, po naciśnięciu tubki, wydobywa się krem na zewnątrz.

KONSYSTECJA I ZAPACH


SORAYA GLAM OILS regenerujący krem-maska do twarzy na noc
Soraya Glam Oils regenerujący krem-maska do twarzy na noc ma gęstą konsystencję koloru białego. Jest ona lekka, a jej zapach jest przyjemny i bardzo delikatny, niczego konkretnego nie przypomina.

MOJA OPINIA


SORAYA GLAM OILS regenerujący krem-maska do twarzy na noc
Zdecydowałam się kupić Soraya Glam Oils regenerujący krem-maska do twarzy na noc ze względu na niską cenę. Nie spodziewałam się cudów po tym produkcie, bo zawsze ciężko mi było trafić na taki krem, który jednocześnie nawilży i odżywi moją skórę, nie powodując przy tym powstawaniu pryszczy, ani nowych zmarszczek. Bardzo miło się zaskoczyłam tym kremem, bo w końcu trafiłam na taki, który mnie nie zapchał! Stosuję go już od miesiąca, głównie na noc i mogę powiedzieć, że odpowiednio nawilża i regeneruje on moją skórę. Nie tworzą się na niej nowe zmarszczki, pory nie są widoczne i ogólnie skóra jest jędrna, miękka i sprężysta. Ponadto, z łatwością się wchłania, po posmarowaniu się nim nie ma żadnej tłustej warstwy, skóra jest matowa oraz ma wyrównany koloryt. Tak więc jestem bardzo miło zaskoczona tym kremem, bo jak widać, sprostał on moim oczekiwaniom i po jego zużyciu zamierzam zaopatrzyć się w kolejne opakowanie.
 


A Wy miałyście Soraya Glam Oils regenerujący krem-maska do twarzy na noc?
Jaki krem do twarzy sprawdza się u Was najbardziej?

50 komentarzy:

  1. Mam ochotę przekonać się, jak ten krem sprawdzi się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś był tylko ogórek a teraz takie niezwykłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Looks great! Love your nail polish!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Peach sounds amazing! Thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak kiedyś wspominałam miałam przyjemność używać innych masek do twarzy tej marki i były świetne! Także i ta mnie w sumie ciekawi, mogłabym ją przetestować gdyby nie zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzeba szybko zużyć tę zapasy, bo ten krem-maska są na prawdę godne przetestowania 😀

      Usuń
  6. This looks good, I haven't seen it here! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. Niei znam tego kremu -maski. Używam maski na noc moisture surge z Clinuque

    OdpowiedzUsuń
  8. Looks lovely! I would want it for myself!

    OdpowiedzUsuń
  9. This mask sounds amazing. Thank you for review.

    OdpowiedzUsuń
  10. I like this krem-maska! In Russian these words sound the same as in Polish.

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for your review. Have a good week :)

    OdpowiedzUsuń
  12. This is really a great review for this product.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety mnie nie przekonał . Ale hak zawsze super rzetelna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam wersję odżywczą na dzień i bardzo mi się podobał 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę sobie sobie tą wersję sprawić ;)

      Usuń
  15. Jeśli chodzi o idealny krem do twarzy to nadal szukam idealnego dla siebie. Nie mam swojego ulubionego. Cały czas testuje coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo szukałam, aż w końcu trafiłam na tego i wiem, że to już jest to :)

      Usuń
  16. Hola! gracias por la recomendación, parece una buena crema. Besos

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie maski, których się nie zmywa. Ciekawa jestem jak ta by się u mnie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mogłaby się sprawdzić bardzo dobrze 😊

      Usuń
  18. Do mnie nieszczególnie przemawiają kosmetyki firmy soraya. Nie widzę skuteczności i zalet. Niemniej każdemu co innego odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dla mnie zawsze były obojętne kosmetyki tej marki aż w końcu trafiłam na ten krem 😊

      Usuń
  19. Bardzo fajna maska, podoba mi się, że nie trzeba jej zmywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że można ją stosować jako krem do twarzy 😊

      Usuń
  20. Pierwszy raz słyszę o tym kremie. Koniecznie muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne działanie, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts